וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני ולנסיה: מכבי תל אביב טיילה בנס ציונה 68:91

האורחים ברחו לקראת סיום המחצית הראשונה עם ריצת 4:17, נס ציונה העיקשת חזרה אך האלופה ברחה שוב בסיום הרבע השלישי והכריעה את המשחק. זוסמן הצטיין אצל ספרופולוס

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הוביל ריצה ברע השלישי ממנה נס ציונה לא חזרה. סקוטי ווילבקין/ברני ארדוב

לאחר שהשיגה ניצחון יורוליג ראשון ביום חמישי מול הכוכב האדום בלגרד, ניצחה מכבי תל אביב גם בנס ציונה 68:91 ויחד עם הפועל ירושלים היא היחידה בליגה עם שלושה ניצחונות. נכון לעכשיו, נראה שהאלופה מסתדרת לא רע במסגרת המקומית לאחר ששלושת משחקיה בליגה נגמרו בהפרש דו ספרתי. טאריק בלאק הוביל את האורחים במחצית הראשונה עם 13 נקודות, אבל את הבריחה בשלהי הרבע השלישי הובילו יובל זוסמן, סקוטי ווילבקין וג'ייק כהן שהטיסו את מכבי תל אביב לריצת 0:12 שנמשכה אל תוך הרבע הרביעי ולמעשה גמרה את המשחק. נס ציונה היתה אגרסיבית ונשארה צמודה למכבי תל אביב למשך כל המחצית הראשונה, אך משחק טוב של קורי פישר וג'רמי הולוואל לא עזר לה ולבסוף כאמור, ירדה מובסת.

ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב מול רביב לימונד שחקן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
עשה בית ספר ללימונד. דיברתולומאו/ברני ארדוב

קלעו לנס ציונה: קורי פישר וג'ף וויטי (7 ריבאונדים) 15 נקודות כ"א, גולן גוט 12 נקודות ו-5 ריבאונדים, ג'רמי הולוואל 10 נקודות, רביב לימונד 6 נקודות ו-7 אסיסטים, עידן אלבר 6 נקודות, רביב פיטשון וליאור קררה (7 ריבאונדים) 2 נקודות כ"א.

קלעו למכבי תל אביב: טאריק בלאק וג'ייק כהן 13 נקודות כ"א, עמרי כספי (6 ריבאונדים) 11 נקודות, סקוטי ווילבקין ויובל זוסמן (7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים) 11 כ"א, ג'ון דיברתולומאו 9 נקודות, קווינסי אייסי ודני אבדיה (12 ריבאונדים) 8 נקודות כ"א, אלייז'ה בריאנט 7 נקודות

עוד בוואלה! ספורט

גלבוע/גליל גברה על הפועל חולון 88:95 לאחר הארכה, ירושלים הביסה את נהריה 55:85

לכתבה המלאה
עמרי כספי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
רבע ראשון צמוד במושבה. כספי מול וויטי/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

שתי הקבוצות הציגו משחק התקפה מבולגן בתחילת המשחק והתקשו לייצר נקודות. נס ציונה שעלתה למשחק ללא טל דן, היתה הקבוצה הראשונה שהגיע לספרות כפולות כשרביב לימונד סיים התקפה מתפרצת בליי-אפ והעלה את הכתומים ל-9:11. טאריק בלאק הפך עם סל ועבירה, אך שלשה של הולוואל החזירה את היתרון לנס ציונה. מכבי תל אביב חיזקה מעט את ההגנה, ונטלה את ההובלה, אך נס ציונה הראתה אגרסיביות אף היא ושתי הקבוצות ירדו להפסקה בין הרבעים בשוויון 18:18.

גולן גוט שחקן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
כספי עוצר את גוט/ברני ארדוב

רבע 2:

מכבי תל אביב היתה הראשונה לקלוע ברבע השני, אך שלשה של עידן אלבר הקפיצה את הקהל הכתום בלב המושבה והחזירה את היתרון לנס ציונה. האורחים לא הצליחו לייצר בהתקפה ונס ציונה ניצלה זריקות לא טובות של מכבי תל אביב להתקפות מתפרצות בצד השני ו-6 דקות לסיום המחצית עלו הכתומים ליתרון של 5 הפרש - הגדול ביותר במשחק נכון לאותו רגע - 22:27.

ספרופולוס לקח פסק שמן ממנו חזרו שחקניו חדים יותר והשוו את רמת האגרסיביות של המארחת, וגם את התוצאה, כשטאריק בלאק קבע 29:29 וגרם לנדב זילברשטיין להזעיק פסק זמן משלו מהצד השני. מכבי תל אביב המשיכה בשלה, השלימה ריצת 0:9 ועלתה ליתרון 29:34 עם סל של בריאנט ועוד נקודות מהקו של כספי. נס ציונה ניסתה ללכת פנימה, אך מכבי נעלה את הצבע ושלשה של דיברתולומאו הקפיצה את ההפרש, 31:39 לאורחים, קצת יותר מדקה למחצית. נס ציונה הזעיקה פסק זמן אך לא הצליחה לצמצם את ההפרש ובמחצית 33:41 למכבי תל אביב.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. ברני ארדוב
השיג ניצחון לפני המשחק מול ולנסיה. ספרופולוס/ברני ארדוב

רבע 3:

נס ציונה פתחה את הרבע עם 5 נקודות מהירות שגרמו לספרופולוס להזעיק פסק זמן דקה בלבד אל תוך הרבע השלישי לאחר שיתרון קבוצתו קוזז ל-38:41. מכבי תל אביב שוב חזרה חדה מפסק הזמן וחזרה להוביל בהפרש נוח יחסית - 41:50. נס ציונה העיקשת לא נתנה לאורחים לברוח ובעזרת קורי פישר דאגה לצמצם את ההפרש שוב ל-5. סל ועבירה של גולן גוט לאחר התקפת מצויינת של המארחים קבעו 50:52 למכבי תל אביב, קצת יותר מ-3 דקות לסיום הרבע.

האורחים לחצו על הדוושה עם שתי שלשות של קווינסי אייסי וג'ייק כהן, וחדירה מוצלחת של סקוטי ווילבקין החזירה את ההפרש לדו ספרתי וקבעה 54:66 למכבי תל אביב בסיום הרבע השלישי.

ג'רמי הולוואל שחקן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
ג'רמי הולוואל מנסה לחדור/ברני ארדוב

רבע 4:

נקודות של אייסי ואבדיה קבעו הפרש שיא של 16 הפרש לאורחים והשלימו ריצת 0:12 כחולה-צהובה. שתי נקודות עונשין של דני אבדיה חצו את רף ה-20 הפרש ושלשה של זוסמן קבעה 57:81 לאלופה. מכאן כבר הפך המשחק לגארבג' טיים בחמש הדקות האחרונות כשבשיא ההפרש צמח עד ל-26 (65:91) ובסיום 68:91 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully