וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנין ארדן בנשים, בגדאטיס בגברים

24.1.2006 / 17:52

זה היה היום של האנדרדוגס. הבלגית ניצחה את המדורגת 1, דבנפורט, ותפגוש את שראפובה בחצי הגמר. הקפריסאי הכניע את לוביצ'יץ'

לינדזי דבנפורט מחוץ לאליפות אוסטרליה. האמריקאית המדורגת 1 הודחה על ידי הבלגית ז'וסטין הנין ארדן, המדורגת 8 - 2:6, 6:2, 6:3.

"עשיתי קאמבק אחרי מערכה ראשונה מאכזבת", אמרה הנין ארדן לאחר הניצחון, "ואני שמחה להיות שוב בחצי גמר האליפות אחרי כל כך הרבה זמן". יריבתה של הנין ארדן ברבע גמר הנשים תהיה הרוסיה מאריה שראפובה, עליה אמרה הנין ארדן: "אני רוצה לנצח אבל גם היא רוצה להעפיל לגמר. ואין לי שום ספק שזה לא יהיה קל.

שראפובה, המדורגת 4, ניצחה את בת ארצה, נדיה פטרובה (6) והיתה הראשונה בין הנשים שעולה לחצי הגמר. לפטרובה היו אין ספור הזדמנויות לנצח את המערכה הראשונה, כששברה פעמיים את הגשת יריבתה, אבל שראפובה ידעה לחזור, ניצלה משתי נקודות מערכה בשובר השיוויון וניצחה 6:7 (6-8) במערכה הראשונה. בשנייה כבר היה קל יותר לשראפובה, היא ניצחה 4:6 והעפילה לחצי הגמר.

אנדי רם ובת זוגתו, הדרום אפריקאית ליזל הובר, סיימו את דרכם באליפות, בסיבוב השני במשחקי הזוגות המעורבים. הם נוצחו על ידי הצ'כי פרנטיסק סמאק והגרמניה אנה לנה גרונפלד - 6:2, 6:3.

הגנרל מרכוס מכה שוב

לפני העימות המרתק בין מרכוס בגדאטיס לאיבן ליוביצ'יץ', הקרואטי המדורג 7, היה הארגנטינאי דויד נלבנדיאן (4) הטניסאי הראשון בטורניר הגברים שהעפיל לחצי הגמר. נלבנדיאן פירק את הצרפתי הותיק פבריס סנטורו - 5:7, 0:6, 0:6, וחיכה לראות מול מי יתמודד בחצי הגמר.

ולא בטוח שהוא רגוע אחרי הניצחון של הקפריסאי העולה, בגדאטיס, שאחרי שלוש שעות, במשחק עם אמוציות אדירות גבר על ליוביצ'יץ' בעל הסרב החזק - 4:6, 2:6, 6:4: 6:3, 3:6.

"זה היה עימות שדמה יותר למשחק כדורגל", אמר בגדאטיס בסיום ולא הגזים. מהצד האחד עודד המחנה הקרואטי את ליוביצ'יץ', כשהקהל היווני שעודד את האליל החדש לא איכזב מהצד השני. זה נראה היה בדרך לשמחה מוקדמת של היוונים, כשבגדאטיס לקח את שתי המערכות הראשונות, אבל ליוביצ'יץ' חזר ושבר, כשהוא מנצל אחוזים נמוכים של יריבו בהגשה הראשונה.

אלא שבגדאטיס, שכבר רגיל לשחק חמש מערכות בטורניר, חזר לחמישית כמו חדש. במצב של 1:2 הוא שבר את הגשת יריבו, שמר על אלה שלו, ניצח 3:6 ורץ לקהל שתמך בו לאורך המשחק.

מחר יפגוש המדורג ראשון בעולם והפייבוריט לזכייה, רוז'ה פדרר, את ניקולאי דוידנקו (רוסיה) המדורג שביעי במסגרת רבע הגמר. המנצח בין השניים יתמודד מול המנצח ברבע הגמר השני, ניקולס קיפר (גרמניה, 21) וסבסטיאן גרוז'ן (צרפת, 25).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully