וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשאר בגוואנגז'ו? ערן זהבי במו"מ מתקדם על חוזה של 15 מיליון דולר בעונה

16.10.2019 / 12:00

עוד שדרוג לחוזה של כוכב הנבחרת: סוכנו של זהבי המריא בפעם השנייה לסין על מנת להמשיך במגעים עם גוואנגז'ו ולסגור על חוזה חדש לשנתיים לפחות

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לניצחון נבחרת ישראל על לטביה

ערן זהבי במשא ומתן מתקדם עם גוואנגז'ו R&F לחתימה על חוזה חדש בגובה של 15 מיליון דולר לעונה. סוכנו של החלוץ המצטיין של נבחרת ישראל, רונן קצב, המריא היום (רביעי) בפעם השנייה לסין על מנת להמשיך במגעים עם גוואנגז'ו כדי לסגור על חוזה חדש לשנתיים לפחות, בשכר שינוע סביב 15 מיליון דולר לעונה.

העונה בליגה הסינית אמורה להסתיים בחודש הבא, ולגוואנגז'ו יש בחוזה של זהבי בן ה-32 אופציה להאריך את ההתקשרות איתו בעונה נוספת בשכר שנע סביב 11 מיליון דולר. זהבי, אחרי שתי העונות המוצלחות האחרונות ובעיקר לאור העובדה שהוא שוב מוליך את טבלת מלך השערים בליגה הסינית, רוצה שדרוג בחוזה וכאמור להאריך את החוזה בשנתיים במקום בשנה.

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי. GettyImages
בדרך לעוד שדרוג גדול? זהבי/GettyImages

קצב כבר שהה בסין לפני כחודש, ועל פי הידוע, אין בכוונתו של זהבי ובכוונתה של גוואנגז'ו להיפרד, אלא להמשיך את הקשר, וכאמור, אף לסגור חוזה לשנתיים. יש לציין כי בנוסף לקצב נמצא בסין גם רואה החשבון של זהבי, גדי סולומוביץ', מה שמלמד עוד יותר על כך שבקרוב מאוד הצדדים צפויים לסגור על החוזה החדש. ביחד עם קצב ממריא היום זהבי בחזרה לסין, אחרי שהיה למעלה משבועיים עם הנבחרת.

לזהבי יש 26 שערים ב-22 משחקים בליגה הסינית, צפוי לזכות במלכות השערים בסין, וכעת חסרים לו רק שלושה כדי לשבור את השיא של אלקסון של מספר שערים בעונה בסין. זהבי כבש 11 שערים במוקדמות היורו והוא הכובש המצטיין במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully