וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה זועמת על השיפוט: "לא משתמשים ב-VAR במשחקים שלנו"

5.12.2019 / 7:58

הירוקים טוענים לקיפוח סדרתי על ידי שופטי מערכת הווידאו: "הם מתעלמים". ביקורת על ה"רפיון" בהגנה, חשש מהפציעה של חזיזה, שועה קיבל הבטחה ליותר דקות, חבשי יחזור להרכב?

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: מנהלת הליגה מצטרפת למלחמה באיידס

עיקרי הדברים

- במכבי חיפה מתחו ביקורת חריפה על ההגנה: "זה נראה לא טוב"

- השחקנים זעמו על השופט ועל שופטי ה-VAR: "אפילו לא בודקים"

- ירדן שועה קיבל הבטחה: בקרוב תקבל יותר דקות משחק

- לקראת ינואר, ז'אנדו פוקס ואיקוום אוטין עשויים לעזוב כדי לפנות מקום

seperator

1. ביקורת חריפה על ההגנה: "ככה אי אפשר לנצח"

אכזבה גדולה במכבי חיפה אחרי התיקו 3:3 אמש (רביעי) עם מ.ס אשדוד. בקבוצה מתחו ביקורת חריפה על ההגנה של הקבוצה אתמול ובעיקר על הנרפות של השחקנים. "מה שמאפיין אותנו השנה זה האגרסיביות והקצב הגבוה, אבל אתמול זה נראה לא טוב. קיבלנו שערים רכים וקלים. אשדוד הגיעה לשלושה מצבים וכבשה שלושה שערים. ככה אי אפשר לנצח", אמרו בקבוצה.

בצוות המקצועי ציינו שאין שחקן אחד שניתן להטיל עליו את האשמה וכל חוליית ההגנה הייתה מתחת לרמתה, כולל שחקני הקישור שלא עזרו לסכל את התקפות המעבר של האורחת.

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
לפחות הם שוב חזרו מפיגור, ושוב הפגינו אופי. חיפה/אדריאן הרבשטיין

2. זעם על השיפוט: "למה יש VAR אם הוא לא בשימוש במשחקים שלנו?"

מלבד ביקורת עצמית, במכבי חיפה זעמו גם על השיפוט. בעיקר כעסו בקבוצה על כך שהשופט שניר לוי, שניהל משחק בליגת העל לראשונה בקריירה, לא נעזר במערכת ה-VAR כדי לקבוע אם הפנדל שהוענק לזכות אשדוד, שהפך לשער של שלומי אזולאי, היה מוצדק. "לא יכול להיות שפעם אחר פעם יש החלטות שנויות במחלוקת נגדנו ואפילו לא הולכים לבדוק אותן ב-VAR", אמרו בקבוצה. "למה יש VAR אם לא משתמשים בו במשחקים שלנו? עד עכשיו יש ויכוחים על השאלה אם היה פנדל או לא, אבל השופט ושופטי ה-VAR פשוט התעלמו".

גם בקרב השחקנים זעמו על השופט. "לשרוק פנדל נגדנו במצב כזה על דבר כזה - זה משהו שלפחות שווה בדיקה", אמר אחד מהשחקנים הבכירים בקבוצה. "כל מי שראה את ההילוכים החוזרים בטלוויזיה התלבט אם היה פנדל ובסוף כנראה הבין שלא, היה אבל השופט אפילו לא הלך כדי לראות".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה מאוכזב, אנשי מ.ס. אשדוד חוגגים. אדריאן הרבשטיין
יכול למצוא נחמה. בלבול/אדריאן הרבשטיין

3. שועה קיבל הבטחה ליותר דקות, פוקס ואוטין יעזבו בינואר?

לא מעט שחקנים במכבי חיפה חיכו לשבוע הזה כדי לקבל את הדקות שרצו. מרקו בלבול דיבר לא מעט בחודשים האחרונים על תחרות בהרכב, אולם בפועל נדמה שהרוטציה של בלבול התקצרה משמעותית בשבועות האחרונים. שחקנים כמו מקסים פלקושצ'נקו, ירדן שועה, רז מאיר, ז'אנדו פוקס, איקוום אוטין ועאיד חבשי האמינו שבשבוע הזה שכולל שלושה משחקים, הם יקבלו הזדמנות בהרכב או לכל הפחות דקות משמעותיות מהספסל. בפועל, בלבול העדיף אתמול להמשיך עם אותו הרכב ואכזב לא מעט שחקנים.

שועה שנכנס בדקה ה-66 במקום ניקיטה רוקאביציה נראה מאוכזב מאוד בסיום, אך במועדון הבהירו לשחקן בימים האחרונים שהם מאמינים בו ושהדקות שלו יילכו ויגדלו. גם פלקושצ'נקו שבישל אמש אך היה אשם בשער השלישי שהקבוצה ספגה יקווה לקבל יותר דקות, וכך גם לגבי חבשי, שעשוי לחזור להרכב כבר במשחק הבא נגד הפועל באר שבע. אצל אוטין ופוקס המצב שונה: שני השחקנים שממעטים לשחק יבקשו לעזוב בחלון ההעברות בינואר ואם תימצא להם קבוצה, הם לא ימשיכו. בחיפה רוצים לפנות מקום לזר אחד לפחות כדי לחזק את הסגל בחלון.

בחיפה מעריכים שבלבול יעשה שני שינויים בהרכב לקראת המשחק נגד באר שבע, כששועה, פלקושצ'נקו, חבשי ורז מאיר בתמונת ההרכב.

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. טל לוי
יוקפץ להרכב בקרוב? שועה/טל לוי

4. בחיפה מייחלים לחזרה מהירה של חזיזה, "הכוכב על ומחוץ למגרש"

בקבוצה יבדקו היום את הכאבים החזקים שהרגיש דולב חזיזה בשריר. במועדון מקווים שהקשר, שממשיך לסחוט מחמאות על יכולתו מפתיחת העונה, יהיה כשיר למפגש ביום שני עם באר שבע, אך רק היום חומרת הפציעה תתברר באופן סופי.

"דולב הפך להיות הבינגו של העונה", שיבח אחד מחבריו לקבוצה. "גם בחדר ההלבשה וגם על הדשא הוא הפך להיות הכוכב שלנו, וזה חשוב שיהיה כשיר למשחק נגד באר שבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully