וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה ישוחחו עם ראשי האוהדים: תפסיקו את העליהום על חיימוב

22.10.2019 / 7:52

חברי הנהלה ושחקנים של הירוקים ינסו לדבר אל ליבם של האוהדים אחרי שריקות הבוז לשוער. בלבול לא מתכוון להחליפו: "הוא לא מאלה שתולים שחקן אחרי טעות אחת". מחמאות לשרי, שועה ופוקס

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

עיקרי הדברים

- במכבי חיפה ישוחחו עם ראשי האוהדים: תפסיקו את העליהום על חיימוב

- מרקו בלבול לא שוקל להחליף את חיימוב: "לא יתלה אותו אחרי טעות אחת"

- בקבוצה ביקרו את ההגנה: "אם רוצים אליפות, חייבים לדעת לשמור על יתרון"

- שרי, שועה ופוקס סחטו מחמאות. סיינסברי אמור לחזור במחזור הקרוב

seperator

1. ביקורת על ההגנה: "אם רוצים אליפות, חייבים לדעת לשמור על יתרון"

אכזבה גדולה במכבי חיפה בעקבות ה-1:1 אמש (שני) מול בני יהודה. בסיום ביקרו שחקני הקבוצה את עצמם על כך שלא הצליחו לשמור על היתרון. "אנחנו חייבים לדעת לשמור על יתרון אם רוצים להיות במאבק האליפות עד הסוף. זה משחק שאסור לאבד בו נקודות", אמר אחד השחקנים.

בקבוצה ביקרו היכולת ההגנתית של השחקנים בדקות שאחרי שער היתרון של צ'ארון שרי. "לא יכול להיות ששחקנים יהיו חופשיים כל כך בדקות כאלה ואף אחד מהשחקנים לא ירוץ בטירוף אליהם כדי למנוע מצב של בעיטה. אלו דברים שנהיה חייבים ללמוד מהם כי אסור שיקרו שוב", אמר גורם במועדון.

למרות האכזבה הגדולה מרקו בלבול ובכירים בהנהלת מכבי חיפה מנסים לשמו על השחקנים אופטימיים ודרוכים. "אי אפשר שאחרי כל ניצחון נהיה אלופים ואחרי כל תיקו או הפסד הכל יהיה שחור", אמר בלבול. "ה-DNA של מכבי חיפה הוא שתמיד צריך לנצח והשחקנים צריכים להיות מספיק חזקים כדי להתמודד עם זה".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי חיפה סיימה ב-1:1 ביתי מול בני יהודה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה סאן מנחם מאוכזב אחרי ה-1:1 מול בני יהודה. יוסי ציפקיס
זה עדיין לא זה. שחקני מכבי חיפה אחרי השריקה/יוסי ציפקיס

2. במכבי חיפה ישוחחו עם ראשי האוהדים: תפסיקו את העליהום על חיימוב

גיא חיימוב היה במוקד אמש, אחרי שהגיב מאוחר, ספג ושמע קריאות בוז צורמות מהקהל באצטדיון הביתי. בצוות המקצועי הודו שמצד אחד השוער היה חייב להדוף את הכדור ולמנוע את השוויון, אבל הבהירו מצד שני שלא אהבו את העליהום ושריקות הבוז. חיימוב ניגש בסיום יציע הצפוני ומחא כפיים לקהל למרות שריקות הבוז, ובימים הקרובים ישוחחו הן חברי הנהלה והן שחקנים במכבי חיפה עם ראשי האוהדים על מנת להביא לרגיעה בגזרה. למרות הביקורות במועדון העריכו שבלבול ימשיך לתת קרדיט לחיימוב גם במשחק הקרוב. "מרקו מעריך מאוד את חיימוב. הוא לא מאלה שתולים שחקן אחרי טעות אחת", הבהירו במועדון.

גיא חיימוב, נטע לביא, שחקני מכבי חיפה אחרי ה-1:1 מול בני יהודה. יוסי ציפקיס
שוב במוקד. חיימוב/יוסי ציפקיס

3. מחמאות לשרי, פוקס ושועה

והיו גם דברים טובים אתמול. נקודת האור היה ללא ספק צ'ארון שרי, שסיפק משחק טוב. בקבוצה משוכנעים שעשו עסקה מצויינת עם ההולנדי שהוכיח גם אתמול את האיכויות שלו. גם ירדן שועה קיבל מחמאות. ז'אנדו פוקס נכנס, היה דינמי וקיבל שבחים על המעורבות במשחק, לצד ביקורות על מיקום לא נכון בשער השוויון של בני יהודה. פוקס אמור לקבל בקרוב דקות מרובות, וכך גם טרנט סיינסברי הפצוע שצפוי לחזור להרכב במשחק הקרוב או לכל המאוחר נגד הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully