וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה ראשון בדירוג הכישרונות הבינלאומיים, גם ים מדר ועידן אלבר ברשימה

באתר הדראפט The Stepien דירגו את הצעירים הזמינים לדראפט, העניקו לאבדיה את הציון הגבוה ביותר, הסבירו למה הם חשדניים כלפי מדר, והוסיפו אזכור של כבוד גם לאלבר

עריכת וידאו: מתן חדד

פתיחת העונה המוצלחת של כמה מהכישרונות הצעירים הבולטים בכדורסל הישראלי לא נעלמת מעיניהם של הסקאוטים בארצות הברית. אמש (רביעי) פורסם באתר הדראפט המוביל The Stepien דירוג עדכני של כל הכישרונות הבינלאומיים הזמינים לדראפט ב-2020 וב-2021, ונכללו בו שלושה פרוספקטים ישראלים שהיו מכוכבי הזכייה של נבחרת העתודה באליפות אירופה: דני אבדיה, ים מדר ועידן אלבר.

באופן טבעי, מי שמשך את רוב תשומת הלב הוא דני אבדיה, שמציג יכולת משופרת במדי מכבי תל אביב בפתיחת העונה בעיקר במשחקי הליגה. אבדיה זכה לציון הגבוה ביותר ברשימה של הסקאוט ריקי סקריצ'ה, ונכנס תחת הקטגוריה של "כישרונות טופ חמש בדראפט", יחד עם לאמלו בול המדובר שזכה לציון מעט נמוך יותר (1.1 לעומת 1.2). פרוספקטים בכירים אחרים כמו קיליאן הייז ותאו מלדון הצרפתים דורגו בקבוצת האיכות השנייה, תחת הכותרת של "כישרונות סיבוב ראשון סולידיים".

שחקן מכבי תל אביב, דני אבדיה. דני מרון
שווה יותר מלאמלו בול? דני אבדיה/דני מרון

גם ים מדר מוזכר ברשימה, אולם עם כמה סייגים. הרכז הצעיר של הפועל תל אביב זכה לניקוד של 4.18 ונכנס לקטגוריה של בחירות אמצע או סוף סיבוב שני. "אני פחות מתלהב ממדר, כי אני רוצה לראות אותו קולע ומראה יציבות על פני תקופה ארוכה יותר", ציין הסקאוט. מדר זוכה בשבועות האחרונים לבאזז חיובי בארצות הברית, ולאחרונה אף נכלל בתחזית דראפט 2021 של ESPN, שם ניבאו שייבחר בבחירה ה-42 של הסיבוב השני.

אחרון חביב הוא עידן אלבר, שבניגוד לאבדיה ומדר ממעט לשחק העונה במדי עירוני נס ציונה. אלבר הוזכר בקטגוריה של "שחקנים בוסריים עם יכולות מעניינות שיהפכו לשחקנים טובים בליגות מקומיות חזקות", עם ציון של 6.72. אלבר זוכה לפחות דקות כאמור, אולם אמש רשם את משחקו הטוב היותר העונה עם 15 נקודות בניצחון של נס ציונה על הפועל חבל מודיעין (67:97) בדרך לשמינית גמר גביע המדינה.

עוד בוואלה!

"ים מדר מיוחד כמעט כמו דני אבדיה. גם הוא יהיה בחירת לוטרי בדראפט"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב ים מדר. קובי אליהו
עדיין צריך להוכיח את עצמו לאורך זמן. ים מדר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully