וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס ואנתוני דייויס נלהבים משיתוף הפעולה, בלייקרס מבקשים סבלנות

קינג ג'יימס משווה את החיבור לשלישייה הגדולה במיאמי, דני גרין: "אנחנו עוד לומדים את השיטה ולא קרובים אפילו לאיפה שנרצה להיות"

עריכת וידאו: מתן חדד

בשעה טובה ומוצלחת, עונת ה-NBA תצא מחר בלילה (בין שלישי לרביעי) לדרך עם שני משחקים. בראשון תתארח ניו אורלינס נטולת זאיון וויליאמסון אצל האלופה טורונטו ובמנה העיקרית תארח בסטייפלס סנטר לוס אנג'לס קליפרס את לוס אנג'לס לייקרס, אולי במפגש המסקרן ביותר שעונת 2019/20 יכולה לספק.

בהיעדרו של פול ג'ורג', מרבית העיניים יילכו אל עבר שיתוף הפעולה בין לברון ג'יימס ואנתוני דייויס. בפעם הראשונה בקריירה קינג ג'יימס לאו דווקא השחקן הטוב ביותר בקבוצה שלו, אבל מבחינתו אלה חדשות טובות. "כשאתה יכול לשחק לצד כישרון גדול, אתה לא צריך לשים על הגוף שלך את הלחץ הגדול ביותר כל ערב", אמר. "אתה יודע שיש איתך אנשים שייצאו למלחמה וזה עוזר להתכונן ולתפקד ברמה גבוהה מאוד. העניין הוא לאתגר אחד את השני, אני אתגרתי את וויד, הוא אתגר אותי, אותו דבר עם בוש. עכשיו זה אני ו-AD, זה בדיוק אותו הדבר".

"משחק פתיחת העונה זה נהדר, זה כמו היום הראשון בבית הספר", הוסיף ג'יימס. "אתה מכין את הבגדים בלילה שלפני ומתרגש לחזור. אני אוהב את המשחק הזה ומגיע אחרי המנוחה הכי ארוכה שהיתה לי בקריירה".

הפעם, בניגוד ל-2010 אז הצטרף לדווין וויד וכריס בוש במיאמי, לברון לא ספג שום ביקורות על הסופרטים שהרכיב בלוס אנג'לס - אולי כי היא מורכבת משני כוכבים בלבד, ואולי כי זה כבר הפך לנורמה. "ב-2010 הטמפרטורות היו גבוהות מאוד", אמר ג'יימס. "מאוד, מאוד גבוהות. היו שלישיות גדולות לכל אורך ההיסטוריה, אבל אנשים שכחו את זה. הפעם הטמפרטורה נעימה. מזג האוויר מושלם".

גם דייויס מאושר משיתוף הפעולה - אחרי שנים בניו אורלינס נטולת הכישרון, הוא לפתע זוכה לשחק לצד אחד הגדולים בכל הזמנים. "כשהוא יוצא מפיק אנד רול או מחסימה הוא מושך המון תשומת לב", אמר שחקן הפנים המצוין על חברו החדש לקבוצה. "בדרך כלל שני שחקנים הולכים איתו ומשאירים אותי פנוי לנוע לצבע או לצד החלש".

מי שלא יזכה לשחק במשחק פתיחת העונה הוא קייל קוזמה, שעדיין לא החלים מהפציעה ברגלו. "הוא כנראה השחקן השלישי הכי טוב שלנו", אמר פרנק ווגל. "כשהוא יחזור, יהיו לנו בעיות טובות".

דני גרין גם הוא נלהב מתחילת העונה, ובו בזמן מבקש גם קצת סבלנות: "אנחנו עדיין לא קרובים אפילו לאיפה שאנחנו רוצים להיות. למרות שזו פתיחת העונה, המשחקים יהיו קצת כמו משחקי טרום העונה. ננסה ללמוד אחד את השני ואת השיטה".

עוד בוואלה!

שובו של סופרמן: סטף קרי שוב יתגלה במלוא הדרו בגולדן סטייט החדשה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully