וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזורי: "עוד נראה בית"ר טובה יותר"

12.2.2006 / 8:29

גיא עזורי מתענג על הבישול של פבריס פרננדז, השער של דויד אגאנסו ובכלל, ה-0:3 המרשים על הפועל פ"ת. הפרס לשחקנים: יומיים חופש

ניצחון מרשים ראשון לחבורת המיליונרים של גאידמק. ההשקעה הכספית של הבעלים הרוסי מתחילה להשפיע גם על התוצאות, וסוף סוף לואיס פרננדז יכול לחכך ידיו בהנאה מהתצוגה של שחקניו. שחקני הרכש האירופאי דויד אגאנסו ופבריס פרננדז, שהגיעו שתויים למלון אחרי בילויי סוף השבוע, הוכיחו שלליגה שלנו מספיקה היכולת שקיבלו מהיבשת, גם אם לאימונים בישראל הם לא מגיעים בשיא המוטיבציה. פרננדז בישל שער נפלא לברוכיאן, ואגאנסו כבש שער מצוין. בית"ר אומנם לא הרשימה בצורה יוצאת דופן, אין ספק שבתקופה זו הקבוצה של גאידמק, שסחפה עמה אלפי אוהדים לפתח תקוה, היא הדבר המרענן ביותר בליגת העל.

הרכבי הקבוצות:

הפועל פ"ת: סילביה צ'בלינה, אורי אוזן, זאב חיימוביץ', איגור גיזלוב, דליבור ויסקוביץ', רביד גזל, גיא שמיר (עידן סרור 78), שמעון אבוחצירא (אלנתן סלמי 46), מנור חסן, יוסי שבחון, טוטו תמוז.

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, תומר חליבה, גל אלברמן, דוד אמסלם, אלירן דנין, אבירם ברוכיאן, מזואה אנסומבו, יואב זיו, פבריס פרננדז (מאור מליקסון 67), דוד אגאנסו (ברק יצחקי 79), ליאור אסולין (עידן מליחי 73).

מהלך המשחק

המשחק נפתח בשליטה של בית"ר. הפועל פ"ת כמעט שלא מצליחה לסכן את שערו של קורנפיין, ומרכז השדה נשלט על ידי אנסומבו ושאר שחקני הקישור הבית"רים.

דקה 20 - גול! פבריס פרננדז המצוין פרץ נפלא מצד שמאל, השכיב את אורי אוזן, הרים ברכות למרכז הרחבה, ולברוכיאן נותר רק לנגוח בקלות לרשת. 0:1 לבית"ר.

דקה 23 - אסולין מקבל כדור ברחבה, אך בוחר לבעוט מזווית קשה במקום למסור לאגאנסו.

דקה 26 - טוטו תמוז בועט חזק מ-20 מטר, קורנפיין הודף.

דקה 35 - בעיטת עונשין מפתיעה של מנור חסן מ-20 מטרים אלכסונית מהשער, קורנפיין שוב במקום.

דקה 37 - הקצב המהיר של המשחק נמשך. התקפה מתפרצת מהירה של בית"ר מוצאת את ברוכיאן באגף, הרמה יפה למרכז, אבל הכדור לא התלבש לאגאנסו על הרגל, וצ'בלינה קלט בקלות.

דקה 52 - גול! אסולין מוכשל מחוץ לרחבה, ודויד אגאנסו בעט בעיטה חזקה ושטוחה לפינה שאמורה הייתה להיות באחריותו של צ'אבלינה. 0:2 לבית"ר, שער בכורה של הספרדי.

דקה 58 - אגאנסו מקבל כדור נפלא מאסולין, שמשאיר אותו אחד על אחד מול שוער הפועל פ"ת. אגאנסו בועט היישר לגופו, בית"ר מאבדת הזדמנות גדולה.

דקה 80 - גול! כדור רוחב של ברק יצחקי, אלברמן לא משתלט על הכדור, ומאור מליקסון המחליף בעט היישר לרשת, 0:3 לבית"ר.

עזורי: "היום זה התפרץ"

מאמן בית"ר, גיא עזורי, התייחס בסיום המשחק ליכולת המצוינת של חניכיו, ואמר לאתר ספורט 5: "ראינו קבוצה שמשחקת הגנה יוצאת מהכלל, בלי הבלמים הקבועים שלנו. היה משחק הגנה אחראי, הלחץ שרצינו התבצע. וגם מבחינה התקפית, אי אפשר כל שבוע להגיע להזדמנויות ולא להבקיע, היום זה התפרץ. לדעתי נראה בהמשך בית"ר טובה עוד יותר. גרמנו להם להיות חלשים. שיחקנו משחק יוצא מהכלל".

עודד זרגרי מ"הארץ" מוסיף: "יש לכם חופש עד יום שלישי, תנוחו ותבלו", בישר מאמן בית"ר ירושלים, לואיס פרננדז, לשחקניו לאחר הניצחון 0-3 על הפועל פ"ת. השחקנים הגיבו לבשורה במחיאות כפיים. פרננדז עצמו ייצא לנוח באילת.

בבית"ר מרוצים מאוד מהיכולת של דוד אמסלם. פרננדז כבר הבהיר למקורביו כי אמסלם, בגלל יכולתו וניסיונו, יזכה לחוזה לעונה נוספת. אמסלם עצמו מעוניין לסיים את הקריירה בבית"ר. פרננדז מאמין כי הישארותם של אמסלם ואיציק קורנפיין בעונה הבאה, מעבר לעניין המקצועי, תתרום גם לצד החברתי.

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, חנן אזולאי, יעזוב. היו"ר ולדימיר שקלאר מעוניין למנות לתפקיד מאמן בעל שם וכבר נפגש עם כמה מועמדים. זהות המאמן צפויה להתקבל עד סוף השבוע.

בבית"ר החליטו שלא להעניש את שני שחקני הרכש, דויד אגאנסו ופבריס פרננדז, שבילו ביום חמישי עד 1:30 בלילה. היו"ר שקלאר שוחח בנושא עם לואיס פרננדז, שהבהיר כי לבלות עד 1:00 בלילה זה בסדר מבחינתו.

אתמול, כאשר נשאל פרננדז על העניין, הוא הגיב בעצבנות: "אל תשאל אותי על השטויות האלו, תשאל אותי על כדורגל. אם אין לך מה להגיד, אז אל תדבר". בכל מקרה, שקלאר ינסח במהלך הקיץ מסמך, שבמסגרתו יכללו כל "החוקים" מהסוג הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully