וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלך האינסטגרם העולמי: כריסטיאנו רונאלדו הרוויח השנה פי שניים מליאו מסי

רונאלדו הרוויח השנה 47.8 מיליון דולר רק באינסטגרם, והקדים בהרבה את מסי והאחיות קיילי וקנדל ג'נר. סוכנו טוען: "הוא הגדול בכל הזמנים, יותר טוב מפלה"

פרומו לראיון עם רונאלדו

בווידאו: כריסטיאנו נרגש בראיון

עבור רבים הקרב בין ליאונל מסי לכריסטיאנו רונאלדו על תואר הכדורגלן הגדול של ימינו הוא די פתוח ועדיין לא הוכרע, אבל לפחות באינסטגרם הניצחון של הפורטוגלי הוא מובהק. על פי בדיקה של "buzzbingo", רונאלדו מרוויח סכומי עתק על פוסטים באינסטגרם, ורק בשנה האחרונה גרף 47.8 מיליון דולר מהרשת החברתית.

כריסטיאנו רונאלדו בראש טבלת המרוויחים אינסטגרם. צילום מסך
כריסטיאנו רונאלדו בראש טבלת המרוויחים אינסטגרם/צילום מסך

רונאלדו פרסם 49 פוסטים ממומנים עם פרסומות, על כל אחד מהם גבה בממוצע 975 אלף דולר, וכאמור, בסך הכל 47.8 מיליון דולר - יותר מפי שניים מ"יריבו" הארגנטינאי של ברצלונה. ליאונל מסי שבמקום השני העלה 36 פוסטים ממומנים, בעלות ממוצעת של 648 אלף דולר, שסך הכל הכניסו לכיסו בשנה האחרונה 23.3 מיליון דולר.

במקום השלישי הסלבריטאית קנדל ג'נר (26 פוסטים, 611 אלף דולר לפוסט, סך הכל 15.9 מיליון דולר), במקום הרביעי דייויד בקהאם (30 פוסטים, 357 אלף דולר לפוסט, 10.7 מיליון דולר בסך הכל), ובמקום החמישי סלינה גומס, ואחריה ניימאר וזלאטן איבהרימוביץ'.

רונאלדו כבש השבוע את שערו ה-700 בקריירה, וסוכנו ז'ורז'ה מנדש מצהיר: "הוא יותר טוב מפלה". על פי מנדש, "המספרים לא משקרים. הדרך המהממת שבה רונאלדו שובר שיאים מעלה אותו לקטגוריית השחקן הטוב בהיסטוריה של הכדורגל, בפער משמעותי מהמקום השני. לאור כל מה שהשיג במועדונים השונים שבהם שיחק, בין אם זה באנגליה או בספרד או באיטליה, אבל גם במדי פורטוגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully