וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון? באנגליה מדברים על הגול של פרדיננד

24.1.2006 / 14:55

הבלם ירה וולה לחיבורים בניצחון ווסטהאם, והאנגלים שכחו את ההקשתה האמנותית של בניון. חוץ מפארדיו: "יוסי הוא מאוד מיוחד"

בדקה ה-28 קיבל יוסי בניון את הכדור כ-20 מטר מהשער, תיעתע את המגנים של פולהאם, והקפיץ תחת לחץ כדור מדוד מעל לידיו המושטות של השוער. שער גדול שנתן לווסטהאם יתרון 0:2 על פולהאם במחזור ה-23 של הפרמיירליג, במשחק שנגמר בתוצאה 1:2. אבל בזמן שכאן בארץ הקודש מתלהבים מהיכולות המופלאות של בניון, באנגליה בהחלט מפרגנים, רק מעדיפים להתמקד בשער הראשון של הפטישים, הבומבה של אנטון פרדיננד בדקה ה-17, אז שלח הבלם וולה מ-16 מטרים בסיבוב הישר לחיבורים. וכל זאת 24 שעות בלבד אחרי שער הניצחון של אחיו הגדול, ריו, ב-0:1 של מנצ'סטר יונייטד על ליברפול באולד טראפורד.

"יש לי התערבות קטנה עם אחי מי יבקיע יותר שערים", הסביר פרדיננד ג'וניור. "זה הרגיש טוב והחלטתי לבעוט את זה, בייחוד כי באימונים האחרונים הבקעתי לא מעט שערים מהאוויר".

כשמאמן הפטישים אלן פארדיו שמע על כך הוא ירה: "זה כנראה קורה אחרי שאני כבר הולך הביתה, כי אני לא זוכר אותו מבקיע שערים כאלה. מצד שני, יש לו יכולת טכנית מצוינת, אז אני לא מופתע".

למרות שההקשתה של בניון נדחקה לקרן זווית, קואץ' פארדיו לא מסתיר את חיבתו לכוכב הישראלי. "יוסי שוב הראה שהוא מאוד מיוחד", אמר. "הוא נותן לנו את האיכות שאנחנו צריכים ברמות האלה, וזו הסיבה שהבאתי אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully