וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטביע את הצוללת הצהובה

מאת אוריאל דסקל 'הארץ' בשיתוף

15.1.2006 / 23:45

דודו אוואט הדף פנדל של ריקלמה וראסינג ניצחה 0:1 את ויאריאל . ברצלונה-בילבאו 1:2, שולשער לזידאן ב-2:4 על סביליה

"קרב השיאים" בין ריאל מדריד לברצלונה מחריף. השבוע השיגה ברצלונה את ניצחונה ה-16 ברציפות, 0-6 על זאמורה בגביע המלך, ועיתוני קטלוניה טענו שהיא שברה את שיא 15 הניצחונות הרצופים של ריאל מדריד מ-61'.

"השיא של ריאל מדריד סוף סוף נשבר על ידי קבוצה טובה ומלהיבה יותר", נכתב ב"ספורט". בעיתונים אחרים הוזכר ש"הריצה של בארסה נחשבת יותר מאחר שריאל תמיד נעזרה ברשויות של פרנקו".

במדריד לא התקפלו. "המארקה" וה"אס", עיתונים שמזוהים עם ריאל, ציינו שריאל השיגה את 15 הניצחונות הרצופים שלה בליגה, בעוד ברצלונה רשמה את ניצחונותיה בליגה, בגביע ובצ'מפיונס ליג. "ברצלונה צריכה לנצח עוד חמישה משחקים ברציפות כדי לשבור את השיא", קבע "מארקה".

המאבק החריף גם בגלל פוליטיקאים שמרנים ושל אנשי צבא בכירים, שהביעו באחרונה את חששותיהם מ"היפרדותה של קטלוניה מהמדינה הספרדית".

ה"אס" הוסיף והאשים את אנחל מריה וילאר, יו"ר התאחדות הכדורגל הספרדית, כי "הורה לשופטים להיות יותר מתונים כלפי ברצלונה בגלל סיבות פוליטיות", ולא שכח להזכיר: "אי אפשר בכלל להשוות בין ריאל מדריד של אז לברצלונה של היום. ריאל של די סטפנו זכתה בחמש אליפויות אירופה, ברצלונה של רונאלדיניו אפילו לא עברה את שלב שמינית הגמר".

ברצלונה - אתלטיק בילבאו 1:2

האלופה השיגה ניצחון 17 העונה, אבל פרנק רייקרד טוען שהדרך לאליפות נוספת היא עוד ארוכה. סמואל אטו קיווה להבקיע עוד שער לפני הנסיעה לאליפות אפריקה, אבל גם הפעם, היו אלה שוב רונאלדיניו וליונל מסי.

דווקא האורחים הבאסקים היו אלה שעלו ראשונים ליתרון. בדקה ה-15 יסטה הרים קרן לאצ'בריה, שהחזיר לו את הכדור. הפעם יסטה הרים ללורנטה, שנגח פנימה וכבש את הראשון. ברצלונה חיכתה עד לדקה ה-38, אז נפסק לזכותה פנדל, בגלל נגיעת יד ברחבה של שחקן בילבאו. רונאלדיניו דייק והישווה ל-1:1. שער הניצחון של בארסה הגיע בדקה ה-51. רונאלדינו מסר כדור עומק לאדמילסון וההגנה הדפה אותו לכיוונו של ואן בומל. ההולנדי בעט, שוער בילבאו הדף וליונל מסי השתלט על הריבאונד כדי לכבוש מקרוב.

ברצלונה יכולה להיות מאוכזבת בעיקר מדקו, שהורחק בדקה ה-90 אחרי שהתעצבן על עבירה של קרלוס גורפג'י ומשך בשערו.

ריאל מדריד - סביליה 2:4

ראשי ריאל מדריד דרשו מהחלוץ האיטלקי החדש שלהם, אנטוניו קסאנו, להוריד במשקל וזו כנראה הסיבה שהופעת הבכורה שלו במדי הגלאקטיקוס נדחתה. גם בלעדיו ובלי רונאלדו, ראול, וודג'ייט ורוברטו קרלוס הפצועים, ריאל מדריד הסתדרה מצויין בזכות זידאן וגוטי.

בזכות הניצחון, ריאל מדריד עלתה למקום הרביעי בטבלה. סביליה ירדה למקום השמיני.

השער הראשון של ריאל הגיע כבר בדקה השישית. התקפה שהתחילה אצל רוביניו, נמשכה אצל זידאן והסתיימה אצל גוטי שכבש מקרוב את הראשון. 5 דקות מפתיחת המחצית השניה, סביליה הישוותה. מארסקה ניצל חור בהגנה של ריאל כדי לשלוח כדור חזק לכיוון השער, קאסיאס הדף אבל פביאנו השתלט על הריבאונד וקבע 1:1. 6 דקות לאחר מכן, בפטיסטה נכשל ברחבה והשופט פסק פנדל לריאל. זידאן לא התקשה להעלות אותה ל-1:2. שתי דקות מאוחר יותר, קיבל זידאן עקב יפהפה של גוטי מ-25 מטר, כדי לכבוש מקרוב ולהעלות ל-1:3. 6 דקות לסיום, איקר קסיאס הדף בעיטה חופשית של סביליה היישר לאוצ'יו, שכבש מקרוב וצימק ל-3:2. בשניה האחרונה של תוספת הזמן, זינאדין זידאן השלים שלושער, הראשון שלו בליגה הספרדית אחרי שסיים מקרוב את ההתקפה המתפרצת, שהייתה האחרונה במשחק. גוטי, שהצטיין יחד עם זידאן במשחק, בישל לו גם הפעם.

סנטאנדר - ויאריאל 0:1

דודו אוואט ספג באוסאסונה קריאות נאצה נגדו ונגד ראש הממשלה אריאל שרון. הערב, הדיפה נהדרת שלו לפנדל של חואן רומן ריקלמה בדקה ה-45 התחילה הופעה מצוינת שהסתיימה בניצחון יוקרתי, בתשעה שחקנים, מול קבוצת הצמרת של ויאריאל.

מטבואנה העלה את ראסינג ליתרון (20) אחרי עבודת הכנה נפלאה של ראול. בדקת הסיום של המחצית הגיע הפנדל של ויאריאל ואיתו כרטיס אדום לפבלו אלפרו שביצע את העבירה על חואן פבלו סורין. ראסינג נותרה בתשעה שחקנים אחרי עבירה של פבלו פיניוס על סורין (54), והאדום של הקטור 8 דקות מאוחר יותר הפך את זה למשחק של 10 מול 9.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

תוצאות נוספות

לה קורוניה - אלבס 2:0
אלויסי כבש לזכות האורחת (22), ובישל לבודיפו את השני בדקה ה-51.

חטאפה - סלטה ויגו 1:1
הסינדרלה לשעבר לחצה על הדוושה לאורך כל המחצית עד השער של ג'ימי גאבילן 3 דקות להפסקה. סלטה חזרה, וכבר בדקה ה-47 מצאה את השיוויון משער נהדר של לופז.

מלאגה - קאדיס 2:0
אלכס מדינה כבש צמד (15, 37), אנטוניו לופס הורחק (58)

ריאל סוסיאדד - אספניול 1:0
שער ניצחון של ראול טמודו בתוספת הזמן. יארקה הורחק (44)

סארגוסה - מאיורקה 1:3
אוסקר (26) ודייגו מיליטו (81,28) לסראגוסה, חואן אראנגו (76) למאיורקה.


* חלוצה הברזילאי של בטיס, ריקארדו אוליביירה, חתם בסאו פאולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully