וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן הנרגש: "הייתה התפרצות של הרבה תסכול וכאב"

19.10.2019 / 20:01

מאמן הפועל תל אביב בכה בסיום הניצחון הדרמטי על כפר סבא: "עברנו תקופה קשה, מאושר בשביל דמארי". החלוץ: "רגע מרגש, חיכיתי לזה הרבה זמן"

הפועל תל אביב שברה הערב (שבת) את בצורת הניצחונות שלה עם 1:2 דרמטי במיוחד מול הפועל כפר סבא בבלומפילד. וגיבור המשחק היה עומר דמארי, שחזר להרכב, בישל לשחר הירש את השוויון בדקה ה-86 והשלים את המהפך בדקה ה-93 עם שערו הראשון אחרי יותר מ-10 חודשים.

ניסו אביטן מאמן הפועל תל אביב בוכה לאחר השער. לירון מולדובן
רגע ראשון של אושר העונה. ניסו אביטן/לירון מולדובן

"היתה התפרצות של הרבה תסכול, הרבה כאב", אמר המאמן האדום ניסו אביטן על הדמעות שזלגו מעיניו לאחר שער הניצחון הדרמטי של דמארי. "עברנו תקופה קשה, וגם היום עשינו את זה הכי ארוך שאפשר כדי להביא את הניצחון הראשון הזה. זה מגיע לכולם, לשחקנים, לבעלים, לאוהדים, ואני מקווה שזה מסמן על הבאות ופורץ את המחסום הפסיכולוגי שהיה אצלנו מתחילת העונה. כולנו ביחד, הצוות, המועדון, הבעלים, הקהל, ככל שמנסים לפלג יותר זה כואב יותר. מבחינתי כל הזמן ניסיתי לשדר לשחקנים שאסור לנו לאבד את האמונה, היום סוף סוף זה הלך בצורה הכי דרמטית שיש לכיוון שלנו".

כשנשאל האם יש אנשים שלא רוצים אותו בהפועל תל אביב, השיב המאמן הנרגש: "הקהל מביע לפעמים בצורה מאוד ברורה, חדה וכואבת, אבל אני יודע בדיוק באיזה מקצוע אני עוסק. גם ברגעים כאלה אני לא מאבד את האמונה ביכולת שלי ושל הקבוצה שלי, ובטוח שעוד נדע ימים יפים".

על גיבור הערב עומר דמארי אמר אביטן: "מגיע לו, זה צדק אחרי התקופה הקשה שגם הוא חווה עם הפציעה והשיקום הארוך. אני מאושר בשבילו".

עומר דמארי עצמו אמר: "זה רגע מרגש, הרבה זמן חיכיתי לזה. אני מאוד שמח כי מעבר לשלוש הנקודות היה לי חשוב לכבוש ולהוכיח שאני עדיין כאן. לא צריך להיסחף יותר מדי, כי ניצחון בצורה דרמטית אבל איבדנו הרבה נקודות. ברור שכל שחקן רוצה לשחק. הלכתי לכיוון החיובי. חזרתי מפציעה לא קלה. עשיתי חיזוקים ואימונים כדי לחזור. יש לי עדיין עוד הרבה עבודה כדי לחזור לכושר. איבדתי מהמעמד שלי כי הייתי פצוע. ברור שאני לא רוצה להיות בחוץ ומגיע לי להיות במגרש. נתקדם הלאה"

אופיר חיים, מאמן הפועל כפר סבא: "הפסדנו פה משחק שלא היינו צקריכים להפסיד. מעצבן אותי שחזרנו ככה אחורה, זה כבר משחק שני שזה קורה. אנחנו מתנהגים כמו קבוצת תחתית וזה לא מתאים לי, אני לא אוהב את זה. נגד בני יהודה לא ספגנו, הפעם קיבלנו עונש. ספגנו מכלום, הפועל תל אביב לא הייתה מסוכנת בכלל. זה מאכזב מאוד. הגיע לנו לפחות נקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully