וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון הקפיץ את אנגליה

24.1.2006 / 8:41

היהלום הישראלי הדהים את הממלכה, כשכבש שער מרהיב ב-1:2 של ווסטהאם על פולהאם, אחרי שהקשית מעל השוער. קטן החליף את בניון

יוסי בניון, יניב קטן וווסטהאם השיגו הערב (שני) ניצחון 1:2 על פולהאם במשחק שנעל את המחזור ה-23 בליגה האנגלית. בעקבות הניצחון, ווסטהאם עלתה למקום התשיעי בםפרמיירליג והיא במרחק 5 נקודות מהחמישית ארסנל.

יוסי בניון כבש את השער השלישי שלו בליגה האנגלית, כשהעלה את ווסטהאם ל-0:2 במחצית הראשונה. השער של בניון הגיע בדקה ה-28, כשקיבל כדור רוחב על סף הרחבה. בניון היטעה שחקן הגנה, חתך ימינה, זיהה את שוער פולהאם ניימי מחוץ לשער והקשית כדור נהדר ומדוייק לרשת.

11 דקות לפני כן, ווסטהאם כבשה את השער הראשון במשחק, שהיה אחד המרהיבים העונה באנגליה ובאירופה בכלל. אנטון פרדיננד, שהאח שלו ריו העניק אתמול ניצחון למנצ'סטר יונייטד מול ליברפול, חיכה לריבאונד שהדפה הגנת פולהאם. פרדיננד עמד עם הגב לשער 14 מטר מהשער ובעט מהאוויר בסיבוב לחיבורים.

לפני פתיחת המשחק, ווסטהאם הציגה את שחקן הרכש החדש שלה, החלוץ דין אשטון שהגיע מנוריץ' תמורת 7.2 מיליון פאונד. יניב קטן פתח את המשחק בספסל.

ווסטהאם הורידה הילוך במחצית השניה וזה גם בא לידי ביטוי בתוצאה, כשהלגוסון צימק לפולהאם בדקה ה-53. הפטישים הצליחו לשמור על שער נקי למרות היכולת הירודה במחצית השניה ויצאו בסופו של דבר, עם שלוש נקודות יקרות. יניב קטן החליף את יוסי בניון בדקה ה-87.

אשטון בווסטהאם, ציגלר בוויגאן

לפני המשחק, ווסטהאם השלימה את רכישתו של דין אשטון, חלוץ נוריץ', תמורת 7.25 מיליון ליש"ט, סכום שיא עבור הפטישים. החלוץ בן ה-22 השלים כבר את הבדיקות הרפואיות שלו. מאמן ווסטהאם, אלן פארדיו: "דין ייתן לנו עוד מימד בהתקפה. שילמנו עליו יותר מדי". עוד באנגליה: וויגאן החתימה את רטו ציגלר, קשר נבחרת שוויץ וטוטנהאם. מידלסברו ניפתה את אבל שבייר, שנתפס משתמש בחומרים אסורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully