וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארסיי אומרת מרסי לבן חיים

24.2.2006 / 0:27

הבלם הישראלי כבש שער עצמי שהעלה את הקבוצה הצרפתית לשמינית הגמר. גם רומא, המבורג, ומידלסבורו עלו לשלב הבא

בולטון הגיעה למשחק בצרפת עם מאמנה סם אלרדייס שהמצאותו על הקווים הייתה בספק בגלל דלקת ריאות. מארסיי לעומת זאת, חסרה את מאמנה ז'אן פרננדס המאושפז עם אבנים בכליות. מארסיי לחצה בפתיחה אבל דווקא בולטון עלתה ליתרון בדקה ה-26. פאביאן בארטז השמיט הגבהה פשוטה וסטליוס יאנאקופולוס היה הראשון לצאת מהלם ההשמטה, וכבש מקרוב 0:1 לבולטון. בדקה ה-33 כמעט השני של היווני הנהדר, אבל הפעם בארטז היה במקום. דקה בתוך תוספת הזמן הצליחה מארסיי להשוות, עם שער מקרוב של פרנק ריברי 1:1.

עם פתיחת המחצית השנייה ניסתה מארסיי לעלות ל-1:2 שיעלה אותה שלב, אבל יאסקליינן המצויין עצר את קאנאס ואת ניאנג. בדקה ה-68 1:2 למארסיי. דווקא טל בן חיים היה זה שדחק כדור רוחב לשערו הוא, והפך לדמות הטראגית של בולטון.

פאלרמו גברה בביתה 0:1 על סלביה פראג משער של גודאס בדקה ה-51. במשחק הראשון ניצחו הצ'כים 1:2, אבל האיטלקים עלו בזכות שער החוץ היקר בפראג.

ראפיד בוקרשט שהפתיעה בשבוע שעבר את הרטה ברלין בניצחון חוץ 0:1, השלימה היום את העבודה בצורה מרשימה עם ניצחון ביתי 0:2. לראפיד: ניקולה 50, בוגה 79. בוקרשטית נוספת שהעפילה לשמינית הגמר היא סטיאווה. קבוצת הפאר בדימוס אירחה את הירנביין ההולנדית עם יתרון של 1:3 מהמשחק הראשון, וגם הפסד 1:0 (ברוגינק 85) לא מנע עלייה רומנית שנייה.

משחק מרתק נערך ב- AOL ארינה בהמבורג. הקבוצה המקומית הגיעה בפיגור של 1:0 מהמשחק הראשון מול פ.צ. טון. דניאל ואן בויטן, הבלם-קשר הבלגי, כבש לזכות הגרמנים צמד מצויין (2, 33), שהעניק להם עלייה עם ניצחון 0:2 במשחק ו- 1:2 בסיכום. עוד לפני השריקה הורחק דויד יארולים (82), הצ'כי של המבורג. טון לחצה, אבל לא השיגה את השער שהיה מספיק לה לעלייה.

מונאקו הודחה בבית אחרי 1:1 מול באזל. כריסטיאן ויירי כבש לצרפתים בפנדל (21), אבל מסטרוביץ' השווה לשוויצרים, שממשיכים לשמינית הגמר בזכות ניצחון 0:1 במשחק הראשון.

צרפתיה נוספת שהודחה היא לאנס. פייר אלן פראו (55) כבש לזכותה שער ניצחון, 0:1 במשחק מול אודינזה, אבל האיטקלים עלו בזכות 0:3 במשחק הראשון.

משחקים נוספים: ליל, לבסקי, ושטרסבורג בשמינית הגמר

שחטיור דונייצק הייתה זקוקה ל-0:1 קטן על ליל כדי לעלות אבל תיקו מאופס באוקראינה, דאג להעפלה צרפתית לשלב הבא (2:3 לליל בסיכום).

לבסקי סופיה עלתה אחרי ניצחון חלק על ארטמדיה בראטיסלבה, 0:3 בסיכום שני המשחקים. ארטמדיה שהפתיעה בתחילת העונה כשהדיחה את סלטיק במוקדמות ליגת האלופות, והשיגה תוצאות יפות בשלב הבתים, נכשלה בגביע אופ"א, ואחרי שהפסידה במשחק הראשון 0:1 לבולגרים משער של אמיל אנגלוב, המשיך אותו החלוץ לחורר את השער של הסלובקים ובניצחון 0:2 היום, כבש את שני השערים (14, 27).

זניט סט. פטרסבורג עלתה עם 1:2 ביתי מול רוזנבורג המאכזבת (1:4 לרוסים בסיכום שני המשחקים). לזניט כבשו קרזאקוב (55) ודניסוב (87). יתרון מוקדם של ריסת' (44) לא הספיק לנורבגים.

שטרסבורג עלתה אחרי 0:0 מול ליטקס לובץ' הבולגרית (0:2 בסיכום).

גם מידלסבורו ורומא בשלב הבא

שטוטגארט הפתיעה עם ניצחון חוץ 0:1 (טיפרט 13) על מידלסבורו, אבל האנגלים עלו בזכות ניצחון חוץ בשבוע שעבר, 1:2.

רומא ניצחה בבית את קלאב ברוז' בתוצאה זהה לזו מהשבוע שעבר, 1:2 ועלתה אף היא לשמינית הגמר. לרומא כבשו: מנסיני (55) ובובו (71). לבלגים איזן זמנית חרט ורהיין הותיק בדקה ה-59.

סביליה הצליחה להתגבר על לוקומוטיב מוסקבה עם ניצחון ביתי 0:2 (0:3 בסיכום). אנצו מרסקה האיטלקי (37) ופוארטו (89) כבשו לזכות הספרדים.

במותחן של הערב, גברה בטיס על אלקמאר ההולנדית אחרי הארכה. בתום המועד החוקי הייתה התוצאה 0:2 לזכות אלקמאר (ארבלדזה 26, יאלינס 35), תוצאה זהה לזו בה הפסידה בשבוע שעבר בספרד. ארבע דקות בתוך ההארכה כבש מלי לזכות בטיס ומנע אפשרות של הכרעה בבעיטות עונשין מ-11 מטרים. קבוצתו של לואיס ואן חאל תקפה על מנת לכבוש את השלישי אבל לא הצליחה ועפה. בסיכום שני המשחקים: 2:3 לבטיס.

שאלקה דילגה בקלות מעל אספניול עם ניצחון חוץ 0:3 (1:5 בסיכום). לשאלקה כבשו: קוראני (54), סאנד (70), ולינקולן (73).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully