וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: ראשון לציון הובסה 86:67 מול אנדורה, תבוסה גם להפועל חולון

אחרי הניצחון הגדול על מונאקו, הכתומים הושפלו בביתם למרות 21 נקודות של אלכס המילטון. ליגת האלופות: הקבוצה של דרוקר הובסה 101:86 בבלגיה מול אוסטנד

יום שלישי הגיע, והקבוצות הישראליות שמייצגות את הכדורסל הישראלי נכנסו לפעילות והושפלו. אחרי שהרשימה עם ניצחון גדול על מונאקו החזקה, מכבי ראשון לציון של גודס הובסה בביתה מול אנדורה הספרדית. בליגת האלופות של פיב"א, הפועל חולון ודרוקר הובסו בבלגיה מול אוסטנד 101:86 והם עדיין בלי ניצחון במפעל.

גיא גודס מאמן מכבי ראשון לציון. Ciamillo - Castoria, אתר רשמי
הפסד כואב. גיא גודס/אתר רשמי, Ciamillo - Castoria

מכבי ראשון לציון - אנדורה 86:67

שבוע לאחר שהשיגה ניצחון בכורה מרשים ביורוקאפ על מונאקו, הקבוצה של גיא גודס הושפלה באותו אולם מול אנדורה הספרדית, שנחשבה עד למשחק הזה לקבוצה ביתית מובהקת, אבל הערב הרגישה נוח מאוד בבית מכבי. הספרדים סגרו עניין כבר ברבע הראשון עם 8:21 ולא איבדו את ההובלה והשליטה האבסולוטית שלהם במשחק. אלכס המילטון היה טוב כהרגלו עם 21 נקודות ודריל מונרו הוסיף 16, אבל השניים האלו לא קיבלו עזרה. מנגד, חמישה שחקנים קלעו בדאבל פיגרס לספרדים, שהוכיחו שהם מסוגלים לנצח גם בחוץ.

אלכס המילטון שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
יכולת טובה שלו לא הספיקה. אלכס המילטון/ברני ארדוב

מהלך המשחק

שלוש וחצי דקות לקחו לראשון כדי לקלוע סל ראשון מידי מונרו, אבל הפתיחה של המארחת היתה רעה מאוד. דויד יילניק ופרנץ מאסנט תפרו שלשות וקבעו 4:13 לאורחים. פרדריק בורדיון הצליח לשבור בצורת ארוכה של ראשון, אבל אנדורה פשוט התעללה במארחת עם 8:21 כבר אחרי הרבע הראשון. ההתעוררות של ראשון הגיעה ברבע השני, כמובן בזכות מונרו והמילטון הנהדר, ששלשה שלו צימקה את הפיגור הקדום ל-24:17 בלבד. אבל המיני קאמבק של ראשון נעצר לגמרי. קלווין האנה תפר שלשה, ילניק קלע עוד סל וניצל בצורת כתומה כדי לקבוע 24:36 ליוונים. המילטון עשה הכל לראשון ועלה כבר ל-16 נקודות מהקו, אבל סל על הבאזר של פרנץ מסנאט קבע 32:47 מבטיח לאורחים בהפסקה.

הרבע השלישי סימן גארבץ' טיים מתמשך. ראשון ויתרה על המשחק והפער רק הלך וצמח. קלווין האנה תפר שלשה וקבע יתרון 61:79 לאורחים, ממנו ראשון לא היתה יכולה לחזור. הספרדים טיילו ושני סלים של טייסון פרז קבעו: 67:86 מוחץ לספרדים.

גיא פניני שחקן הפועל חולון. אתר FIBA, אתר רשמי
חזר לסגל של חולון אחרי חצי שנה, אבל לא מנע תבוסה. גיא פניני/אתר רשמי, אתר FIBA

אוסטנד - הפועל חולון 86:101

אחרי ההפסד הביתי הדרמטי בשבוע שעבר לטורק טלקום אנקרה, הפועל חולון קיוותה להשיג ניצחון בכורה במפעל, אבל הערב היא חטפה מפלה לא צפויה מול קבוצה שאינה מאריות המפעל. שרון דרוקר חזר לאולם שבו הוא אימן בעבר, אבל לא הצליח להפתיע את הבלגים. חולון הצליחה לחזור מפיגור דו ספרתי בסוף הרבע השלישי עם ריצת 0:12 בפתיחת הרבע הרביעי, אבל פה זה בעצם נגמר. הבלגים חגגו בצבע החדיר מאוד של חולון עם 22 נקודות של שבון תומפסון ובחולון יקוו שהחתימה של ריצ'רד האוול תשדרג אותם לפחות בפן הזה. מרכוס פוסטר קלע 22 מנגד לחולון, שקיבלה 3 נקודות מגיא פניני בקאמבק שלו אחרי חצי שנת היעדרות בשל פציעה.

יוגב אוחיון שחקן הפועל חולון עם עמית שמחון. ברני ארדוב
תבוסה. בבלגיה. אוחיון ושמחון/ברני ארדוב

מהלך המשחק

המארחים רצו ל-2:10 מהיר, אבל חולון חזרה עד ל-13:12 בזכות דקות טובות של לטאביוס וויליאמס. אלא שההגנה של חולון הייתה איומה ואפשרה למארחת לעשות ככל העולה על רוחה ולקלוע 28 נקודות כבר ברבע הראשון לעומת 24 של חולון. אלא שברבע השני הקבוצה של דרוקר החלה לשמור וגם לקלוע. ריצ'ארדסון כפה משחק צמוד ושלשה של טי ג'יי קליין קבעה 34:36 לחולוניה. אלא שאוסטנד סיימה את הרבע טוב יותר ושלשה של עמאר סילה ממש עם הבאזר קבעה 43:51 למארחים במחצית.

במקום לחזור למשחק, חולון איבדה את הראש ברבע השלישי ושלשה של אמוואמה קבעה יתרון שיא למארחים - 51:66. הרבע השלישי הסתיים ב-65:80 משכנע למארחת. גמור? ממש לא. חולון פתחה את הרבע הרביעי בסערה עם ריצת 0:12 שהוביל מרכוס תומפסון שקבעה 80:77 בלבד למארחים. אלא שחולון לא הצליחה לעשות את הריצה הנוספת הזו שתחזיר אותה לגמרי למשחק והבלגים ברחו שוב ליתרון 8. הצבע של חולון היה פשוט הפקרות והבלגים דגדגו את ה-100 נקודות עם סל קל נוסף שקבע 86:99. חולון נשברה, הבלגים הטביעו ובסיום: 86:101 לאוסטנד שמנחילה לחולון הפסד שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully