וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "ארגנטינה ואורוגוואי ייפגשו למשחק ידידות ב-19 בנובמבר בתל אביב"

ליאונל מסי ולואיס סוארס בדרך לכר הדשא של בלומפילד? אחרי לא מעט דיווחים בנושא בתקופה האחרונה, בארגנטינה טוענים פעם נוספת שמשחק ההכנה האחרון של הנבחרת המקומית לפני מוקדמות המונדיאל ייערך בישראל

עריכת וידאו: מתן חדד

האם בקרוב, ממש בעוד כחודש, נזכה לראות את שני הכוכבים הגדולים של ברצלונה - ליאונל מסי ולואיס סוארס, נפגשים על כר הדשא בבלומפילד? אחרי לא מעט דיווחים על כך שנבחרת ארגנטינה תערוך משחק ידידות בישראל, הלילה (בין שישי לשבת) מדווחים בארגנטינה כי הנבחרת המקומית תפגוש למשחק הכנה את נבחרת אורוגוואי ב-19 בנובמבר באצטדיון בלומפילד.

על פי הדיווח, נבחרתו של ליונל סקאלוני תפגוש ארבעה ימים לפני כן את נבחרת ברזיל בערב הסעודית ומשם תמשיך לתל אביב, למשחק הכנה אחרון לקראת מוקדמות המונדיאל שייערך בקטאר ב-2022, בחודש מרץ הקרוב.

אף על פי שמספר אתרים בארגנטינה טוענים שמדובר במועד רשמי, לפני כשבועיים דווח בפראגוואי כי הנבחרת המקומית תפגוש למשחק ידידות את נבחרת ארגנטינה ב-18.11 בבנגלדש - יום לפני המועד שהיא אמורה לפגוש את נבחרת אורוגוואי בתל אביב. דיווח זה מצטרף לשמועות ודיווחים נוספים שעלו בתקופה האחרונה בנוגע להגעת הנבחרת הארגנטינאית לארץ. נראה שעוד לפני שחוגגים את הגעתם של מסי וסוארס, כדאי להמתין עוד קצת להודעות הרשמיות של ההתאחדויות.

בכל אופן, אם נבחרת ארגנטינה כן תגיע לשחק בישראל, יהיה זה סוג של פיצוי אחרי שביטלה את הגעתה במרץ אשתקד, אז הייתה אמורה לפגוש למשחק הכנה את נבחרת ישראל, אך נכנעה ללחצים פוליטיים.

שחקן נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי, ליד שחקן נבחרת אורוגוואי, לואיס סוארס. AP
בקרוב אצלנו? מסי וסוארס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully