וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: בולוניה לוחצת על זלאטן איברהימוביץ'

חברו הטוב של החלוץ סינישה מיכאילוביץ' מנסה לשכנע את השבדי לחתום לחצי שנה. זלאטן מפנטז על נאפולי: "רוצה לשחזר את מראדונה"

מתוך יוטיוב

בווידאו: פסל של זלאטן מוצג בעיר הולדתו מאלמו

זלאטן איברהימוביץ' כבר אמר שירצה לשוב לכדורגל האירופי עם סיום חוזהו בלוס אנג'לס גלקסי בדצמבר הקרוב ועל דיווחים ב"קוריירה דלו ספורט", הקבוצה שעשויה לקפוץ על המציאה היא לא אחת משלוש האקסיות - אלא דווקא בולוניה.

אם החלוץ השבדי בן ה-38 אכן יגיע לעיר, יהיה זה בעיקר בזכות חברו הטוב ומאמן הקבוצה סינישה מיכאילוביץ', החולה בסרטן. "הוא חבר, אז אם אבחר בבולוניה זה יהיה רק בשבילו", אמר זלאטן. "דיברנו לאחרונה. הוא אמר לי, 'זלאטן', כאן האחרים ירוצו בשבילך, כל מה שאתה צריך לעשות זה לעמוד למעלה ולשים את הכדורגל ברשת'. כנראה שזה לא יקרה, אבל אם אשנה את דעתי מיד אצלצל אליו, כי אני יכול יכול לכבוש 20 שערים בסריה A".

על אף הדברים שהשמיע איברהימוביץ', באיטליה טוענים שמיכאילוביץ' הגביר את הלחץ והמגעים בין השניים התחזקו בימים האחרונים, אולי לקראת חוזה של שישה חודשים.

יותר מהכל, כך נדמה, רוצה זלאטן ישוב לארץ המגף, בה שיחק ביובנטוס (2004-2006), אינטר (2006-2009) ומילאן (2011/12). "איטליה היא הבית השני שלי", אמר אמש. "אקשיב להצעות. אני רוצה להתחרות על האליפות. לאחר שצפיתי בסרט על דייגו מראדונה חשבתי שגם אני ארצה לחוות את נאפולי, יהיה נפלא לשחזר את מה שדייגו עשה". כשנשאל על כך קרלו אנצ'לוטי, השיב: "כן, אצלצל אליו הלילה ואגיד לו שאנחנו מחכים לו כאן".

חלוץ לוס אנג'לס גלקסי זלאטן איברהימוביץ'. AP
ישוב לסריה A? זלאטן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully