וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היינו קשובים ללחץ התקשורת"

ניר איסקוב

20.2.2006 / 20:13

איצ'ה מנחם חושף מדוע הוחלף מאמן הנבחרת, במסיבת העיתונאים לסיכום תקופת גרנט, שאמר: "כולם חושבים שהקמפיין היה מוצלח"

מאמן נבחרת ישראל היוצא, אברהם גרנט, ערך היום מסיבת עיתונאים לסיכום תקופת עבודתו בהתאחדות. המאמן הלאומי גם פירסם את סגל הנבחרת למשחק הידידות מול דנמרק בראשון במארס, שיהיה משחק הפרידה שלו מהנבחרת.

רוב השאלות במסיבת העיתונאים התייחסו לנסיבות שהביאו להתפטרותו של גרנט מהנבחרת הלאומית. "אי אפשר לשנות את העובדות בשטח", סיכם את גרנט את הקמפיין. "חשוב שהתהליך שהתחלנו יימשך. אם דרור ירצה שאעזור לו, אשמח לעשות זאת כשיפנה אלי. אין אחד במדינה שחושב שהקמפיין שעשינו לא היה מוצלח. בכל פרמטר הנבחרת במצב יותר טוב ממה שהיא היתה לפני שנתיים או ארבע שנים. זה חומר שנחשב אז כלא טוב, והיום יש לנו יותר שחקנים באירופה. גם השחקנים מהנבחרת בולטים יותר בליגה".

במהלך מסיבת העיתונאים הפתיע גרנט כשהקרין מצגת הכוללת קטעי טלוויזיה לסיכום הקמפיין. לפני המשחק מול הדנים ייערך טקס ובו תיפרד ההתאחדות מגרנט.

הסגל למשחק מול דנמרק: ניר דוידוביץ', דודו אוואט, אדורם קייסי, אריק בנאדו, קלמי סבן, שמעון גרשון, אבי יחיאל, אלון חרזי, טל בן חיים, תומר בן יוסף, רביד גזל, יוסי בניון, עבאס סואן, עידן טל, וואליד באדיר, יוסי שיבחון, מיכאל זנדברג, סלים טועמה, דוד רביבו, עומר גולן, שלומי ארבייטמן, משה ביטון, יניב קטן.

נבחרת דנמרק תנחת כרגיל בארץ ב-27 בחודש למרות החששות. ראשי המשלחת הדנית ציינו לטובה את סידורי האבטחה לקראת המשחק.

"התקשורת קבעה את סדר היום"

יו"ר ההתאחדות איצ'ה מנחם, התייחס לדרך בה נעשו חילופי המשמרות בנבחרת, ותלה את רוב האשמה בהליך הבעייתי דווקא בתקשורת. "כולנו מסכימים שאברהם גרנט עשה עבודה טובה והוא הבהיר לי שהוא יישאר עד סוף החוזה. אני לא חושב שהייתי צריך לנהוג אחרת, ואני לא נכנס לויכוחים האלה. השיקולים אם להמשיך עם גרנט, לא היו קשורים לשאלה האם עלינו למונדיאל", המשיך איצ'ה. "אמרנו שאנחנו לא ממהרים להחתים מאמן לאומי ואברהם בחר בדרכו. היו לחצים שלא במקום מצד התקשורת למנות מאמן. אברהם לא התפטר, התקשורת קבעה את סדר היום - היינו קשובים ללחץ התקשורת".

לגבי היחסים הבעייתים בין גרנט למאמן הנכנס, דרור קשטן, אמר איצ'ה: "יצא לי כבר שם של מומחה לסולחות, ואשמח לעשות את זה בעתיד. קודם כל צריך שיהיה רצון משותף".

גם ממלא מקום יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, התייחס לחילוף המשמרות: "אני לא חושב שנעשתה טעות קרדינלית. לא הסתרתי את דעתי שגרנט היה צריך להמשיך, אבל ברגע שהסיר את מועמדותו בחרנו את הראוי ביותר. להערכתי גרנט עוד יחזור לנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully