וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סואן עשה טעות חסרת אחריות"

29.1.2006 / 22:31

מאזן גנאים כועס על עבאס סואן, שיחד עם אייל ברקוביץ' הביא לקטטה שבתמונה בדרך להרחקת שניהם. היה גם משחק בו ניצחה מכבי ת"א 0:2 משערים של נמני ושפונגין

שוב זה היה אבי נמני עם עוד שער יקר למכבי ת"א ובישול נהדר ליובל שפונגין המוכשר, שהעניקו לה הפעם ניצחון ראשון אחרי שתי תוצאות תיקו ומשחק שישי ברציפות ללא הפסד בעידן טון קאנן. אבל עם כל הכבוד לאבי נמני וההולנדי החביב, את עיקר תשומת הלב משך הפעם, מי אם לא, אייל ברקוביץ'. הקוסם חזר להרכב על חשבונו של ג'ובאני רוסו הפצוע והעלים את עצמו אחרי 20 דקות, בעקבות קטטה עם קפטן סכנין עבאס סואן.

מה לא היה הערב בבלומפילד? שני שערים, שלושה מורחקים, מכות, משיכה בשיער ולקינוח, בחורה בחזייה שפרצה למגרש במחצית השניה עטופה בדגל אדום. הספק יפה למשחק בין שתי קבוצות, שפתחו את השנה כל כך רע ומחפשות את הדרך החדשה. לקראת סיום גם שוב התוודענו למגן הנפלא, יובל שפונגין, שפריצה נהדרת שלו הסתיימה בשער השני של מכבי, אחרי דאבל פס חכם עם נמני.

מכבי ת"א שמרה על פער של 3 נקודות מבני יהודה ועל מקומה החמישי. בני סכנין נותרה במקום העשירי, במרחק נקודה אחת ממכבי פ"ת, שנמצאת מתחת לקו האדום.

תיאור המשחק

דקה 17 - הזדמנות למכבי ת"א. אייל ברקוביץ' מוסר ימינה לאבי נמני, שמקשית מ-16 מטר וכמעט מכניע את מאיר כהן, שהודף מהחיבורים. לירן כהן לא מצליח להשתלט על הריבאונד.

דקה 20 - עבאס סואן מנסה לתקל בחריפות את אייל ברקוביץ', שלא נשאר חייב ורץ לגעור בו. בין השניים מתפתחת קטטה, כשהשופט אלון יפת מנסה להפריד. שחקנים משתי הקבוצות מנסים להפריד וחאלד חלאיילה מסכנין מנצל את ההזדמנות למשוך בשערותיו של אבי סטרול. יפת מרחיק מיד את ברקוביץ' וסואן, שזורק בזעם את סרט הקפטן על הדשא.

דקה 29 - מבצע נהדר של אבי נמני, שעובר את חאלד חלאיילה ומכניס כדור מדוייק ללירן כהן. כהן מעביר שחקן ברחבה, אבל לא בועט מספיק חזק ומאיר כהן עוצר.

דקה 37 - יובל שפונגין חוטף כדור לחסארמה, מוסר רוחב מימין למסיקה, שבועט מהאוויר החוצה.

דקה 40 - כדור חופשי למכבי ת"א. אבי נמני משאיר למסיקה, שבועט מ-18 מטר מעל לחיבורים.

דקה 53 - גול! ארז מסיקה מגביה כדור מצד שמאל, ז'וזה דוארטה מחמיץ מקרוב, אבל גבע ברקאי לא מצליח להרחיק. אבי נמני משתלט על הכדור ובועט פנימה. 0:1 למכבי ת"א.

דקה 60 - בני סכנין יוצאת למתפרצת, אבל לירן שטראובר מקדים ברגע האחרון את יניב אברג'יל.

דקה 82 - גול! יובל שפונגין פורץ מימין, מחליף מסירות עם אבי נמני, שמחזיר אליו כדור לתוך הרחבה ומשאיר אותו לבד מול מאיר כהן. 0:2 למכבי ת"א.

הרכב מכבי ת"א: לירן שטראובר, יובל שפונגין, אבי סטרול (אופיר חיים, 46), ליאור ז'אן, סאלם אבו סיאם (אבי יחיאל, 77), לירן כהן, כריסטיאן גונזאלס, אייל ברקוביץ', ארז מסיקה, אבי נמני, זו'זה דוארטה (רועי דיין, 83).

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, שוקי נגר, סלאח חסארמה, אלירן חודידה (שאדי זבידאת, 77), גבע ברקאי, חאלד חלאילה, עבאס סואן, אדריאן פיטו (נידאל חוג'יראת, 46), פסקל קונדופוני, רמיק יז'רסקי (יניב אברג'יל, 58).

סואן: "אני לא התחלתי את זה"

"שחקנים של קבוצה שנאבקת על החיים שלה צריכים להפגין אחראיות, לא כמו הקפטן שלי, שעשה טעות חסרת אחריות", כך אמר יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, לשירלי בר דיין מספורט 5. "השופט טעה בהרחקה השנייה, אבל ביכולת שלנו לא הגיע לנו אפילו נקודה", הוסיף גנאים.

סואן שמע את דבריו של גנאים והבהיר שלדעתו היו"ר שלו טועה: "אני לא נגעתי בו, מי שבא אליי זה אייל. יש שופט ואם הוא החליט שצריך להרחיק אותי זה בסדר, אבל אני לא מקבל ששחקן יעשה פוזות ואבו עלי על המגרש. זו הייתה החלטה פזיזה של השופט. אני לא חסר אחריות, יש הרבה אנשים חסרי אחריות".

סואן, אמר בסיום לערוץ 10: "קיבלתי את האדום על הדחיפות ולא על הכניסה. אני לא התחלתי. אני עשיתי כניסה והשופט נתן לי אדום. קיבלתי מכה בפנים ולא עשיתי כלום. הוא בא אליי, אני לא זזתי. הייתי יכול ליפול ולעשות הצגה אבל עמדתי".

לופא קדוש: "לא התפרענו ולא השתוללנו. למכבי ת"א הגיע לנצח כי היה לה יתרון מספרי. האדומים היו מוצדקים, אבל אפשר היה למנוע את האדום השני ולגרום למשחק יותר ספורטיבי".

מאמן מכבי ת"א טון קאנן: "אני מאוד שמח מהניצחון, אבל לא מאמצע המחצית השניה, בה איבדנו שליטה במשחק וסכנין הייתה קרובה להשוות. במשחק כזה היינו צריכים להבקיע 4 או 5 שערים".

משחק מצוין של ליסה גרין (עופר מתן, הארץ)

עד כמה שזה יכול היה להיות רומנטי, הבחורה הקרועה משהו שפרצה למגרש אתמול בבלומפילד, לבושה בחזייה, אינה אוהדת נלהבת של בני סכנין, אלא תל אביבית בשם ליסה גרין. הרונדל התזזיתי של גרין היה בכלל חלק מקמפיין של איגוד התסריטאים והבמאים במלחמתם נגד חברת הכבלים "הוט". האיגודים דורשים תמלוגים מ"הוט", ולכן שכרו באקט אידיאוליגי סטודנטים בבית הספר לקופירייטינג "עבודי קריאייטיב" לטובת מאבקם, ולא קופירייטרים ידועים ויקרים.

גרין, שידועה בחיבתה לאקטים אנרכיסטים, התנדבה גם למשימת הביצוע אתמול בבלומפילד, וכפי שראו כולם - לא איכזבה כלל.

חבורת שוטרים כרסתניים במרדף וירטואוזי, כולל אחד שדפק גליץ', הם השורה הסטטיסטית של גרין במשחק מצוין מבחינתה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully