וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ליברטדורס: ריבר פלייט הפסידה 1:0 לבוקה ג'וניורס, אבל עלתה לגמר

האלופה שרדה תחת האבטחה הכבדה בבומבונרה עם הפסד מינימלי של 1:0 והעפילה לגמר שלישי בעידן גז'ארדו בזכות ה-0:2 הביתי. הורטאדו המחליף כבש (80) אבל זה לא הספיק כדי להשיג נקמה

שחקני ריבר פלייט חוגגים. AP
ההפסד הכי שמח שלהם. שחקני ריבר פלייט חוגגים/AP

פחות משנה אחרי הסופרקלאסיקו ההיסטורי וההיסטרי בגמר גביע ליברטדורס, הפעם צמד המפגשים בין שתי הגדולות של ארגנטינה עבר בשלום, ועם אותה שורה תחתונה: חגיגה של ריבר פלייט. המיז'ונריוס הגיעו הלילה (בין שלישי לרביעי) לבומבונרה עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון, ועלו בזכותו לגמר שלישי בעידן מרסלו גז'ארדו ושביעי בתולדות המועדון למרות הפסד 1:0 בגומלין. כעת ריבר מחכה למנצחת במפגש הברזילאי בין פלמנגו לגרמיו (1:1 במשחק הראשון) כשהגמר יהיה הפעם משחק אחד וייערך בעוד חודש בדיוק בסנטיאגו, צ'ילה.

מפוח עלים לפינוי קונפטי במגרשה של בוקה ג'וניורס. GettyImages
עיכוב של רבע שעה בגלל הקונפטי/GettyImages

מעל 1,500 אנשי ביטחון דאגו להעביר את המפגש הזה בשלום, והאוטובוס של ריבר אכן נכנס בבטחה, למרות החשש מנקמה של אוהדי בוקה על אירועי השנה שעברה במונומנטל. ובכל זאת, הקהל המקומי דאג לעכב את שריקת הפתיחה ברבע שעה עם הצפת כר הדשא בקונפטי. אנשי האצטדיון הגיעו עם מפוחי עלים בניסיון לפנות את הררי הנייר, אבל זה לקח לא מעט זמן ורק בספירה לאחור השלישית של האוהדים, המשחק אכן יצא לדרך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
השופט ווילטון סמפאיו עם קרלוס טבס שחקני בוקה ג'וניורס. רויטרס
השופט ווילטון סמפאיו מסביר את פסילת השער במחצית הראשונה/רויטרס

גז'ארדו שמר על ההרכב שהפגין עליונות במשחק הראשון לפני שלושה שבועות, בעוד יריבו גוסטבו אלפרו שהגדיר את הגומלין כ"משחק החשוב בחיי", ביצע כמה שינויים והימר על קרלוס טבס ורמון אבילה החבולים בהתקפה, בתקווה שיחד עם אדוארדו סאלביו יצליחו למחוק את פיגור שני השערים. המארחת פתחה בהתלהבות גדולה, אם כי התקשתה ליצור מצבים. סאלביו הצליח למצוא את הרשת לאחר כדור חופשי בדקה ה-22, אבל השופט ווילטון סמפאיו צדק כשפסל את השער בעקבות נגיעת יד של עמנואל מאס. רגע לפני המחצית, אנסו פרס כמעט כבש שער עצמי עם ניסיון הרחקה כושל מארבעה מטרים, אלא שבשערה של ריבר נמצא פרנקו ארמאני הנפלא והוא הדף לקרן ושמר על התוצאה המאופסת.

פרנקו ארמאני שוער ריבר פלייט עם הקפטן חאבייר פינולה מול קרלוס טבס שחקן בוקה ג'וניורס. רויטרס
היה חם כתמיד. פרנקו ארמאני וחאבייר פינולה מול קרלוס טבס/רויטרס

המיז'ונריוס ספגו רק שער אחד בחוץ השנה, והחזיקו מעמד עד לדקה ה-80. המחליפים של אלפרו הכניסו תנופה, מאורו סראטה בעט שלוש פעמים למסגרת וארמאני קלט, ואז כדור חופשי של אלכסיס מקאליסטר הלחיץ את הגנת ריבר, הבלם ליסנדרו לופס נגח וז'אן הורטאדו דחק מקו השער. גול נוסף של בוקה היה כופה דו-קרב דרמטי מהנקודה הלבנה, אבל ההגנה של ריבר המשיכה לעשות את העבודה בצורה אגרסיבית ועם הרבה הקרבה, ואלופת המפעל המשיכה לגמר למרות הפסד ראשון בליברטדורס אחרי 14 משחקים. אחרי הזכייה ב-2015 וההנפה בשנה שעבר, גז'ארדו יוכל להוביל את ריבר לתואר היבשתי בפעם השלישית. רק משחק אחד מפריד כעת בינו לבין שחזור ההישג של בוקה מתחילת המילניום באמצעות שמירה על הגביע.

ז'אן הורטאדו שחקן בוקה ג'וניורס. רויטרס
השער שלו לא הספיק. ז'אן הורטאדו/רויטרס
אוהדי בוקה ג'וניורס. רויטרס
אוהדי בוקה ג'וניורס/רויטרס
גוסטבו אלפרו מאמן בוקה ג'וניורס. רויטרס
גוסטבו אלפרו/רויטרס
אנסו פרס שחקן ריבר פלייט. AP
אנסו פרס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully