וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטי אוף מנצ'סטר

14.1.2006 / 20:52

מנצ'סטר סיטי ניצחה את יונייטד 1:3 בדרבי. קטן ובניון נכנסו כמחליפים בניצחון ווסטהאם על אסטון וילה. ארסנל-מידלסבורו 0:7

הדרבי ה-145 במספר של העיר מנצ'סטר הסתיים בניצחון של הסיטי, שגברה על יריבתה העירונית יונייטד 1:3 בזכות מחצית ראשונה מצוינת.

שער של טרבור סינקלר הרים את האיצטדיון באויר בדקה ה-32, אבל זה כלום לעומת מה שקרה אחרי השער של דריוס ואסל שקבע 0:2 כעבור 7 דקות. ביונייטד, שהגיעו לדרבי אחרי רצף של 10 משחקי פרמיירליג ללא הפסד, ערך פטריס אברה הופעת בכורה ושיחק ב-45 הדקות הראשונות. רכש נוסף, וידיץ', לא נכלל בסגל.

הדרבי התחמם לאחר הרחקה של כריסטיאנו רונאלדו, שגלישה מסוכנת שלו שלחה אותו למקלחות למרות שכלל לא נגע ביריב. רוד ואן ניסטלרוי החזיר מעט תקווה לשדים עם שער מצמק (76), אבל הלחץ העקר של היונייטד עלה לה בספיגה של השלישי בתוספת הזמן מרגלי רובי פאולר. ניצחון חשוב לסיטי אחרי תקופה שחונה, צ'לסי תוכל להגדיל את יתרונה בפסגה ל-18 נקודות.

אסטון וילה-ווסטהאם 2:1

יניב קטן ערך את הופעת הבכורה שלו בפרמיירליג, כשנכנס כמחליף בדקה ה-74 במשחק הניצחון 1:2 על אסטון וילה. יוסי בניון, שכבש במשחק הראשון מול הוילה, הצטרף למשחק שלוש דקות לפני קטן.

ווסטהאם השלימה ניצחון שני על אסטון וילה השנה, כשהפעם היא עשתה את זה בחוץ. השער הראשון היה דווקא של המארחים, כשלי הנדרי כבש את השער הראשון שלו העונה בנגיחה בדקה ה-27. 6 דקות מפתיחת המחצית השניה, הגיע שער השיוויון של ווסטהאם. בובי זאמורה ניצל מלכודת נבדל כושלת של אסטון וילה והישווה בנגיחה אחרי בעיטה חופשית של הפטישים. בדקה ה-60 נפסק פנדל לזכותה של ווסטהאם, אחרי שמארק דילייני נגע בידו בכדור ברחבה. מרלון הארווד דייק וקבע מהפך, 1:2 לווסטהאם. אותו בובי זאמורה, שכבש את שער השיוויון, הוחלף בדקה ה-74 על ידי יניב קטן, שהספיק לספוג כרטיס צהוב. יוסי בניון החליף את שון ניוטון בדקה ה-71.

החלוץ, דויוד בליון, שהגיע בהשאלה ממנצ'סטר יונייטד בתחילת העונה, עבר לניס הצרפתית. ראול גרסיה מאוסאסונה נמצא על הכוונת של הפטישים, אולם גם ריאל מדריד שמה עין על הקשר המוכשר. עוד שחקן מריבה אפשרי הוא גלן ג'ונסון, שעדיין נמצא בתוכניות של ווסטהאם וליון הצרפתית.

ארסנל-מידלסבורו 0:7

התותחנים לא יזכו השנה באליפות, אבל הם עדיין יודעים איך לספק את האטרקציות באיצטדיון הייבורי. מי שפתח את החגיגה היה תיירי הנרי, שכבש בבעיטה מהאוויר בדקה ה-70. שתי דקות מאוחר יותר, היה זה פיליפ סנדרוס, שנגח בעוצמה לרשת וכבש את השני. בדקה ה-30 כבש הנרי את השני שלו ורובר פירס קבע את תוצאת המחצית עם הרביעי בדקה ה-45.

ג'ילברטו סילבה כבש את החמישי של ארסנל בדקה ה-59, אבל מי שהרוויח את מוקד תשומת הלב היה תיירי הנרי, שהשער השלישי שלו היה גם ה-150 שלו במועדון. אלכסנדר חלב השלים את השביעיה 6 דקות לסיום.

משחקים נוספים

ליברפול - טוטנהאם 0:1
האדומים השיגו ניצחון חשוב במשחק על המקום השלישי ושיפרו עמדות בצמרת. הארי קיואל כבש את שער הניצחון לליברפול בדקה ה-59. מי שגונב את הכותרות במרסיסייד בימים אלו הוא ייז'י דודק, השוער שהביא לאדומים את ליגת האלופות אשתקד, ולא רואה מגרש העונה. הפולני רוצה לחזור לפיינורד, שגם הביעה בו עניין, אולם המאמן הספרדי דורש 2 מיליון ליש"ט. "לבקש כל כך הרבה כסף עבור שוער שיהיה במרץ בן 33 הוא טירוף", טוען דודק.

בלקבורן-בולטון 0:0

טל בן חיים שיחק 90 דקות בבולטון, אבל חבריו להתקפה לא מצאו את השער של בלקבורן ושתי הקבוצות התחלקו בנקודה.

צ'רלטון - ברמינגהאם 0:2
בריאן יוז כבש את שער היתרון הראשון לצ'רלטון בדקה ה-29. בנט כבש את השני בדקה ה-90.

פולהאם - ניוקאסל 0:1
סטיד מלבראנק כבש את שער הניצחון לפולהאם בדקה ה-75. פולהאם פיצתה את אוהדיה, אחרי שהודחה באמצע השבוןע מהגביע האנגלי.

פורטסמות - אברטון 1:0
לאון עוסמאן כבש את שער הניצחון לאברטון בדקה ה-31.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully