וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקנס הקולקטיבי של האלופה: שחקני מכבי תל אביב שילמו 2,000 שקל כל אחד

22.10.2019 / 12:00

המאמן ולאדן איביץ' כעס מאוד בעקבות פרסום לפיו האשים את יונתן כהן בתיקו המאופס מול בני יהודה במחזור השני, הכחיש את הדברים וראשי המועדון החליטו יחד איתו על עונש קבוצתי

צילום וידאו: לירון מולדובן, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של מכבי תל אביב באשדוד

מכבי תל אביב קנסה את שחקניה בסכום של 2,000 שקל, בעקבות פרסום לפני למעלה מחודש וחצי לפיו ולאדן איביץ' נזף ביונתן כהן והאשים אותו בתיקו מול בני יהודה. הפרסום התייחס לאירוע שהיה כביכול בסיום המשחק של מכבי תל אביב בבלומפילד מול הכתומים של יוסי אבוקסיס במחזור השני. באותו ערב הורחק דור פרץ במחצית הראשונה, הוחלפו דור מיכה ואלירן עטר בהפסקה וכאמור המשחק הסתיים בתיקו מאופס רווי בהרבה עצבים. כעבור זמן מה פורסם כי מאמן מכבי תל אביב נזף ביונתן כהן על ההופעה שלו במשחק ונטען כי הסרבי אמר לשחקן באזור חדרי ההלבשה שתוצאת התיקו במשחק היא בגללו.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
איביץ' הכחיש שאמר לו את הדברים. יונתן כהן/לירון מולדובן

איביץ' לא מבקש שיעדכנו אותו על דברים המתפרסמים כאן בכלי התקשורת, אך הפעם היה מי שסיפר לו אודות הידיעה והוא כעס מאוד. המאמן טען בפני גורמים בסביבתו שזו לא דרכו לדבר כך אל שחקנים וכי זה לא הסגנון שלו. הוא גם הכחיש בפני גורמים שונים שהוא אמר לכהן שבגללו מכבי תל אביב לא ניצחה.

בעקבות אותה ידיעה ולאחר אותו פרסום, החליטו במכבי תל אביב ביחד עם איביץ' לא לעבור לסדר היום על האירוע ולקנוס קולקטיבית את השחקנים בסכום של 2,000 שקל.
במכבי תל אביב מקפידים כבר שנים על ריחוק מהתקשורת. המועדון נחשב לסגור ביותר בספורט הישראלי ומתנהל בעיקר דרך הודעות רשמיות.

יש לציין כי האירוע המדובר היה אחרי קיץ רע של הקבוצה באירופה ופתיחה בינונית מאוד גם בליגה שלוותה בביקורת פומבית של איביץ' בסיום משחקים על איכות המשחק של שחקניו. לא מן הנמנע כי ההחלטה לקנוס את השחקנים נבעה גם מרצונו של המאמן להחדיר עוד אלמנט של משמעת והרתעה כדי ליישר את כולם לפי דרכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully