וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלכס פרגוסון צרח עלי, 'אני הולך להרוג אותך, אתה גמור'"

סוון גוראן אריקסון סיפר על הוויכוח עם סר אלכס, כשרצה לכלול את ויין רוני בסגל למונדיאל 2006: "השבתי לו, 'לך תזד**ן'"

מתוך טוויטר

בווידאו: שחקני ריאל מדריד משתעשעים

אלכס פרגוסון ייזכר לנצח לא רק כמאמן הגדול בתולדות מנצ'סטר יונייטד ובתור אחד המנג'רים הגדולים שידע עולם הכדורגל, כי אם גם בשל היותו איש מקצועי סמכותי ומפחיד למדי. שחקנים רבים הרגישו לאורך השנים את נחת זרועו, ומתברר שלא רק שחקנים בלבד.

ב-2006, כששימש סוון גוראן אריקסון כמאמן נבחרת אנגליה, רצה השבדי לכלול את ויין רוני בסגל לקראת המונדיאל המתקרב, אף שזה נפצע בצורה לא פשוטה במדי מנצ'סטר יוניטייד מול צ'לסי לקראת תום העונה. בראיון ל"טיימס", סיפר אריקסון על שיחת הטלפון הקשה שניהל עם סר אלכס, שהתעקש שהכוכב הפצוע שלו יישאר באנגליה.

"הדבר המדהים עם אלכס היה שהוא תמיד התקשר בשבע בבוקר או מוקדם יותר", סיפר השבדי. "כשהוא כעס הוא אף פעם לא היה שואל 'שלום סוון, מה שלומך'? אלא מיד עבר לצעקות. חשבתי שהוא הולך להרוג אותי. הוא אמר, 'אני אהרוג אותך. אתה גמור'. אבל ייצגתי את אנגליה והייתי חייב לעמוד על שלי".

לזכותו של אריקסון ייאמר שהוא אכן עמד על שלו ולא התקפל מול המאמן האגדי. אריקסון חיכה שפרגוסון יסיים לדבר ואז אמר: "אתה אומר לי לא לבחור את רוני כי אתה הולך להרוג אותי... לך תזד**ן, מה קורה לך?"

גם זה לא ממש עבד. "הוא צרח, אבל כשהוא היה ככה, כבר לא היה לזה משמעות. בגלל זה אמרתי, 'אלכס, אני לוקח את רוני. שתהיה לך חופשה טובה. צ'או, ביי'".

אריקסון אכן לקח איתו את רוני למונדיאל 2006 בגרמניה, אבל כוכב נבחרת אנגליה לא נראה כשיר בשום שלב של הטורניר, אותו סיים אפילו ללא שער אחד. בהפסד לפורטוגל ברבע הגמר אף ספג כרטיס אדום.

סוון גוראן אריקסון, אלכס פרגוסון. GettyImages
לא כדאי להסתבך עם סר אלכס. פרגוסון ואריקסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully