וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הגשם לא עצר את בגדאטיס

26.1.2006 / 14:37

גם המבול שעצר את המשחק, לא מנע מהקפריסאי לנצח את דוד נלבנדיאן בחמש מערכות בדרך לגמר. הנין ומאורסמו בגמר הנשים

חצי גמר הגברים הראשון בין הארגנטינאי דויד נלבנדיאן לקפריסאי מרקוס בגדאטיס הפך למותחן נהדר, אל מטר גשמים שהחל לרדת עצר את המשחק במצב של 2:2 במערכות, 4:5 לזכות בגדאטיס במערכה החמישית כשמשחקון ההגשה שלו. אחרי כחצי שעה, השלים הקפריסאי את הנקודה החסרה, וניצח 6:3, 7:5, 3:6, 4:6, 4:6 ועלה לגמר.

נלבנדיאן ניצח 3:6 במערכה הראשונה, אבל בשנייה כבר רמז בגדאטיס על העתיד לבוא. הארגנטינאי הוביל 1:5, והקפריסאי, בעידוד הקהל, הישווה ל-5:5 לפני שנוצח 7:5. ואז הגיע הקאמבק המדהים של בגדאטיס, שניצח 3:6 ו-4:6 במערכות הבאות.

המערכה החמישית נפתחה עם שבירה של נלבנדיאן, שהובילה ל-0:2 מהיר. ואז שבר בגדאטיס בחזרה ואיזן ל-2:2. שוב שבירה של נלבנדיאן, ו-2:4, ושוב החזרה של בגדאטיס ל-4:4. הקפריסאי המוכשר המשיך את המומנטום למשחקון התשיעי, וגם לאחר שהופסק המשחק בשל גשם, הוא היה שם כדי לסגור עניין..

היום המשמח של קים קלייסטרס הגיע לסיום עצוב. קלייסטרס גברה על מרטינה הינגיס ביום רביעי ועלתה למקום הראשון בדירוג העולמי על חשבון לינדזי דבנפורט. אבל האופוריה נמשכה יום אחד בלבד. הטניסאית הבלגית כרעה על המשטח בשל פציעה בקרסול במצב של 1:1 במערכות מול הצרפתיה המדורגת 3, אמילי מאורסמו, ניסתה לחזור לשחק אבל ראתה כי זה בלתי אפשרי וסיימה לשופטת: "המשחק גמור". מאורסמו ניצחה 7:5, 2:6, 2:3.

"זו הרגשה מוזרה", אמרה מאורסמו בסיום, "ניהלנו קרב כל כך טוב ולפתע היא נפלה". קלייסטרס התעלתה במערכה הראשונה ושברה את מאורסמו בסיומה כדי לנצח 5:7, אבל בשנייה השתלטה הצרפתיה על המשחק וניצחה 2:6. היא המשיכה את המומנטום עם שבירה מיידית במערכה השלישית ועלתה ל-0:2, בטרם נשברה בעצמה וראתה כיצד קלייסטרס משווה ל-2:2. אבל במשחקון שלאחר מכן נפלה קלייסטרס על הקרקע בדיוק כשמאורסמו שברה עוד הגשה ועלתה ל-2:3. היא קיבלה טיפול של כעשר דקות, בסיומו ניסתה לחזור ונכשלה.

לבלגית אחרת, ז'וסטין הנין ארדן, המדורגת 8 בתחרות, היום דווקא הסתיים בחיוך. היא הדיחה את המדורגת 4, מריה שראפובה - 6:4, 1:6, 4:6. לאורך כל המשחק תמך הקהל בבלגית, שאחרי מערכה ראשונה של הפסד מאכזב נתנה מערכה שניה מושלמת. בשלישית היה קרב צמוד, אבל במצב 2:3 שברה את ההגשה של שראפובה ומשם המשיכה עד לניצחון.

"הקהל פה תמך בי לאורך כל הדרך ורציתי להודות לו. היה משחק קשה, ידעתי שאני צריכה להיות במיטבי כדי לנצח את מריה, שהיא שחקנית מעולה", אמרה הנין ארדן המאושרת בסיום.

בין הזוגות העפילו לגמר האחים בוב ומייק בריאן, המדורגים 1, לאחר שניצחו את המדורגים 4, האוסטרלי פול הנלי וקווין אולייט מזימבאבואה - 3:6, 4:6. הם יפגשו את הצ'כי מרטין דם וההודי לנדר פאז, המדורגים 7, שגברו על הפולנים מריוס פירסטנברג ומרסין מטקובסקי - 2:6, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully