וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגורל המשותף של בארסה ויובה

27.1.2006 / 0:18

סראגוסה ניצחה 2:4 את ברצלונה בגביע וסיימה את רצף 18 הניצחונות הרצופים שלה. יובה הפסידה לראשונה בבית, 3:2 לרומא

רצף 18 הניצחונות של ברצלונה הגיע הערב (חמישי) לסיומו לאחר שסראגוסה הפציצה את האלופה בארבעה שערים בדרך לניצחון 2:4 במשחק הראשון ברבע גמר הגביע הספרדי. המארחים הדהימו את ברצלונה כשכבשו שלישיה תוך 5 דקות: דייגו מילטו הארגנטינאי כבש את הראשון בדקה ה-22, והחלוץ הברזילאי אוורטון הוסיף עוד צמד בדקות ה-25 וה-27.

הנריק לארסון שמנסה למלא את החלל שהשאיר אטו כשנסע לאליפות אפריקה כבש בדקה ה-38. רונאלידניו בעט פנימה פנדל בדקה ה-60 ובארסה חזרה לעניינים. אבל בדיוק כשהיה נדמה שהאלופה תוכל לחזור עם הפסד מינימלי קיבלה סראגוסה פנדל בזמן פציעות, ומיליטו השלים צמד משלו.

רומא הפתיעה את יובה

גם יובנטוס הופתעה הערב (חמישי) בדלה אלפי, על ידי רומא במשחק הראשון ברבע גמר הגביע האיטלקי, והפסידה 3:2. השחקנים של קאפלו, שבליגה נראים בלתי מנוצחים והפסידו רק פעמיים העונה (אף אחד מהם לא בטורינו), פיגרו כבר 3:0, אך הצליחו לצמצם ולהשאיר לעצמם סיכוי למפגש הגומלין בשבוע הבא.

הברזילאי מאנסיני (שקאפלו כבר התעניין בהעברתו ליובה) העלה את רומא ל-0:1 בדקה ה-39, תומאסי העלה את ל-0:2 בדקה ה-61, ופרוטה הדהים את הדלה אלפי כשקבע 0:3 בדקה ה-68. צמד של הנסיך אלסנדרו דל פיירו בדקות ה-72 וה-90 צימק ל-3:2, והחזיר את הצבע לפניו של קאפלו, שנאלץ להתמודד עם הפסד מפתיע וגם עם מגרש קפוא. יובנטוס, שעלתה רק עם שלושה שחקנים מההרכב הרגיל שלה, תודה שוב לאליל דל פיירו שהשאיר אותם בתמונה, ותקווה לתקן את הנזק בגומלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully