וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזילים לכם את המונדיאל

לי-אור אברבך

23.2.2006 / 13:56

המועצה לכבלים ולווין הודיעה שלא תאשר גביית 800 ש' לשידורים. HOT: שיאשרו פרסום. נמשכים המגעים עם גופים נוספים

המועצה לשידורי כבלים הודיעה ל-HOT כי אין בכוונתה לאשר את שידורי המונדיאל בסכום של 800 שקלים, כך הוחלט בישיבה שהתקיימה היום, מה שהתגבש בשבועות האחרונים - כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה.

בישיבת המועצה לכבלים וללוויין, דנה המועצה בבקשת HOT. במועצה הדגישו היום כי יש למצות כל חלופה אחרת על מנת שהמשחקים לא ישודרו במחיר גבוה שחלקים נרחבים של הציבור אינם יכולים לעמוד בו. עוד נמסר מהמועצה כי חוסר הודאות לגבי מספר המשחקים אשר ישודרו בשידור פתוח מקשה עוד יותר על אישור בקשת חברות הכבלים.

במסגרת הדיון במועצה עלו מספר חלופות אפשריות להוזלת שידור משחקי המונדיאל.

במועצה הדגישו היום כי בחינת כל החלופות תעשה גם במסגרת הצוות אשר הוקם על ידי שר התקשורת, אברהם הירשזון, בראשות מנכ"ל משרד התקשורת, אבי בלשניקוב.

סוגיית שידור המשחקים בחברת yes נדונה אף היא במועצה. יו"ר המועצה הדגיש בדיון כי לא יהיה מצב בו ישודרו המשחקים רק למנויי HOT ולא למנויי הלוויין.

מ-HOT נמסר: "בקשתנו למועצה, בה ננקב סכום של בין 400 ל- 800 ¤ לחודש, הוגשה לאחר הערכת עלות הערוץ ובעקבות דרישותיה הכספיות של צ'רלטון. אנו מקווים כי המועצה תאשר פרסום בערוץ על מנת שעלות הערוץ ללקוח תהיה נמוכה ככל האפשר".

בתוך כך נמשכים המגעים בין צ'רלטון ול-yes, כמו גם בין החברה האוחזת בזיכיון ובין רשת וקשת. זכייניות 2 אמורות לשדר כמה מהמשחקים הבולטים של המונדיאל, כדוגמת שמינית הגמר וכרגע עומדת המחלוקת על גובה התשלום לצ'רלטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully