וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיקר שהבוס מרוצה

20.2.2006 / 8:32

ה-2:2 עם בני יהודה לא שינה את דעתו של גאידמק, שרוצה לתת למאמן שלו, לואיס פרננדז, חוזה לשנתיים נוספות בבית"ר ירושלים

שתי עובדות שידענו קודם קיבלו אתמול (ראשון) בטדי הוכחה נוספת. האחת היא שבית"ר ירושלים עדיין לא משכנעת למרות הרכש המסיבי שעשתה בסיבוב השני. השניה היא שבני יהודה, ולא רק העונה, היא אחת הקבוצות הטובות והאטרקטיביות שיש לנו בליגה.

ללא רגשי נחיתות בני יהודה סיכנה את השער פעם אחר פעם ועלתה פעמיים ליתרון - פעם אחת משער יפהפה של עובד (15) ופעם שניה מרגלי בטורינה (53). בית"ר חזרה למשחק פעמיים משני שערים די מקריים של אגאנסו (שער שני ב-3 הופעות) וברק יצחקי שנכנס כמחליף. אסף קינן לא ראה או שבחר לא לראות שתי כניסות בלי כדור שהצדיקו אדומים - אחת של לרואה בדקה השניה, ואחת של פרננדז.

כולם מדברים על הקרב בין בית"ר והפועל על המקום השני, אבל בתום הסיבוב כדאי לקחת ברצינות גם את הקבוצה של ניצן שירזי, שבלי יותר מדי רכש נוצץ אולי יצליח להביא את אירופה לשכונה.

למרות התיקו המאכזב יחסית, עודד זרגרי ויניב בן חקון מ"הארץ" מציינים, כי הבעלים של בית"ר ירושלים, [[ארקדי גאידמק]], הבהיר ליו"ר הקבוצה, ולדימיר שקלאר, כי הוא מרוצה מהמנג'ר לואיס פרננדס והורה לו לסכם עם הצרפתי, שחתום עד לסוף העונה בלבד, על חוזה לשנתיים נוספות לפחות.

מהלך המשחק

דקה 2: לרואה רץ לאורך הקו מול בלדוט שמוציא את הכדור לחוץ. הצרפתי מגיב בחבטה לחזהו של בלדוט מטר מהקוון בסון, שלא מגיב.

דקה 15: גול! התקפה מתוכננת של בני יהודה מסתיימת בשער מופלא של ראובן עובד. אסי בלדוט על קו ה-16 עם הגב לשער מוריד בחזה כדור לראובן עובד, שמקפיץ פעם אחת ובועט מהאוויר לפינה הרחוקה של קורנפיין, 0:1 בני יהודה.

דקה 18: יואב זיו מניף רגל מ-20 מטרים ובועט טיל לחיבורים. אניימה הודף מצוין.

דקה 32: גול! דויד אגאנסו מנצל טעות של יניב אלול ברחבה, עובר שלושה מגינים ואת אניימה, ובועט לרשת, 1:1.

דקה 50: פבריס פרננדז הגביה מצד שמאל, אלברמן התרומם ונגח מעל המשקוף.

דקה 53: גול! התקפה מסודרת של בני יהודה - בלדוט אוסף כדור באגף, מוסר מצוין לבטורינה, שבועט פנימה, 1:2 בני יהודה.

דקה 60: גול! כדור חופשי לבית"ר. פרננדז הגביה, יצחקי השתלט וכבש מקרוב, 2:2.

דקה 67: אלברמן מקפיץ לתוך הרחבה, אגאנסו במספרת מוצא את אניימה מוכן.

דקה 69: דוד אמסלם שוגה ומאבד כדור למשה ביטון שפורץ מול קורנפיין. ביטון עובר את שוער בית"ר אך בועט החוצה.

דקה 92: לרואה מקבל כדור ברחבה ובועט חזק, אניימה הודף באינסטינקט מצוין.

הרכבים:

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין; יואב זיו, איגור מיטרסקי, דוד אמסלם, אלירן דנין; גל אלברמן, מזואה אנסומבו (מליקסון 57), ג'רום לרואה, פאבריס פרננדס (ברוכיאן 77); ליאור אסולין (יצחקי 57), דויד אגאנסו.

בני יהודה: וינסנט אניימה; אלי אברבנאל, יניב אלול, יאיר אזולאי, רוני גפני; אימורו לוקמן, הרוויה קובאצ'ביץ' (ששון 92), אסי בלדוט, מטה בטורינה (אלי ביטון 77), ראובן עובד; משה ביטון (אודי 86).

שירזי: אנחנו יוצאים מאוכזבים

לואיס פרננדז: "כל הכבוד לבני יהודה ששיחקו מצוין. אנחנו שיחקנו גם טוב וחזרנו פעמיים מפיגור. פגשנו היום קבוצה מאוד מאוד חזקה, אנחנו מנסים להשתפר. יש 3 קבוצות שנלחמות על המקום השני, וצריך להיזהר - יש רמה טובה. מדברים יותר מדי על השופטים, אבל צריך להגיד כל מילה טובה על 22 השחקנים ששיחקו על המגרש ונתנו משחק ליגה מצוין. אנחנו מנסים לשפר את הכדורגל הישראלי. הכדורגל כאן מיוחד ולא חסר לו הרבה. צריך לעבוד יותר על משמעת ואז השיפור יבוא. צריך להביא לפה עוד שחקנים עם נסיון. על עמרי אפק אמר המאמן: "אין לי בעיה עם אף שחקן. אנחנו קבוצה שעובדת ביחד".

ניצן שירזי: "ידעתי שנגיע למצבי הבקעה. אמנם לא כל כך הרבה כי מאז שפרננדז הגיע הם סופגים פחות. אבל הגענו למצבים וכבשנו שני שערים עם יכולת אישית גבוהה מאוד. יש תחושה של פספוס ואנחנו יוצאים מאוכזבים. שופטים טעו ויטעו. אגאנסו שחקן יוצא מן הכלל אבל אם היו קוראים לראובן עובד עובדנסו אז היו מדברים עליו יותר". באשר לשיפוט, אמר שירזי: "אסף הוא מהבכירים של השופטים שלנו. אבל הבעיה שלנו היא שהעונה מתקצרת ואני מקווה שניישר קו עם כל טעויות השיפוט האלה".

ארקדי גאידמק החליט לתרום 2,000 כרטיסים לתלמידים מצטיינים, לאחר שביקר בבית חינוך בירושלים יחד עם השר מאיר שיטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully