וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אום אל פאחם השיגה ניצחון שישי ברציפות, 1:3 מול אחי נצרת

הקבוצה של ברקוביץ' עם ניצחון שישי ברציפות בדרך אל המקום השני. ראדי להט ב-0:2 של סכנין, עוד 2:2 להפועל פתח תקוה

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור התשיעי בליגה הלאומית ננעל היום (שישי) עם חמישה משחקים אחרי השלושה שנערכו אתמול. במוקד הפועל אום אל פאחם הלוהטת של ניר ברקוביץ' השיגה ניצחון שישי ברציפות עם 1:3 ביתי נגד אחי נצרת ועלתה אל המקום השני. מהראן ראדי בלט בבני סכנין עם שער נהדר ובישול וסידר לה ניצחון שני ברציפות עם 0:2 נגד הפועל רמת גן, הפועל פתח תקוה סיימה ב-2:2 נגד הפועל נוף הגליל. הפועל עכו הביסה 0:3 את בני לוד האומללה.

שחקני הפועל אום אל פאחם חוגגים עם דובב גבאי. ברני ארדוב
המומנטום לא נעצר ובמחזור הבא הם מול קטמון. אום אל פאחם/ברני ארדוב

אום אל פאחם - אחי נצרת 1:3

הקבוצה של ניר ברקוביץ' בכושר פשוט חלומי והשיגה ניצחון שישי ברציפות לפני המפגש המסקרן מול הפועל קטמון הלוהטת בעצמה ביום חמישי. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-37 משער של ערן רוזנבאום אחרי מסירת רוחב יפה של עוז ראלי. מוחמד ג'בארין הכפיל בדקה ה-52 עם בעיטה בנגיעה אחת מתוך הרחבה אחרי בישול נוסף של ראלי, שהעביר מסירת רוחב מימין וזה 0:2. אחי נצרת צימקה בדקה ה-85 עם נגיחה של ניב שראל אחרי בישול מקרי לחלוטין בניסיון בעיטה לעבר השער. ג'בארין השלים צמד וקבע 1:3 במתפרצת בתוספת הזמן.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

נוף הגליל - הפועל פתח תקוה 2:2

המלאבסים, שסוף סוף הצליחו לנצח במחזור הקודם, חזרו לחוסר היציבות ורשמו 2:2 שני בשלושת המחזורים האחרונים. מתן משה תפס את תומר סוויסה ברחבה ונוף הגליל. גיא דיין בעט לחיבורים את הפנדל וקבע 0:1 בדקה העשירית. המלאבסים איזנו בדקה ה-23 אחרי שנפתלי בלאי הכניס לעוז פרץ, שבעט מדויק פנימה את ה-1:1. עוז פרץ השלים מהפך בדקה ה-43 אחרי שקיבל מסירה רכה ויפה של אמנדו סאקונה וקבע 1:2. המארחת איזנה בדקה ה-74. גיא דיין בעט כדור חופשי מ-22 מטר, זה פגע באחד מהשחקנים בחומה, מעט שינה את הכיוון והלך פנימה בדרך ל-2:2.

מהראן ראדי שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
שער ובישול כמו בימים הגדולים. ראדי/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין - הפועל רמת גן 0:2

סלימאן אזברגה החליף את ניסן יחזקאל בתפקיד ומאז היורדת כבר עם שני ניצחונות ברציפות והיא מתחילה להתקרב לאזור הצמרת. מהראן ראדי כבש בדקה ה-52 שער שהזכיר את הימים הגדולים שלו והיה הראשון שלו אחרי שמונה חודשים. קשר מכבי תל אביב והפועל באר שבע לשעבר, עבר בין שלושה שחקנים ושחרר כדור אדיר עם רגל שמאל החלשה שלו לפינה כדי לקבוע 0:1 לסכנין. המארחת כבשה את השני בדקה ה-61 אחרי שראדי מצא מצוין את אוסמה חלאיילה, שבעט מצוין פנימה את ה-0:2. הקבוצה של בני בן זקן נותרה עם תשע נקודות ותקועה באזור הפחות סימפטי של הטבלה.

הפועל עכו - בני לוד 0:3

ערן קוליק מתחיל לאט לאט להבין לאיזה ברוך נכנס כשהחליף את אסי דומב בתפקיד. בני לוד אמנם הפסידה הפעם "רק" 1:0, אבל רשמה כבר הפסד שביעי ברציפות אחרי שפתחה את העונה עם שני ניצחונות. למזלה הגדול של בני לוד, הורידו להפועל אשקלון תשע נקודות אחרת היא כבר הייתה מתחת לקו האדום. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-72 אחרי מהלך נהדר של עיזאת חלאיילה ובישול ליניב מזרחי, שכבש מול שער ריק את ה-0:1. הפועל עכו שיפרה את מאזנה ל-12 נקודות. עיזאת חלאיילה הכפיל בדקה ה-88 עם שער יפהפה מצד ימין. לוד יצאה קדימה וירין שרעבי חגג בצד השני וקבע 0:3. לוד מרוסקת.

כפר קאסם - הפועל עפולה 0:1

האורחת המשיכה להיות ספקית הנקודות של כל קבוצות הליגה הלאומית וספגה הפסד שביעי בתשעה מחזורים. כפר קאסם השיגה ניצחון, ששיפר את מאזנה ל-13 נקודות והיא התקרבה לחלק הקדמי בטבלה. המארחת עלתה ליתרון בדקה השביעית. איציק שולמייסטר הוכשל ברחבה, ירדן כהן בעט את הפנדל פנימה וקבע 0:1. תומר קשטן עם ניצחון בבכורה שלו, בעוד עידן בראון עדיין בצרות גדולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully