וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מתוסכלת מהשיפוט, זידאן: "לא מרוצה, חייבים להכניס יותר חיים למשחק"

הבלאנקוס הפסידו לראשונה, איבדו את הפסגה לברצלונה ושוב הציגו יכולת לא מרשימה. במדריד מצאו את טעויות השיפוט המכריעות, זידאן התייחס להרכב המחליף: "שחקנים חייבים להוכיח שיש להם מקום בריאל"

ריאל מדריד טוענת שקופחה מול מאיורקה. צילום מסך
פנדל שהיה צריך להישרק?/צילום מסך

ריאל מדריד איבדה אתמול (שבת) את המקום הראשון בליגה הספרדית אחרי הפסד 1:0 במאיורקה, ואומנם מדובר בהפסד ראשון העונה, במגרש חוץ לא פשוט, אבל הוא ממשיך את המגמה המדאיגה של הבלאנקוס העונה: יכולת לא יציבה, הרכב משתנה, ובעיקר חוסר תפוקה בהתקפה: אחרי תשעה משחקי ליגה לריאל יש רק 16 שערי זכות, ורק 5 ניצחונות ב-9 משחקים.

הבלאנקוס התלוננו אתמול מספר פעמים על השיפוט, ואומנם השופט לשעבר שמפרשן עבור "אס" המדרידאי טוען שהקבוצה אכן קופחה כשברהאים דיאס נתפס בחולצה ברחבה, אבל ספק אם זה מנחם את זינדין זידאן. אתמול הוא הותיר מחוץ לסגל שחקנים כמו אדן הזאר, גארת' בייל, טוני קרוס, דני קרבחאל ולוקה מודריץ', שהגיעו אחרי פגרת הנבחרות הבינלאומית, לקראת משחקי ליגת האלופות. השחקנים המחליפים לא הצליחו לעמוד במשימה, ובמיוחד אלברו אודריאוסולה, שעשה עבודת הגנה לא טובה בשער שריאל ספגה, ובהמשך ספג שני צהובים די מיותרים שהותירו את ריאל בעשרה שחקנים, בדקות שבהן ניסתה ללחוץ ולהשוות.

קארים בנזמה ריאל מדריד. רויטרס
לא הצליח להושיע את ריאל. קארים בנזמה/רויטרס

"אם אנחנו רוצים להשיג משהו העונה, אנחנו חייבים המשכיות", אמר זידאן אחרי ההפסד, "אני לא אוהב את המילה 'מודאג', אבל היו כמה משחקים העונה שהיינו לגמרי לא בעניינים. היום היה חסר לנו קצת מהכל. הם כבשו שער מוקדם, ונשארו מאחור בניסיון להגן, ולא יכולנו לחדור את ההגנה. רק ב-20 הדקות האחרונות של המחצית הראשונה היינו בסדר, אבל במחצית השנייה היינו יותר מדי עצבנים ולא מצאנו דרך להגיע לכבוש או להגיע למצבים".

זידאן נשאל על המחליפים, ואמר: "אני בחרתי את ה-11, אבל כל שחקן שנבחר היה צריך לעשות עבודה טובה יותר. אני לא מרוצה מהמשחק הזה. כל שחקן חייב להוכיח בכל משחק שיש לו את האיכויות לשחק בריאל מדריד". האם הורגש חסרונם של מודריץ' וקרוס? "כן", טוען זידאן, "אבל זה לא תירוץ. אנחנו מתמודדים עם הרבה פציעות, אבל יש לנו עוד איכויות. כל שחקן חייב להראות את זה, והבעיה היא שאנחנו משחקים כל שלושה ימים. חייבים להכניס יותר חיים במשחק שלנו".

עוד בוואלה!

ספרד: מאיורקה הדהימה עם 0:1 על ריאל מדריד, ברצלונה בפסגה

לכתבה המלאה
זינדין זידאן ריאל מדריד. רויטרס
עשה הרבה מאוד רוטציות, שבסופו של דבר עלו לו בהפסד. זינדין זידאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully