וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להגיע ל-NBA זה עניין של מזל"

שגיא ניר

20.2.2006 / 15:05

יותם הלפרין יירשם לדראפט הקרוב ("מקווה שהשנה באירופה תעזור לי"), ושולל שביתה איטלקית במדי מכבי ("לא רציתי להעביר שום מסר")

יותם הלפרין זכה אתמול (ראשון) בתואר הראשון שלו באולימפיה לובליאנה, כשתרם 16 נקודות ו-9 אסיסטים במשחק ניצחון בגמר הגביע (71:78) על לאשקו.

ביום שאחרי, התפנה הלפרין להעניק ראיון קצר לוואלה! ספורט, בו הוא מתייחס לחוויה הסלובנית, מגלה כי החליט להירשם לדראפט ה-NBA, מונה את העדפותיו לקראת העונה הבאה ומכחיש כי עשה שביתה איטלקית במשחק האחרון של העונה הקודמת, במדי מכבי תל אביב.

"היה משחק טוב וסוף שבוע נחמד, למרות שזה לא פשוט לשחק 3 משחקים בארבעה ימים", התייחס הלפרין לחגיגת הגביע בסלובניה. "סלובניה היא מדינת כדורסל, אולימפיה היא קבוצה אהודה מאוד בסלובניה והיו חגיגות גדולות. קיבלתי הרבה פידבקים ברחוב".

הלפרין הודיע כי החליט להרשם לדראפט הקרוב של ה-NBA, שיהיה האחרון אליו יוכל להירשם מפאת גילו. "אני מקווה שהשנה באירופה תעזור לי", אמר הלפרין, שסוכנו נמצא כעת בארה"ב בחיפושים אחר הסוכן המתאים שישדך אותו לאחת הקבוצות בליגה הטובה בעולם. "צריך להיות במקום הנכון ובזמן הנכון. להגיע לשם זה הרבה עניין של מזל", הוא אומר.

"אני לא יכול לבוא ולבקש ממכבי מקום בחמישייה"

הלפרין, שסוכנו קיבל בתקופה האחרונה גישושים ממכבי תל אביב, אולימפיאקוס וקליממיו בולוניה שרצו לצרף אותו לקראת הטופ 16, עדיין לא החליט לאן ילך בעונה הבאה, במידה ואופציית ה-NBA לא תתממש. "יש לי חוזה עם מכבי ואשב לדבר קודם כל איתם. אני אוהב את מכבי אבל לא יכול לבוא ולבקש מקום בחמישייה, כך שההחלטות שלי לגבי הקבוצה הבאה בה אשחק צריכות להיות מקצועיות לפני הכל".

הלפרין, שעוקב אחרי הכדורסל בארץ למרות ש"רציתי להתנתק קצת מכל מה שקורה מסביב", לדבריו, מכחיש את הדברים שנכתבו באחד מעיתוני סוף השבוע לפיהם ביצע שביתה איטלקית במשחק האחרון בפלייאוף בעונה שעברה, בין מכבי תל אביב והפועל תל אביב. "בחיים לא עשיתי או אעשה שביתה איטלקית. לא רציתי להעביר שום מסר, אבל הרגשתי כשנכסתי 7 דקות לסוף ב-35 הפרש שקשה לי לבוא עם האנרגיות ולהיות נחוש מספיק".

הלפרין ולובליאנה הודחו מהיורוליג וזכו בגביע, וכעת נותרה המשימה של ההגנה על האליפות. "בדרך כלל אנחנו משחקים מול קבוצות שאפתניות וצעירות שקשה לנצח", הוא אומר, ולא שוכח את חבריו לנבחרת העתודה, שמתייבשים על ספסלי ארץ הקודש: "כואב לי עליהם. אם היו משחקים בסלובניה אין מצב שהם לא היו שחקני חמישייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully