וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשמסי פגש את צ'לסי

22.2.2006 / 23:45

משחק נפלא שלו סייע לבארסה לחזור הביתה עם 1:2 על צ'לסי. ברמן -יובה 2:3, איאקס-אינטר 2:2, ריינג'רס-ויאריאל 2:2

צ'לסי - ברצלונה 2:1

המשחק שהבטיח כל כך הרבה גם קיים, בעיקר במחצית השנייה. 2 שערים עצמיים, כרטיס אדום, שער נפלא של אטו והמון מתח לקראת משחק הגומלין בקאמפ נואו. אבל מה שנזכור בעיקר מאותו ערב זה את הצגת היחיד של ליאונל מסי, הילד של ברצלונה, שהראה לכולם מדוע דייגו מראדונה קורא לו היורש. מסי עשה מה שהוא רוצה באגף שמאל של צ'לסי ולמרות שלא כבש, סידר את המהלך המנצח של המשחק, כאשר כדרור נהדר שלו הוביל להרחקתו של אסייר דל הורנו.

המשחק די אכזב בהתחלה ונדמה היה כי לא יעמוד בציפיות. בדקה ה-12 פספסו קרספו וג'ו קול הזדמנות שבישל להם גודיונסן. 7 דקות אחר כך התקשה אטו להסתובב ברחבה, וביזבז הזדמנות לאורחים. ז'וזה מוריניו הזהיר את שחקניו לפני המשחק לבל יספגו את כרטיס, אבל כבר בדקה ה-36 נשארה המארחת בעשרה שחקנים. מסי רקד ליד דגל הקרן ואסייר דל הורנו נכנס בו בגסות עם הכתף. הברצלונאים רתחו, מסי התפתל מכאבים, והמגן הבאסקי של מוריניו ראה כרטיס אדום. בתוך תוספת הזמן נגע ג'רמי בכדור בידו, אבל לא נשרק פנדל לאורחים.

בדקה ה-58 עלו האנגלים ליתרון. פרנק למפארד הגביה כדור חופשי משמאל, וטיאגו מוטה הקדים את שוערו ואלדס ודחק לרשת - 0:1 לצ'לסי. 11 דקות חלפו, ודרוגבה המחליף כמעט כבש מתוך הרחבה, אך הכדור שלו טס מעל השער. כשלא כובשים סופגים? 3 דקות חלפו, רונאלדיניו הגביה כדור חופשי מסובב, ודווקא הראש של הקפטן ג'ון טרי שלח את הכדור לרשת. 1:1. בארסה לחצה, והפעם הקפטן האנגלי הציל מהקו בעיטה של רונאלדיניו. בדקה ה-80 פרץ רונאלדיניו במרכז, לארסון העביר למארקז שהגביה לראש של אטו - 1:2 נהדר לבארסה. לצ'לסי ומוריניו נשאר לנסות ולגנוב ניצחון סנסציוני בבירת קטלוניה, כש-0:1 לא יספיק להם.

ברמן - יובנטוס 2:3

למרות שפיגרה 76 דקות, מצאה יובנטוס את הכוח לבצע מהפך, אך צמד בדקות הסיום החזיר אותה מאוכזבת מגרמניה.

ליליאן טוראם ופרנסיסקו בלזארטי חזרו להרכב של יובה, לאחר שנעדרו ממשחק הליגה נגד מסינה. ברמן עלתה עם חוד שכלל את איבן קלאסניץ' ומירוסלאב קלוסה, מה שחייב את פאביו קאפלו להושיב על הספסל את אלסנדרו דל פיירו.

בדקה ה-39 עלתה ברמן ליתרון, משער של שולץ, שניצל בלבול בין נדבד, קנבארו והשוער בופון. הגרמנים נראו בדרך לניצחון, אבל 16 דקות לסיום שלח ויירה כדור נפלא לנדבד, שכבש מקרוב את השיוויון. 8 דקות חלפו, והפעם היה זה דוד טרזגה הצרפתי שכבש וקבע מהפך נהדר - 2:1 ליובנטוס.

נגמר? מה פתאום. בורובסקי (87) ויוהאן מיקו שתי דקות בתוספת הזמן, הקנו לגרמנים 2:3 מדהים ודרמטי, שלא בטוח שיספיק בגומלין.

אייאקס - אינטר 2:2

לואיש פיגו ערך את ההופעה ה-88 שלו בליגת האלופות, תשע הופעות יותר מכל הסגל של אייאקס ביחד, ואולי הניסיון היה זה שהחזיר את הנרהזורי מפיגור של 2:0.

בדקה ה-16 הגיע כדור רוחב של רוזאלס להונטלאר, שכבש את הראשון לאיאקס. 3 דקות חלפו, ורוזאלס עצמו כבש את השני. 0:2 מדהים להולנדים. אבל אינטר לא נשברה. 2 דקות במחצית השניה מצא עצמו דיאן סטנקוביץ' חופשי ברחבה ההולנדית, וצימק ל-1:2. 6 דקות לסיום מצאה אינטר את שער השיוויון, אחרי שחוליו קרוז סיים מקרוב מהלך שהחל בפיגו וולטר סמואל. הכבוד אך גם האכזבה הולנדיים, השלב הבא חייב להיות איטלקי.

ריינג'רס - ויאריאל 2:2

שתיים מהפחות מבריקות בשלב שמינית הגמר הציגו משחק שוטף, והשאירו סיכוי לשחזור של ההצגה בגומלין.

חואן רומן ריקלמה העלה את הספרדים ליתרון כבר בדקה ה-7 בבעיטת עונשין מ-11 מטרים, אחרי נגיעת יד ברחבה של פרשו הקרואטי. שער נוסף של רודריגז האורח נפסל 8 דקות מאוחר יותר, ואז הגיע פטר לובנקרנץ' שהשווה בדקה ה-22 בניגוד גמור למהלך המשחק. דייגו פורלאן החזיר את היתרון לאורחת בדקה ה-35. פניה האורח בשער עצמי החזיר את החיוך לאוהדים הסקוטים (82), אך לא בטוח שזה יספיק להם בגומלין.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully