וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ערן זהבי הגיע ל-27 שערים ורחוק גול אחד מהשיא בליגה הסינית

גוואנגז'ו R&F הפסידה 3:1 לשנדונג לוננג, הכוכב הישראלי צימק בתוספת הזמן ונותרו לו 4 מחזורים כדי להשוות את השיא של אלקסון. חמד וכיאל חזרו לשחק וניצחו, הפסד לנאתכו

יניב טוכמן

כוכב גוואנגז'ו R&F ונבחרת ישראל, ערן זהבי, רחוק שער אחד בלבד משיאו של אלקסון, שכבש את מספר השערים הרב ביותר בעונה אחת בסין - 28, זאת לאחר שמצא את הרשת גם היום (שבת). זהבי הבקיע בבעיטה חופשית נפלאה בתוספת הזמן את שערו ה-27 העונה וקבע את תוצאת המשחק בהפסד 3:1 של קבוצתו לשנדונג לוננג.

זהבי, שמנהל משא ומתן מתקדם עם קבוצתו בנוגע לחוזה חדש בגובה של 15 מיליון דולר בעונה, ניסה לסכן את שער היריבה ומלבד הזדמנות אחת טובה, לא ממש היה קרוב לכבוש, עד שהגיעה תוספת הזמן. קבוצתו קיבלה כדור חופשי על סף הרחבה, וזהבי שלח כדור חזק לחיבורים שקבע את תוצאת המשחק. דיא סבע, שפתח אף הוא, היה חלש ומיעט להגיע למצבים.

עבור שנדונג לוננג, שנמצאת במקום הרביעי בליגה, מדובר בניצחון שני בלבד בארבעת המשחקים האחרונים. צ'נג יואליי (21, עצמי), רוג'ר גדס (45+3) ומרואן פלאיני (65) כבשו לזכות המנצחת.

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי. GettyImages
ישבור את השיא במחזור הבא? זהבי/GettyImages

* ביברס נאתכו השלים 90 דקות בהרכבה של פרטיזן בלגרד, שרשמה הפסד שני העונה בליגה הסרבית - 1:0 בחוץ למלדוסט במחזור ה-12.

* דקל קינן לא שותף בתבוסה 3:0 של קבוצתו סקרמנטו מול ריאל מונארקס.

* אלי דסה שיחק 90 דקות ב-0:4 המוחץ של ויטסה בחוץ על ונלו. מנגד, שמואל שיימן התייבש על הספסל ולא שותף.

* תומר חמד ובירם כיאל חזרו מפציעות ושותפו כמחליפים בניצחון הביתי של צ'רלטון 0:3 על דרבי קאונטי. חמד נכנס בדקה ה-75, שמונה דקות אחרי השער השלישי של קבוצתו, ואילו כיאל עלה מהספסל בדקה ה-78. צ'רלטון במקום השביעי בליגת המשנה ורק ארבע נקודות מווסט ברומיץ' המוליכה.

* דן ביטון שיחק 58 דקות בהרכב של לודוגורץ, שניצחה 0:1 בחוץ את בוטב פלובדיב. טאלב טואטחה ומאוויס צ'יבוטה לא נכללו בסגל של מוליכת הטבלה הבולגרית שעדיין לא הפסידה העונה.

* ניר ביטון שיחק 17 דקות כמחליף ב-0:6 המוחץ של סלטיק על רוס קאונטי. האלופה הסקוטית הוציאה עצבים לאחר הפסד הבכורה והיא שוב בפסגה, לפחות עד משחקה של ריינג'רס. חאתם עבד אלחמיד נותר על הספסל ולא שותף, כשמוחמד אליונוסי הנורבגי בלט עם צמד.

* אופיר מרציאנו, שפתח בשערה של נבחרת ישראל מול אוסטריה ולטביה, חזר להיברניאן והמשיך לשבת על הספסל ב-1:1 בחוץ מול המילטון בליגה הסקוטית.

* אנס מחאמיד נכנס בתוספת הזמן ומוחמד בדארנה לא שותף ב-0:1 של וינטרטור של ואדוץ בליגה השנייה בשוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully