וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה? זוכרים?

22.1.2006 / 23:46

האלופה לשעבר כבר שנייה, אחרי 0:2 על בטיס. לארסון מסתדר מצוין ללא אטו וכבש ב-0:2 של ברסה על אלאבס. ואלרון בספק למונדיאל

היום הושלם המחזור ה-20 בליגה הספרדית, אחרי שבמשחקי יום שבת ניצחו שתי הנציגות הבכירות של העיר מדריד. ריאל לקחה 3 נקודות בברנבאו מקאדיז החלשה אחרי 1:3, בעוד אתלטיקו השיגה 0:2 יקר בבסראגוסה. בארסה, מצידה, רשמה ניצחון 18 ברציפות בכל המסגרות -13 בליגה, עם 0:2 על אלאבס בקמפ נואו ללא סמואל אטו, בזמן שאירעו חילופי משמרות במקום השני בלה ליגה. ולנסיה ניצחה 0:2 את בטיס בסביליה ועקפה את אוסאסונה, שהפסידה 2:1 במדריגל לויאריאל, והמשמעות היא שהפער בין המקום השני לראשון עומד כעת על לא פחות מ-10 נקודות.

דודו אוואט ספג שלושה שערים בהפסד 3:2 של סנטאנדר מול סביליה, אספניול הושפלה עם 0:5 מול חטאפה, ולה קורניה איבדה יתרון שני שערים ב-2:2 מול מאיורקה.

ברצלונה - אלאבס 0:2

סמואל אטו כובש לו ביבשת השחורה, אבל המחליף שלו, הנריק לארסון, דואג שלא יתגעגעו אליו יותר מדי בקמפ נואו. השבדי הבקיע שתי דקות אחרי ההפסקה אחרי כדור רוחב של לודוביק ז'יולי והשמטה של השוער. ללארסון נותר רק לדחוק מקרוב את ה-0:1 מול שער חשוף.

ז'יולי עצמו הספיק להחמיץ שלוש הזדמנויות מצוינות (שתיים למשקוף ואחד לרשת החיצונית), אבל כשירד לנוח בדקות הסיום הקהל הקטלוני הריע לו בעמידה על המאמץ והמוטיבציה. רונאלדיניו החמיץ פנדל בדקה ה-69, וניסה לפצות על כך עם פריצה א-לה סנטיאגו ברנבאו בדקה ה-83, אבל השוער היה הפעם במקום. עוד מישהו שהיה במקום הוא לאונל מסי הצעיר, שעט על הריבאונד בשביל לקבוע 0:2, ורשם את שערו השלישי העונה, והשני ברציפות (שניהם בריבאונד).

שאר המשחקים

בטיס - ולנסיה 2:0

בטיס מתאוששת לה במחזורים האחרונים וכבר טיפסה אל מעל הקו האדום, אולם הולנסיאנים לא התחשבו ברצונות המארחים והשיגו 3 נקודות חשובות שהקפיצו אותם למקום השני. דויד וייה, המבקיע הבולט של הצ'ה העונה, רשם צמד בדקות ה-35 ו-79 כדי וסגר את הסיפור.


ויאריאל - אוסאסונה 1:2

הבסקים מאוסאסונה מתחילים לרדת אל כדור הארץ, ואחרי שראול גרסיה העלה אותם ליתרון 0:1 בדקה ה-21, דאג חואן רומן ריקלמה להרגיע את הקבוצה המפתיעה עם צמד תוך 7 דקות (70 ו-77), פעמיים מהנקודה הלבנה. כעת רחוקה הצוללת הצהובה רק 5 נקודות מאוסאסונה.


סנטאנדר - סביליה 3:2

יום רע במשרד לדודו אוואט, כאשר ספג שער ראשון מרגליו של פרדי קאנוטה בדקה ה-13, ואחרי שוויון זמני של חואניו אזפוזיטו רואיס דקה לפני ההפסקה, הגיעו שני שערים של אנזו מארסקה (48, פנדל) ואנזו מארסקה (54) וסגרו את הסיפור. פליפה מלו רק צימק בדקה ה-85.


לה קורוניה - מאיורקה 2:2

בשמונה דקות מסחררות עלו הגליסיאנים ליתרון 0:2 עם שערים של ואלרון (18) ודייגו טריסטן (26, פנדל), אבל החבר'ה מהאיים הקנריים חזרו תוך שלוש דקות עם שערים של יושיטו אוקאבו (51) וחואן אראנגו (54). חואן ואלרון, קשר לה קורוניה ונבחרת ספרד, נפצע במשחק, והוא בספק גדול למונדיאל.


חטאפה - אספניול 0:5

שני צמדים, אחד של דניאל גונזאלס גויזה (4, 65) ומאריאנו אנדרס פרניה (26 ו-76), פלוס שער של רטינס גאבילן (85) דאגו להשפיל את אספניול.


מלאגה - סלטה ויגו 2:0

מבקיעים: אנטוניו נונייז (46) ודויד סילבה (70).


ריאל סוסיאדאד - אתלטיק בילבאו 3:3

המארחת הובילה 0:2 במחצית מצמד של ניהאט קובצ'י בדקות 7 ו-38. אדוריז כבש צמד מהצד השני בדקות 48 ו-68 והישווה ל-2:2. מורטן סקובו החזיר את היתרון לסוסיאדד בדקה ה-69, אבל אנטוני איראולה סיים משחק דרמטי עם שער בדקה ה-90.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully