וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבורג שוב שניה, 4:7 לשאלקה על לברקוזן

11.2.2006 / 18:07

יריבה אחת של באיירן בצמרת ניצחה, השנייה ורדר ברמן הפסידה, אבל את ההצגה גנב המשחק רב השערים באצטדיון גלזנקירשן

ורדר ברמן והמבורג, שתי הדולקות אחרי המוליכה, באיירן מינכן, היו אמורות לרכז את העניין היום (שבת) במחזור ה-21 בבונדסליגה, במיוחד לאור העובדה שהאלופה משחקת רק מחר, אך המשחק בין שאלקה ללברקוזן גנב את ההצגה.

כששרק השופט לסיום המשחק באצטדיון בגלזנקירשן, שיפשפו האוהדים את עיניהם, למראה לוח התוצאות הזוהר שהראה, 4:7 לשאלקה. לארסן, קרסטיץ', ובאירמוביץ, העניקו לכחולים יתרון מבטיח, 0:3, כבר בדקה ה-34. אלא שבלברקוזן חשבו אחרת וצמד שערים של וורונין וברבאטוב, צימקו את התוצאה ל- 2:3, כשהשעון מורה על הדקה ה-50. קווין קוראני כעבור חמש דקות, ולארסן בשערו השני במשחק, העלו את יתרונה של שאלקה, לפני שברנד שניידר הבהיר שלברקוזן לא התייאשה ממשחק התופסת, וצימק ל-4:5. שאלקה מצידה, הגיבה בצמד נוסף של לינקולן ואסמוהה, וסגרה את המשחק המדהים בניצחון 4:7.

המבורג שהפסידה באמצע השבוע להאנובר, ולא הצליחה להתקרב לפסגה, התאוששה על חשבון מיינץ. שער ניצחון של מהדי מהדביקיה כבר בדקה ה-6, העניק לה ניצחון 0:1. יריבתם של ההמבורגים לצמרת, ורדר ברמן, לא ניצלה את יתרונה הביתי, והפסידה 0:2, לקייזרסלאוטרן מהתחתית. בובאקר סונגו כבש את השער הראשון לזכות לאוטרן, בדקה ה-71, ארווין סקאלה השלים בדקה ה-88.

שטוטגארט שפיטרה אתמול את מאמנה המעוטר, ג'אובני טראפטוני האיטלקי, לאחר חצי עונה מאכזבת, ומינתה במקומו את ארמין ווה, לא הלכה בדרכי האמרה הישראלית "מחליפים מאמן ומיד מנצחים", והפסידה לארמיניה בילפלד. איזק בויאקה כבש צמד לזכות בילפלד (31, 50), לודוביק מאגנין הרשית לזכות שטוטגארט (37).

במשחקים נוספים:
דואיסבורג - מנשנגלאדבך 1:1
לדואיסבורג: קלמן לאבריק 4 לגלאדבך: בו סווסנסון 20

פרנקפורט - האנובר 1:0
להאנובר: שאבר יאנקוב 78

וולפסבורג - הרטה ברלין 1:1
לוולפסבורג: קווין הופלנד 63 להרטה: מרסליניו 32 (פנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully