וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי רומא נהמו לעבר שחקן סמפדוריה: "הגיע הזמן שיחנכו אותם"

רונאלדו ויירה היה קורבן לנהמות במהלך ה-0:0 בין הקבוצות. הג'אלורוסי הוציאו הודעת התנצלות: "לא נגלה שום סובלנות לגזענות"

עריכת וידאו: מתן חדד

שוב אירועי גזענות מכוערים באיטליה. רומא פרסמה אתמול (ראשון) התנצלות בפני רונאלדו ויירה מסמפדוריה אחרי שאוהדיה נהמו לעברו במהלך ה-0:0 בין שתי הקבוצות.

האנגלי הצעיר נשאל על הנהמות לעברו אחרי המשחק ואמר: "שמעתי אותן, אבל אני מעדיף לא לדבר על זה". לאחר מכן רונאלדו ויירה פרסם הודעה בעמוד האינסטגרם שלו וכתב: "לכדורגל יש את האחריות להעניש ולחנך את האידיוטים שהיו באצטדיון".

רומא כתבה בהודעה שלה: "AS רומא מבקשת להתנצל בפני רונאלדו ויירה על ההערות הגזעניות שמהן סבל. רומא לא תקבל גזענות משום סוג והמועדון יתמוך ויעזור לרשויות לזהות את האינדיבידואלים שאחראים לזה ותשעה כל אחד שהיה מעורב בגזענות הזו כלפי הקשר".

הנהמות נשמעו ככאלה שבקעו מהיציע של אוהדי רומא, שהיה מאוכלס ב-2,000 אוהדים. השופט הרביעי אנטוניו גיוה שמע את הקריאות והכרוז באצטדיון הזהיר שאם הקריאות יימשכו, המשחק יופסק. ויירה נולד בגינאה ביסאו, אבל ייצג את אנגליה מגיל צעיר אחרי שעבר לשם בילדותו. ב-2018 הוא עבר מלידס לסמפדוריה. רק בחודש שעבר רומא השעתה אוהד לכל החיים אחרי שכתב הערות גזעניות לחואן ז'סוס ברשתות החברתיות.

כזכור, חלוץ אינטר רומלו לוקאקו היה קורבן לקריאות גזעניות מצד אוהדי קליארי בספטמבר ובנוסף משחק אחר הופסק כשאוהדי אטאלנטה קראו קריאות גזעניות לעבר מגן פיורנטינה דאלברט.

רונאלדו ויירה שחקן סמפדוריה. GettyImages
"שמעתי את הנהמות, אבל אני מעדיף לא להתייחס". רונאלדו ויירה במהלך המשחק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully