וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחמן ופרדי דוד הרדימו את הצופים

28.1.2006 / 19:50

0:0 משמים של קרית שמונה בהרצליה, העלה את הפועל ב"ש למקום השני, אחרי 0:3 מרשים על הכח של מלמיליאן. עכו-רמה"ש 1:2

במשחק המרכזי של הליגה הלאומית לא הצליחה קרית שמונה לנצח בהרצליה ולצמק את הפער מהמוליגה, שעדיין עומד על 6 נקודות. קריית שמונה השתפרה במחצית השניה וסיכנה לא מעט את השער של שאול סמדג'ה, אחרי מחצית ראשונה בשליטת המקומיים. הרצליה יכלה להכריע את המשחק בדקה ה-90 אבל אחדות השתהה מול השער וההזדמנות של הרצליה הלכה לאיבוד.

הכח עמידר ר"ג לא ניצלה את התיקו כדי להתקרב לצמרת והפסידה 3:0 להפועל ב"ש, שעלתה למקום השני. עירוני ראשל"צ ניצחה בקרב תחתית את הפועל רעננה 0:1.

משחקי יום שישי:

הפועל עכו - עירוני רמת השרון 1:2

פטי נימבה הראה להפועל עכו כמה היה כדאי לה להילחם על שירותיו, כשכבש צמד בדקות ה-15 וה-51. רעננה, שאיבדה את גל אדיר שהורחק בדקה ה-22, צימקה משער של עידן רובין בדקה ה-67. אלון זיו מעכו הורחק בדקה ה-90.

הפועל ירושלים - הפועל אשקלון 0:2

קרב התחתית בטדי היה גם משחק החזרה של מישל דיין לבירה. דיין התרגש בודאי בפתיחה, אך לאחר ההפסד ההתרגשות הפכה לאכזבה. כריסטי ברטו כבש את שער היתרון בדקה ה-10, אסי טובי הותיק סגר עניין בדקה ה-63 מבישול של ותיק אחר, ז'אן טלסניקוב.

משחקי יום שבת:

הפועל ב"ש-הכח עמידר 0:3

אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, דרקו ג'וקיץ' העלה את באר שבע ליתרון בדקה ה-68. חנן פדידה כבש את השני בדקה ה-75 ויחיאל צגאי סגר עניין שתי דקות לסיום. בזכות הניצחון, באר שבע עלתה למקום השני.

עירוני ראשל"צ-הפועל רעננה 0:1

ראשל"צ ממשיכה לטפס לטבלה והשבת היא כבר במקום השביעי. רעננה נותרה עמוק בתחתית. עידן שום כבש את שער הניצחון בדקה ה-38.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully