וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: כריסטיאן אריקסן מתרחק מריאל מדריד, מוריניו שוב מועמד

רק מכירה של 2-3 שחקנים בינואר תביא לצירוף הדני, שבינתיים מבוקש בפריס. הפורטוגלי עשוי להחליף את זידאן, ומה עובר על בייל?

עריכת וידאו: מתן חדד

לאחר שהעסקה לא יצאה לפועל בקיץ, נדמה היה שריאל מדריד תחדש את המגעים עם טוטנהאם בניסיון לצרף את כריסטיאן אריקסן בחלון ההעברות של ינואר. אלא שב"אס" טוענים היום (שני) שזה ככל הנראה לא יקרה - לא הדני יוחתם, וגם לא דוני ואן דה בייק או ברונו פרננדש שהוזכרו כמועמדים לחזק את הקישור יצורפו. הסיבה היא הסגל העמוק של זינדין זידאן, ובספרד משוכנעים שרכש ייעשה אך ורק אם יימכרו שחקנים - בפרט איסקו, מריאנו ואולי גם ברהים דיאז.

מי שעשויה לנצל את המצב הזה היא פריס סן ז'רמן, שתנסה למכור את לאנדרו פראדס ויוליאן דראקסלר כדי להחתים את הקשר שלא מעוניין לחדש את חוזהו בשורות התרנגולים.

אחת השמועות החמות בסביבת המועדון היום עוסקת בעתידו של זינדין זידאן, שעלול להתערער אם ימעד מול גלאטסראיי בליגת האלופות. על פי "אל צ'ירינגיטו", המועמד המועדף של פלורנטינו פרס להחליף את זיזו אם וכאשר יסיים את תפקידו הוא שם שמוכר היטב במסדרונות סנטיאגו ברנבאו - ז'וזה מוריניו. "בספורט" טענו דברים דומים, והוסיפו כי "המיוחד" מעוניין לשוב ולאמן את הבלאנקוס.

ובינתיים, היכולת המאכזבת מול מאיורקה גרמה לשחקן ומאמן העבר של המועדון חורחה ולדאנו לבקר את חלק מהשחקנים: "יוביץ' עדיין לא משתלב עם בנזמה, איסקו צריך לחזור לעצמו ואת מה שחסר לוויניסיוס לא קל ללמד. קורטואה אולי לא היה אשם בשערים, אבל בכל פעם שהוא פותח אין לו מזל והוא מאבד אמון".

כריסטיאן אריקסן שחקן טוטנהאם חוגג שער. רויטרס
לא כדאי לבנות עליו. אריקסן/רויטרס

לאן נעלם גארת' בייל? הוולשי של ריאל מדריד נפצע במהלך ה-1:1 של נבחרתו מול קרואטיה בשבוע שעבר ומאז לא נראה במגרש האימונים של הבלאנקוס. הוא גם לא נכלל בסגל של ריאל למשחק ליגת האלופות מול גלאטסראיי ולא ייצא עם הקבוצה לטורקיה. כל זאת למרות שבייל המשיך לשחק אחרי הפציעה ואף סיים את אותו משחק בקרדיף.

ב"אס" טוענים שמצבו הרפואי של בייל, שפתח את העונה טוב עם שני שערים ושני בישולים, הוא תעלומה. הוולשי לא נראה במגרשי האימונים בוולדבאס ובילה את כל השבוע החולף בחדר הכושר. עם זאת, ריאל מדריד לא הוציאה הודעה רשמית בנוגע לפציעה שלו או איזשהו דו"ח רפואי. ב"אס" גם נכתב: "זה מוזר מאוד שלא הייתה אף מילה מהמועדון בנוגע למצבו של בייל כשההסבר הלא רשמי הוא התכווצות שרירים".

לא רק בייל ייעדר מהסגל של ריאל מדריד בליגת האלופות, אלא לוקה מודריץ' יישאר בספרד. מצד שני, אדן הזאר, דני קרבחאל וטוני קרוס חוזרים לסגל. הזאר לא שיחק בהפסד 1:0 למאיורקה בגלל לידת בנו בעוד קרבחאל קיבל מנוחה. קרוס החלים מהר מהמצופה מהפציעה ממנה סבל ועדיין לא ברור אם ישחק.

עוד בוואלה!

ספרד: לוק דה יונג כבש לראשונה, סביליה ניצחה 0:1 את לבנטה

לכתבה המלאה
גארת' בייל שחקן נבחרת ויילס. GettyImages
חזר לשחק אחרי אותה פציעה, שעל פי הדיווחים הייתה רק התכווצות שרירים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully