וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל "תיק גריזמן"? ברצלונה שילמה לאתלטיקו מדריד 15 מיליון יורו בהסכם חדש

בארסה אישרה שהיא העבירה תשלום לאתלטיקו עבור הזכות להשוות הצעות שיוגשו לה על שישה שחקנים צעירים, ביניהם סאול וחימנס. האם זה כדי "להשיג שלום" בפרשת גריזמן?

עריכת וידאו: מתן חדד

בספרד טוענים: ברצלונה שילמה לאתלטיקו מדריד 15 מיליון יורו על מנת לסגור איתה את "תיק גריזמן". על פי דיווח ב"אל מונדו", בארסה חתמה על הסכם שבו תהיה לה את הזכות להשוות כל הצעה שאתלטיקו תקבל על שישה שחקנים, וביניהם סאול וחוסה מריה חימנס, שני שחקני מפתח בהרכב של סימאונה. השמות של שאר השחקנים "הצעירים" שבהסכם לא פורסמו.

אנטואן גריזמן ברצלונה. AP
התביעה ברקע. גריזמן/AP
סאול שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
כמה הוא שווה? סאול/רויטרס

על פי הדיווח, ההסכם הזה ישים קץ לדרמה שבין שני המועדונים. כידוע, אתלטיקו טוענת שברצלונה למעשה סיכמה עם אנטואן גריזמן כבר בחודש מרץ, וחיכתה עם ההודעה הרשמית על החתמתו עד אחרי ה-1 ביולי, התאריך שבו המחיר של סעיף השחרור שלו יורד ל-120 מיליון יורו "בלבד".

אתלטיקו תכננה לתבוע את בארסה, אבל על פי "אל מונדו", היא ניסתה להגיע עמה להסדר כספי שימנע מהקבוצה להגיע לדיונים ארוכים בבית המשפט. בית הדין של ההתאחדות הספרדית קבע שאין הוכחות לכך שגריזמן אכן חתם לפני המועד, אבל במקביל הבהיר שהשחקן ובארסה לא הודיעו לאתלטיקו על השיחות ביניהם - וקנס את האלופה הספרדית ב-300 יורו.

ב"אל מונדו" טוענים שבארסה שילמה 15 מיליון יורו על "זכות הסירוב" והאפשרות להשוות כל הצעה על השחקנים כדי "להשיג שלום" עם אתלטיקו. ב"ספורט" הקטלאני נטען שאכן נחתם הסכם שכזה בין ברצלונה לאתלטיקו, אבל בבארסה מכחישים שזה קשור ל"תיק גריזמן".

עוד בוואלה!

ואן דייק ומסי הפייבוריטים: רשימת המועמדים לפרס כדור הזהב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully