וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש שוב דורסת

4.2.2006 / 20:14

ניצחה 0:3 את מכבי ב"ש בדרבי, וחלפה על פני הכח עמידר ר"ג, שניצחה את הפועל י-ם 1:2. מכבי הרצליה ממשיכה לחגוג, הפעם 0:3 באשקלון

הפועל באר שבע ממשיכה את התקופה הטובה שלה מאז החל לאמנה מרקו בלבול, והביסה 0:3 את מכבי בדרבי. הניצחון העלה אותה למקום השני, שממנו עולים לליגת העל. באר שבע עם 32 נקודות חלפה על הכח עמידר רמת גן, שעלתה למקום השני יום לפני. צמד של יחיאל צגאי בדקות ה-24 וה-33 העלה את הפועל באר שבע ליתרון 0:2 כבר לפני המחצית. שער של ינאי דרעי בדקה ה-71 קבע את תוצאת המשחק.

המוליכה מכבי הרצליה השיגה עוד ניצחון, הפעם 0:3 באשקלון. אוהד קדוסי (4) הבקיע את הראשון, אליאסו איזיאקו (71) הכפיל את התוצאה, ויניב לוזון סגר את תוצאת המשחק (85, פנדל).

ביום שישי גם הפועל חיפה והכח עמידר ר"ג המשיכו בצמצום הפערים ממכבי הרצליה בצמרת, שתשחק מול הפועל אשקלון. קרית שמונה איבדה נקודות חשובות במשחק מול ראשון לציון.

עירוני רמת השרון - הפועל חיפה 3:0

הפועל חיפה גמרה את המשחק מול רמת השרון כבר במחצית הראשונה, ושומרת על פער 2 נקודות מהכח עמידר ר"ג שבמקום השני. רועי סבג בדקה ה-3, יוסי ג'אנח בדקה ה-19 וקלבר רודריגז בדקה ה-37 עשו את העבודה עבור קבוצתו של רן בן שמעון.

הכח עמידר ר"ג - הפועל ירושלים 1:2

ניצחון קריטי לבחורים של אורי מלמיליאן שצימקו את הפער מהרצליה בפסגה ל-5 נקודות. רם סטי העלה את ירושלים ליתרון מפתיע אחרי 9 דקות, אבל לירון וילנר החזיר בשער משלו בדקה ה-19. ארבע דקות לסיום מצא מור גולן את הרשת והשיג את שער הניצחון החשוב.

הפועל קרית שמונה - עירוני ראשון לציון 0:0

קרית שמונה איבדה 2 נקודות חשובות במירוץ לצמרת.

במשחק האחרון של המחזור תארח הפועל אשקלון את מכבי הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully