וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי הוא ממשיך דרכי"

24.2.2006 / 11:15

דייגו מראדונה מחמיא לקשר בארסה. אוהדים של צ'לסי חדרו לפורומים נורבגיים והפיצו איומי רצח נגד השופט טרייה הוג. המועדון מגנה

חושבים שההשוואה של ליאונל מסי לדייגו מראדונה מופרכת? חכו שתשמעו מה יש לגדול מכולם לומר. מראדונה כבר הכריז בעבר ש"מסי הוא היורש שלי", ולאחר המשחק מול צ'לסי חזר על ההצהרה.

"זהו האיש שימשיך את דרכי", אמר מראדונה, "פשוט מדהים לראות אותו. יש לו טאץ' בלתי רגיל, הוא מנהיג ואני מזהה בו הרבה דברים שהיו בי כשחקן צעיר".

כמו בשנה שעברה במפגש הכפול בין הקבוצות, שוב מקבל שופט במשחק בין צ'לסי לברצלונה איומים. אשתקד היה זה אנדרס פריסק, והפעם הנורבגי טרייה הוג, שהרחיק את אסייר דל הורנו לאחר תיקול גס על ליונל מסי.

השופט קיבל איומים על חייו בפורום אוהדי צ'לסי ובפורומים נורבגיים. פריסק קיבל איומים דומים לאחר שהרחיק את דידייה דרוגבה במשחק הראשון בעונה שעברה (1:2 לברצלונה).

"כמו במקרה פריסק, גם הפעם אנו מגנים בחריפות את התופעה", נאמר בהודעה שהוציא המועדון, "אנו פוסלים איומים ברצח לשופטים, שחקנים או לכל גורם רשמי בכדורגל. הבעיה היא שהודעות כאלה נמסרות תחת שמות בדויים ברשת וקשה לאתר את המגיבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully