וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-NBA יצאה לדרך: קליפרס גברה על לייקרס, טורונטו ניצחה בהארכה

אחרי כ-5 חודשים, ליגת הכדורסל הטובה בעולם חזרה עם שני משחקי ענק. לאונרד כיכב עם 30 נקודות ב-102:112, גם וויליאמס והארל היו נהדרים. 122:130 לאלופה על ניו אורלינס, ואנווליט וסיאקם הצטיינו

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי חמישה חודשים ארוכים, שאמנם כללו טריידים מסקרנים והתפתחויות מרתקות לא פחות, הלילה (בין שלישי לרביעי), ליגת הכדורסל הטובה בעולם - ה-NBA, חזרה באופן רשמי. שני משחקים נערכו בערב הפתיחה - בראשון ניצחה האלופה טורונטו את ניו אורלינס 122:130 אחרי הארכה ואילו בשני גברה לוס אנג'לס קליפרס על לוס אנג'לס לייקרס 102:112 בדרבי של העיר.

משחקי הלילה:

טורונטו (0:1) - ניו אורלינס (1:0) 122:130
לוס אנג'לס קליפרס (0:1) - לוס אנג'לס לייקרס (1:0) 102:112

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס מול שחקן לוס אנג'לס קליפרס קוואי לאונרד. AP
היה גדול מדי על הלייקרס. קוואי עוצר את לברון/AP

לוס אנג'לס קליפרס - לוס אנג'לס לייקרס 102:112

חובבי NBA רבים התקשו לישון הלילה, ולא רק בגלל החזרה של הליגה הטובה בעולם. אם לא מספיק שהיא חזרה אחרי כחמישה חודשים, כבר במשחק הפתיחה נערך אולי המשחק המסקרן ביותר שהליגה יכולה להציע - הדרבי של לוס אנג'לס בין הקליפרס של קוואי לאונרד ופול ג'ורג' (נעדר בשל פציעה וצפוי לשוב בנובמבר) ללייקרס של לברון ג'יימס ואנתוני דייויס.

אחרי פתיחה חזקה של הלייקרס, שכללה יתרון של 11 נקודות ברבע הראשון, הצליחו הקליפרס לחזור לעניינים לקראת סיומו, אז קלע לאונרד את סל השדה הראשון שלו בקבוצתו החדשה, שהיה רק החימום למה שהגיע בהמשך. 16 נקודות קלע לאונרד ברבע השני (באחוזים נפלאים) כדי להוביל את קבוצתו ליתרון כבר ברבע השני.

אלא שברבע השלישי לברון וחבריו התעוררו ובזכות ריצת 2:10 ו-18 נקודות של דני גרין (מתוכן 5 שלשות), חזרו למשחק לקראת הרבע האחרון והמכריע.

אל 30 הנקודות שלו צירף לאונרד גם 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, לו וויליאמס קלע 21 ומסר 7 אסיסטים ומונרטזל הארל היה מצוין עם 17 נקודות ו-7 ריבאונדים קשוחים. מנגד, לברון קלע 18 (1 מ-5 לשלוש), קטף 9 ריבאונדים ומסר 8 אסיסטים, דיוויס הוסיף 25 נקודות ו-10 ריבאונדים וגרין סיים עם 28 כולל 7 מ-9 לשלוש.

עוד בוואלה!

פסקל סיאקם סיכם על חוזה מקסימום בטורונטו, סאבוניס עשוי לעזוב את אינדיאנה

לכתבה המלאה
שחקן טורונטו ראפטורס פרד ואנווליט מול שחקן ניו אורלינס פליקנס ג'וש הארט. GettyImages
שיא קריירה, בדיוק ברגע הנכון. ואנווליט דורס את הארט בדרך לטבעת/GettyImages

טורונטו - ניו אורלינס 122:130

אחרי שזכתה באליפות היסטורית ואיבדה את הכוכב הגדול ביותר שלה, קוואי לאונרד, הראפטורס פתחו את העונה ברגל ימין (רשמו ניצחון במשחק הפתיחה בפעם השביעית ברציפות), עם ניצחון קשה אחרי הארכה על הקבוצה הצעירה של ניו אורלינס. הפליקנס אמנם חסרו את הבחירה מספר אחת בדראפט האחרון, זאיון וויליאמסון, שנפצע וייעדר כשישה שבועות, אך הציגו סגל רחב שכולל לא מעט כישרונות צעירים.

הפליקנס פתחו את המשחק טוב יותר, אך הקנדים, שקיבלו את טבעת האליפות הגדולה ביותר שנוצרה עד היום לפני המשחק, חזרו לעניינים לאחר פתיחה לא טובה, ומשם המפגש היה צמוד לכל אורכו. אחרי יתרון מינימלי של ניו אורלינס ברבע האחרון, הצליחה טורונטו לחזור לעניינים בשיניים גם ללא פסקל סיאקם, שנתן משחק ענק אך יצא בשש עבירות. זה התחיל עם קייל לאורי, שקלע פעמיים מקו העונשין כדי לקבוע שוויון, ונמשך בהארכה, עם שלשות של לאורי ופרד ואנווליט, שקלע שיא קריירה של 34 נקודות כולל כמה נקודות חשובות בדקות הסיום.

סיאקם, שאמור להיות זה שימלא את חסרונו של לאונרד, היה נפלא עם 34 נקודות, 18 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, כשגם לוואנווליט היו 34 נקודות (5 מ-7 לשלוש) יחד עם 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. מנגד בלט ברנדון אינגרם, שקלע 22 נקודות. גם ג'יי ג'יי רדיק, ג'וש הארט וניקולו מלי היו טובים אצל המפסידה, לונזו בול סיים עם 8 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

סיאקם מציג את טבעת האליפות הגדולה בכל הזמנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully