וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מדווחים שהנרי סיכם בבארסה

24.1.2006 / 17:41

הצרפתי הגיע לסיכום עם ראשי ברצלונה, למרות שרייקארד לא מבטיח לו מקום בהרכב. פירס בדרך לולנסיה, רונאלדיניו מתלהב מצ'לסי

סאגת תיירי הנרי מסרבת לדעוך. אחרי שבועות ארוכים של שמועות על הצטרפותו לברצלונה בעונה הבאה, הודיע לפני שבוע הצרפתי של ארסנל שהוא מתכוון להישאר תותחן בשנים הקרובות ולחתום על חוזה חדש בקיץ. אבל היום (שלישי) העלילה מסתבכת כאשר היומון של ברצלונה "ספורט" מדווח כי הנרי כבר הגיע לסיכום בעל פה עם ראשי בארסה ושישנם "90 אחוזים" שבעונה הבאה הוא יעטה את מדי הבלאוגראנה.

ארסנל נמצאת כיום בתהליך בנייה מחדש עם מספר גדול של שחקנים צעירים, והנרי, שכבר זכה בשתי אליפויות, שתי גביעים, מונדיאל ואליפות אירופה לאומות, יודע שאין לו סיכויים להניף את גביע ליגת האלופות כל עוד הוא נשאר בלונדון.

בבארסה מאמינים כי יוכלו לקנות את הצרפתי בעבור 10 מיליון ליש"ט בלבד, לאור העובדה שיישארו לו 12 חודשים בלבד על החוזה, וארסנל לא תרצה להסתכן לאבד אותו בקיץ שלאחר מכן ללא כל תמורה. מסתבר שהמאמן פרנק רייקארד והנרי הם חברים קרובים, וכי ההולנדי כבר הכין תוכניות להשתלבותו של הנרי אולם לא הבטיח לו מקום בהרכב, לאור יכולתם המצוינת של שלושת שחקני ההתקפה של ברצלונה: רונדלאיניו, אטו ומסי. צפו להתפתחויות.

תותחן נוסף שנמצא בדרכו החוצה מהייבורי הוא רובר פירס, אשר קיבל הצעה לשנתיים על ידי ולנסיה, ויעבור למסטאיה אלא אם כן ארסנל תשווה את הסכום הנקוב בחוזה. החוזה של הצרפתי מסתיים הקיץ, ולכן הוא חופשי לחתום כבר עכשיו. כבר כמה שנים שהצ'ה שמו עין על הקשר, שההצעה היחידה שלו בינתיים מארסנל היא חוזה לעונה אחת עם אופציה לנוספת. סביליה ואינטר גם כן מעוניינות בשירותיו של השחקן.

בינתיים, עמנואל אדבאיור, הרכש החדש של ארסנל, הצליח לקומם עליו את נבחרת קונגו כאשר איים לעזוב את אליפות אפריקה, בזמן שהשוער המושאל מארט פום חתם על חוזה ויהפוך לשחקן מן המניין.

חדשות נוספות מאנגליה:

* מנצ'סטר יונייטד עוברת עונה רעה עם ההשתלטות העוינת של הגלייזרים, הכשלון להדביק את צ'לסי וההדחה מליגת האלופות, אבל כל זאת לא מונע מהשדים האדומים להשיג סכום שיא בהשגת ספונסר שיופיע על חולצת השחקנים. עיתון "הטלגרף" מדווח כי את מקומה של וודאפון, ששילמה ליונייטד 9 מיליו ליש"ט, יתפוס מפרסם חדש שישלם לא פחות מ-15 מיליון ליש"ט למועדון. השמועות מספרות כי מדובר בחברת סוני או אתיהאד איירוויס, חברת התעופה מהמפרץ הפרסי.

* פול סקולס גמר את העונה בגלל בעיות רפואיות בעיניו.

*

רונאלדיניו אוהב את צ'לסי

בימים האחרונים היו כמה דיווחים על כך שרונאלדיניו אינו פוסל מעבר עתידי לסטמפורד ברידג', וציין כי היה רוצה לשחק גם באנגליה. היום (שלישי) הוא עבר להחמיא ליריבה הבאה של ברצלונה בליגת האלופות, וציין כמה משחקניה לטובה.

"פיטר צ'ך הוא לדעתי אחד משלושת השוערים הטובים בעולם, יחד עם בופון ודידה", אמר כוכב ברצלונה. "ג'ון טרי הוא מגן יציב, קלוד מקללה ופרנק למפארד הם שניים מהקשרים הטובים בעולם, יחד עם קאקה, כאשר ללמפארד יש ראיית משחק מצוינת ובעיטה חזקה. אחרי שבשצ'נקו הייתי בוחר את דידייה דרוגבה ואיידור גודיונסן כחלוצים הטובים ביותר, כי דרוגבה הוא חזק מאוד בעוד הפיני חכם ולא מוערך מספיק".

איפה שחקני ברצלונה אתם שואלים? גם אנחנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully