וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארזים נפלה שלהבת

שגיא ניר

14.1.2006 / 21:51

לא רק בהפועל ת"א סערו הרוחות אחרי ה-84:81 לירושלים בגביע, גם בבירה לא שקט: ארז מרקוביץ' משחק ברוגז עם אדלשטיין

כשהיא מעודדת מהניצחון על דינמו מוסקבה במלחה, יצאה הפועל ירושלים למשחק הגומלין ברבע גמר גביע המדינה, מול הפועל ת"א בהיכל נוקיה. ירושלים יכולה להרשות לעצמה הפסד בהפרש של עד 10 נקודות, כדי לעלות לחצי הגמר.

ירושלים פתחה מצוין והובילה 11:27 בעיקר בזכות יכולת טובה של מריו אוסטין, שחיפה על יום קליעות נוראי של הוראס ג'נקינס. ג'רון רוברטס ורוג'ר פרינגטון החזירו במשחק נהדר מהצד השני והפועל ת"א הצליחה לעשות מהפך בסיום המחצית, כשעלתה ל-37:38 מסל של מרכוס האטן.

איגור סימין עלה בחמישיה של ת"א במחצית השניה במקום האטן ויחד עם גילי מוסינזון ביום טוב (וגרביים סגולות הזויות) ורוג'ר פרינגטון שהיה נהדר, הוביל את הפועל ת"א ליתרון 57:60. כאן התחיל הבלגאן. שלשה של איגור סימין עם הבאזר של שעון ה-24 שניות, לא אושרה על ידי השופטים. אפי בירנבוים זעם והורחק, סירב לרדת מהמגרש במשך 7 דקות ובינתיים הקבוצה שלו גם ספגה שתי עבירות טכניות. ירושלים ניצלה את זה כדי לעלות ליתרון 60:63.

מרכוס האטן חזר לשחק ברבע הרביעי ויחד עם ארז כץ ברבע גדול, הצליח להחזיר את הפועל ת"א ליתרון 69:70, 5 דקות לסיום. מריו אוסטין ששלט בצבע ורוג'ר מייסון ג'וניור, שפגע מרחוק, החזירו את הפועל ירושלים ליתרון של שש נקודות וסגרו עניין. הפועל ירושלים ניצחה בסופו של דבר 81:84 והיא תהיה בחצי גמר הגביע.

קלעו להפועל ירושלים: מריו אוסטין 28, מאיר טפירו 13, תמאר סליי 12 רוג'ר מייסון ג'וניור 11, מתן נאור והוראס ג'נקינס 9 כל אחד, עידו קוז'יקרו 2.

קלעו להפועל ת"א: רוג'ר פרינגטון 20, מרכוס האטן 16, ג'רון רוברטס 14, גילי מוסינזון 11, איגור סימין 10, ארז כץ 8 ומושון יעקוסי 2.

יו"ר הפועל ת"א שאול אייזנברג אמר בסיום: "אני מכיר את יעקב סנדלר (יו"ר הוועדה המקצועית של איגוד השופטים), צריך לתת לו את הכוח בידיים כדי לנקות את האורוות. אולי אנחנו אלה שצריכים לשלם את המחיר אבל צריך סובלנות".

ירון זריף, ששפט במשחק: "אנשי המזכירות טענו שלא היה סל. ההרחקה של אפי בירנבוים לא נרשמה בדו"ח. מאמנים צריכים לחשוב פעמיים לפני שהם רצים למזכירות".

עמי נאווי: "אולי השופטים ראו את ההסתערות לכיוון המזכירות ואז שרקו. אנחנו צריכים להתרכז בעיקר ולא בטפל, אנשים באים לראות כדורסל, לא שופטים ומאמנים".

מרקוביץ' לא שותף - ולא לחץ את היד (ורד כהן, הארץ)

גם הפועל ירושלים לא סיימה את המשחק בחיוך. שחקן הקבוצה ארז מרקוביץ' סירב ללחוץ את ידו של המאמן ארז אדלשטיין. מרקוביץ' נפגע מכך שאדלשטיין לא מצא לנכון לתת לו דקות במהלך כל המשחק.

בירושלים אמרו כי זהו עניין פנימי של המועדון וכי אין בכוונתם להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully