וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין: "טעות גדולה של השופט"

14.1.2006 / 20:57

ניר לוין, שהורחק על ידי איתן תבריזי מתקשה להבין איך מכבי ת"א הצליחה להשוות במחצית השניה, בדרך ל-2:2 מול קבוצתו הפועל פ"ת. גם אורי אוזן הורחק בבכורה שלו

אחרי 45 דקות של כדורגל חלש מאוד, נראה היה ששום כוח לא יעזור לקבוצה של טון קאנן לכבוש שער באורווה. מנור חסן ואסי שבחון ניצלו טעויות איומות של לירן שטראובר והכל כבר היה מוכן לחגיגה בכחול. ההחלטות המקצועיות של טון קאנן לא תמיד מובנות וגם לא ממש ברור אם משהו מהתידרוך שלו בהפסקה עזר במחצית השניה. מה שכן ברור, לירן שטראובר חיפה על הטעויות כשעצר שלוש התקפות מתפרצות של טוטו תמוז במחצית השניה, ג'ובאני רוסו ואבי נמני התחילו לשחק כדורגל ואיתן תבריזי ספק עזר ספק הציל את הצהובים כששרק לפנדל מפוקפק לזכותם. אורי אוזן, בהופעת הבכורה שלו בהפועל פ"ת, הורחק בכרטיס אדום ואם זה לא מספיק, מאמנו ניר לוין הורחק מהמגרש בגלל דיבורים מיותרים.

הנקודה הזו לא ממש עזרה לשתי הקבוצות. מכבי ת"א נותרה במקום החמישי, כשהיא רחוקה שלוש נקודות מהרביעית בני יהודה. הפועל פ"ת נותרה במקום השמיני ופתחה פער של 5 נקודות מהקו האדום.

זה לא היה ערב של כדורגל גדול באורווה וגם אף אחד לא ציפה לכך. מכבי ת"א והפועל פ"ת הפגינו את הבינוניות שלהן ונפרדו בנקודה מוצדקת, כי לאף אחת מהן לא הגיע שלוש.

תיאור המשחק

דקה 5 - בעיטה חופשית אלכסונית להפועל פ"ת. מנור חסן מנצל מיקום גרוע של לירן שטראובר ובועט פנימה מזווית קשה. 0:1 להפועל פ"ת.

דקה 7 - מתפרצת למכבי ת"א, אבי נמני מנסה להפתיע את מאור אלבז מרחוק, אבל הכדור עולה מעל לשער.

דקה 13 - טעות בהגנה של מכבי ת"א מאפשרת להפועל פ"ת להוציא מתפרצת. טוטו תמוז שולח כדור אורך ליוסי שבחון, אבל לירן שטראובר יוצא מהשער ומגיע ראשון לכדור.

דקה 34 - בעיטה חופשית למכבי ת"א. ארז מסיקה שולח כדור רוחב ללירן כהן, שבועט מהאוויר החוצה.

דקה 36 - גול! עוד טעות אומללה של לירן שטראובר. הפעם הוא יוצא מחוץ לרחבה ומנסה להרחיק בנגיחה. הכדור מגיע ליוסי שבחון, שבועט מרחוק מעל השוער ופנימה. 0:2 להפועל פ"ת.

דקה 46 - טוטו תמוז מתגבר על אבי סטרול ומוצא עצמו לבד מול לירן שטראובר, אלא שהפעם שוער מכבי ת"א מצליח להציל שער בטוח.

דקה 51 - טוטו תמוז מגיע שוב למצב של אחד על אחד מול לירן שטראובר, אלא שהפעם הוא בועט החוצה.

דקה 56 - גול! ג'ובאני רוסו מרים כדור קרן וז'וזה דוארטה נוגח מקרוב פנימה. 1:2 להפועל פ"ת.

דקה 63 - טוטו תמוז משתחרר בפעם השלישית במשחק ומוצא את עצמו מול שטראובר, ששוב מצליח לעצור אותו.

דקה 72 - איתן תבריזי פוסק פנדל למכבי ת"א בעקבות נגיעת יד של אורי אוזן. אותו אוזן, שאומר כמה מילים מיותרות לתבריזי, מורחק באדום.

דקה 73 - גול! אבי נמני מדייק בפנדל ומשווה ל-2:2.

דקה 79 - אבי נמני בועט מהאוויר מתוך הרחבה, הכדור חולף ליד הקורה.

דקה 81 - איתן תבריזי מרחיק את מאמן הפועל פ"ת ניר לוין, בעקבות מילים מיותרות.

דקה 90 - ההזדמנות של המשחק. 4 דקות בתוך תוספת הזמן, ג'ובאני רוסו מתשלט על ריבאונד מהדיפה של מאור אלבז ומחמיץ מקרוב, כשדניאל היידמן בולם אותו.


הרכב הפועל פ"ת: מאור אלבז, אורי אוזן, זאב חיימוביץ', אנג'לו אליסטר, קונסטנטין סמגין, דניאל היידמן, רביד גזל, יוסי שבחון, מנור חסן (גיא שמיר, 83), אלנתן סלמי (ארז אליאב, 61), טוטו תמוז (עידן סרור, 90).

הרכב מכבי ת"א: לירן שטראובר, אבי סטרול, כריסטיאן גונזאלס, ליאור ז'אן, משה מישאלוף (אופיר חיים, 41), תמיר כהן, לירן כהן, ג'ובאני רוסו, ארז מסיקה, אבי נמני, ז'וזה דוארטה (רועי דיין, 80).

"שילוב של טעות שיפוט ויכולת"

מאמן הפועל פ"ת ניר לוין אמר בסיום ל"שבת של כדורגל": "זה שילוב של טעות גדולה בהחלטת שיפוט שהשפיעה על המשחק ושל היכולת שלנו. היו לנו הזדמנויות להבקיע עוד שני שערים ושוב, הנאיביות חזרה על עצמה. יכול להיות שלא הייתי צריך להגיד מה שאמרתי לתבריזי, אבל ראיתי מאמנים שלא הורחקו על דברים חמורים פי שלוש. לגבי השיפוט, יש מי שצריך לטפל בזה".

טון קאנן: "כשמקבלים שני שערים כאלה, כל ההכנה הטובה שעשינו לא עוזרת. יום אחד זה יעבוד. שלטנו באחזקת הכדור גם היום. במחצית המשחק אמרתי לשחקנים לתת 200 אחוז בהתקפה. הפנדל שנשרק לזכותנו היה חוקי במאה אחוז. יקח לשחקנים שלי עוד זמן ללמוד את השיטות שלי. בכל זאת, יש לנו מזל. אם תמוז היה מבקיע את השער השלישי בדקה ה-46, המשחק היה גמור עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully