וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "משחק מול יונייטד? מת על זה, זה כמו המלח במרק"

מאמן ליברפול מוכן למפגש עם מנצ'סטר יונייטד, שתיאלץ להסתדר ללא דה חאה ופוגבה (א', 18:30, ספורט 1). סולשיאר: "אני צריך סבלנות"

מחזור 9הסתיים20/10/2019
מנצ'סטר יונייטד
  • רשפורד (36)
1:1
  • (44) מאנה
  • (85) לאלאנה
ליברפול
עריכת וידאו: מתן חדד

אמנם הפערים בין שתי הקבוצות נראים הכי גדולים שהיו זה שנים (כשבפעם האחרונה זה היה לטובת הצד השני), אבל כשמנצ'סטר יונייטד וליברפול נפגשות זה תמיד מעניין. השדים האדומים יארחו מחר (ראשון, 18:30, ספורט 1) את המוליכה המושלמת, שהשיגה עד כה 24 נקודות מ-24 אפשריות, כשכרגע נראה שכל תוצאה פרט לניצחון של ליברפול יהיה מפתיע במיוחד.

מנצ'סטר יונייטד מגיעה אל המשחק בכושר רע מאוד ואחרי חמישה משחקים ברציפות בהם לא ניצחה. זה התחיל עם הפסד 2:0 לווסטהאם, נמשך עם 1:1 מול רוצ'דייל בגביע הליגה, 1:1 נגד ארסנל בליגה, 0:0 מול אלקמר בליגה האירופית והפסד 1:0 לניוקאסל במחזור האחרון. מנגד, ליברפול בכושר מצוין וניצחה בחמשת המשחקים האחרונים כשהיא מוליכה את הטבלה ואת מנצ'סטר סיטי בשמונה נקודות הפרש אחרי שמונה מחזורים בלבד.

מנג'ר ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
הקבוצה שלו ניצחה את מנצ'סטר יונייטד רק פעם אחת בעשרת משחקי הליגה האחרונים. קלופ/רויטרס

אם היכולת הרעה לא מספיקה, אז מנצ'סטר יונייטד תיאלץ להסתדר גם ללא דויד דה חאה שנפצע במשחק של נבחרת ספרד בשבדיה ביום שלישי. הוא מצטרף אל פול פוגבה הפצוע, שגם ייעדר, בעוד ארון וואן ביסאקה, אנתוני מרסיאל ולוק שואו יעברו מבחן כשירות וגם ג'סי לינגארד, פיל ג'ונס, מייסון גרינווד ודיוגו דאלוט בספק. בליברפול אליסון צפוי לחזור לשער אחרי שנפצע במחזור הפתיחה של העונה ולא שיחק מאז. גם ג'ואל מאטיפ, שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים לפני הפגרה, יפתח. מוחמד סלאח נפצע בקרסול במשחק האחרון מול לסטר, אבל צפוי להיות כשיר.

אולה גונאר סולשיאר אמר לקראת המשחק: "מעולם לא הרגשתי שהתפקיד גדול עליי. אני מלא ביטחון במה שאנחנו מנסים לעשות ואני מלא ביטחון בצוות שלי. יש לנו תכנית ואנחנו יודעים שקיבלנו החלטות שאולי פוגעות בנו בטווח הקצר, אבל יהיו טובות בטווח הרחוק". מאמן ליברפול יורגן קלופ: "כמה אני נהנה ממשחקים כאלה? מאוד. זה המלח בתוך המרק".

מנצ'סטר יונייטד לא הפסידה בששת המשחקים האחרונים מול ליברפול באולד טראפורד, כולל בחמישה משחקי ליגה. זה הרצף הארוך ביותר של ליברפול ללא ניצחונות באולד טראפורד מאז שלא הצליחה לנצח שם בעשרה משחקים ברציפות בין 2000-1991. יונייטד הפסידה לליברפול רק פעם אחת בעשרת המפגשים האחרונים בין השתיים בליגה וזה קרה בעונה שעברה עם 3:1 באנפילד, יומיים לפני שז'וזה מוריניו פוטר מיונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully