וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשר אלון זועם: "ה-VAR מיצה, רמת השיפוט פה מחרידה"

בעלי הפועל רעננה יפעל להוצאת ה-VAR ממשחקי ליגת העל: "כנראה שזה לא מתאים לנו". חיים סילבס על ה-0:0: "רעננה לוקחת אותך למשחקים כאלה"

זעם רב בהפועל רעננה בעקבות החלטות השופט נאאל עודה ושופטי ה-VAR בתיקו המאופס הערב (שני) מול הפועל חיפה. המארחת נגזלה כאשר שער של יוג'ין אנסה נפסל בטענה לעבירה בדקה ה-25 וגם כאשר לא קיבלה פנדל בעקבות דחיפה של ניסו קפילוטו על קייס גאנם בסיום המחצית הראשונה.

הבעלים אשר אלון הביע את תסכולו: "התרגלנו כבר, אני לא מאשים אף אחד לגבי ה-VAR. רמת השיפוט פה בארץ היא שואפת לאפס, משהו מחריד. השופטים לא עושים בכוונה או משהו כזה, אני לא מאשים אותם. זה מה שהם יודעים. זה מוזר מאוד שתמיד הלכו ל-VAR לרעתנו, ופה היו שני פנדלים ברורים לחלוטין ושער חוקי למהדרין, ולא קיבלנו כלום. אני חושב שה-VAR מיצה, לא כל מה שמתאים לאירופה מתאים גם כאן. זה בלתי נתפס, אמשיך לפעול כדי שהדבר הזה יפסיק. ה-VAR לא מקדם את הכדורגל הישראלי, זה בדיוק הפוך. אמרתי לפפיר לפני המשחק 'לא להתערב כשלא צריך'. אם יש ספק, אז ה-VAR צריך להתערב. זה פשוט לא ייאמן. אני אביא את הדברים למנהלת. זה חוזר על עצמו כל שבוע, כנראה שזה לא מתאים לנו".

המאמן מנחם קורצקי סיכם: "אני מאוכזב מאוד בשביל השחקנים שלי, הם עובדים קשה מאוד. באנו בגישה שאנחנו רוצים לנצח. זה נלקח מאיתנו וזה כל כך כואב. אנחנו צריכים להמשיך, לפחות לא ספגנו וזה חיובי כי עבדנו על זה. חבל, כבשנו שער יפה במהלך יפה וזה חבל מאוד. הליגה צמודה וצפופה מאוד, אין גם הרבה שערים במשחקים האלה. לכן כל שער שנפסל יכול לפתוח את המשחק. אם היינו כובשים, זה היה משנה את המשחק. אחת מהמטרות שלנו זה לא לספוג כי עד עכשיו ספגנו הרבה שערים. הפועל חיפה כמעט לא הגיעה למצבים. אני שמח שהצלחנו לא לספוג".

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה עם גיא סולומון. קובי אליהו
ה-VAR מייאש את רעננה. אשר אלון, מנחם קורצקי והצוות מאחורי המוניטור/קובי אליהו

חיים סילבס, מאמן הפועל חיפה: "0:0 זו תמיד תוצאה מאכזבת, הייתי מעדיף תיקו עם שערים. במחצית השנייה היינו יותר אגרסיביים וטובים. רעננה לוקחת אותך למשחקים מהסוג הזה. צריך לנצל חצי מצב כדי להפוך את התרחיש למשהו שיותר לטובתך. במחצית הראשונה הם היו מסוכנים במעברים ובשנייה קצת פחות".

על עדן בן בסט: "היה לכולם משחק די פושר, חזרנו מהפגרה והמשחק לא שטף. ידעתי שכך זה יקרה, לא בגללנו כי רעננה לוקחת אותך למשחקים האלה. בסוף עשינו דברים פחות חדים בהתקפה וזה השאיר את המשחק על 0:0 עם הרבה פייט. במחצית הראשונה לא התאמנו את עצמנו לסגנון הזה וכמעט ספגנו. במחצית השנייה הצלחנו קצת להשתלט על המשחק, היה משחק עם הרבה הקרבה ומשחק קשה".

על החלטות ה-VAR: "מול באר שבע הייתה קרן שהשופט פסל. אני לא חושב שהשער שלהם שלא אושר הציל אותנו. אלה רק דיבורים, זה קורה כמעט בכל משחק לאחרונה. אנחנו צריכים לעבוד על החלק הקדמי שלנו, הוא די עקר לאחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully