וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"ש חיכתה להרצליה בסיבוב, בלבול סגר חשבון עם שיינמן

14.1.2006 / 20:23

מאז הסיבוב הקודם מול הפועל באר שבע, לא הפסידה הרצליה עד ששוב פגשה אותה ונוצחה 1:2. הפועל חיפה שניה עם 0:3 על אשקלון

מכבי הרצליה נחלה הפסד ראשון לאחר 11 משחקים, 1:2 בבאר שבע להפועל. ההפסד האחרון של הרצליה היה בסיבוב הקודם גם לבאר שבע, אלא שהיום מאמן אותה מרקו בלבול, שסגר חשבון עם הקבוצה שזרקה אותו במחזור השני, או יותר מדויק: עם אריאל שיינמן. לפני כן, הפועל חיפה חזרה למקום השני ביום שישי, עם 0:3 ביתי על הפועל אשקלון ונהנתה מהפסד מביש של קרית שמונה, 4:1 להפועל ירושלים. הפועל רעננה ועירוני רמת השרון נפרדו בתיקו ללא שערים, בעוד המשחק בין הפועל עכו להכח עמידר ר"ג נדחה למועד מאוחר יותר, בגלל תנאי מזג האוויר.

הפועל באר שבע - מכבי הרצליה 1:2

הפועל באר שבע ניצחה את המוליכה מכבי הרצליה, והתקרבה לאיזור ממנו אפשר לעלות לליגת העל. יניב צ'יצ'יאן כבש את היתרון בדקה ה-27 אחרי הגבהה של רמי אליהו. המבשל עשה זאת שוב, הפעם לראש של חנן פדידה שעשה 0:2 בדקה ה-47. פטר אמולה, אקס באר שבע, צימק בדקה ה-63 אבל הרצליה שלא הצליחה להשוות נותרה בדקת הסיום בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של רמי אבו לאבן, גם הוא אקס באר שבעי.

הפועל חיפה - הפועל אשקלון 0:3

אסי בוזגלו העלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-36, וכמעט שעה שלמה עברה עד שהמקומיים הצליחו להכפיל את היתרון, מרגליו של נתן שקורי (73). 6 דקות מאוחר יותר הורחק מסאי דגו והסיפור של אשקלון נגמר. המסמר האחרון ננעץ בדקה ה-84 בידי דודו אברהם.

הפועל רעננה - עירוני רמה"ש 0:0

בקרב התחתית הלוהט הזה לא הצליחה אף קבוצה לאסוף שלוש נקודות, מה שמשאיר את רעננה במקום האחרון עם 16 נקודות, בעוד רמה"ש יושבת לה 4 מקומות מעליה עם 19 נקודות.

עירוני ראשל"צ-מכבי ב"ש 2:3

ניצחון חשוב שבזכותו פתחה עירוני ראשל"צ פער של שתי נקודות מהקו האדום. ראשל"צ עלתה ליתרון בדקה השביעית משער עצמי של דניאל גוטיירס. ערן בן הרוש הישווה לבאר שבע בדקה ה-49, אבל גוטיירס הורחק כעבור 4 דקות. מתי אברהם כבש את השני לראשל"צ בדקה ה-73 ויוגב בן סימון קבע 1:3 כעבור שתי דקות. אורן חזן הצליח רק לצמק עבור ב"ש כשנותרו 4 דקות לסיום.

הפועל ירושלים-הפועל קרית שמונה 1:4

ניצחון גדול להפועל ירושלים, שעלתה עד למקום השביעי והשאירה את קרית שמונה במקום השלישי. אסי טובי כבש צמד בדקות 10 ו-40 וקבע את תוצאת המחצית הראשונה. בדקה ה-69 הוא השלים שלושער, כאשר סלמן עמר השלים את החגיגה בדקה ה-72. שמואל אביגדור צימק לקרית שמונה בדקה ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully