וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת בברצלונה משבחת: "גריזמן כבר 'יושב בשולחן' של מסי וסוארס"

הצרפתי כבש ובישל ב-0:3 של אייבר, העיתונאי לואיס מסקארו הכריז: "עכשיו האורח הביישן וחסר המושג הוא כבר חלק מהטריו". גם ואלוורדה החמיא, גריזמן: "עובד כדי שחבריי ייהנו"

בווידאו: ליאונל מסי עם פרס נעל הזהב

ברצלונה עלתה היום (שבת) למקום הראשון בליגה הספרדית, לפחות עד משחקה של ריאל מדריד במאיורקה, ועשתה את זה עם הרבה סיבות לאופטימיות. האלופה הביסה 0:3 את אייבר בחוץ, כשלראשונה העונה גם אנטואן גריזמן, גם ליאונל מסי וגם לואיס סוארס מצאו את הרשת באותו משחק.

לואיס מסקארו כתב בטורו ב"ספורט" הקטלאני: "גריזמן עכשיו הוא כבר אחד מהטריו. המשחק נגד אייבר היה הטוב ביותר שלו במדי ברצלונה. הוא היה צריך משחק כזה כדי 'לשבת בשולחן' של מסי וסוארס. עד עכשיו הוא שוטט בשוליים כאורח ביישן וחסר מושג. ההגעה השנויה במחלוקת שלו לקאמפ נואו גבתה מחיר וגם בחדר ההלבשה פקפקו, אבל אחרי אייבר כבר אין מקום לספק. הוא התאקלם והפך לאחד הכוכבים של הבלאוגרנה".

סרג'י רוברטו נפצע בברכו השמאלית, כשבשעות הבאות יתברר מה מצבו. ארנסטו ואלוורדה לא רצה לקחת סיכון ובחר להוציא אותו כבר במחצית.

אנטואן גריזמן עם לואיס סוארס שחקני ברצלונה. GettyImages
עכשיו הוא כבר אחד מהחבר'ה. אנטואן גריזמן עם לואיס סוארס/GettyImages

גם המאמן ארנסטו ואלוורדה החמיא לרכש מאתלטיקו מדריד: "זו הייתה רק שאלה של זמן מבחינת גריזמן, ושל משחקים. שחקנים גדולים תמיד מתחברים, ואני חושב שהם שיתפו פעולה בצורה נהדרת. כל אחד מהשלישייה כבש שער, הייתה ביניהם הבנה טובה מאוד והם ימשיכו להתחבר. היה ברור שגם החדשים יידעו למצוא את מקומם".

גריזמן עצמו אמר בסיום המשחק: "היה חשוב להשיג את שלוש הנקודות. זה קשה להגיע למשחק אחרי כל הנסיעות, אבל שיחקנו נהדר ועכשיו המחשבה היא על ליגת האלופות". על יכולתו אמר הצרפתי: "מבחינת נתונים סטטיסטיים אולי זה המשחק טוב שלי, אבל לדעתי ההופעה שלי היום היא בשורה אחת עם היכולת שלי מהתקופה האחרונה. אני עובד כדי שחבריי לקבוצה ייהנו. יהיו לי ימים טובים וימים גרועים, בגלל שרק הגעתי לקבוצה. אנחנו צריכים להבין אחד את השני יותר אבל זה יבוא עם הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully