וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מודאגת מהפציעות של מודריץ' ובייל, פביאן רואיס מועמד

השניים נפצעו במפגש הישיר במוקדמות היורו אבל אמורים להיות כשירים לקלאסיקו, קשר נאפולי סומן ומבוקש גם בברצלונה

בווידאו: שחקני ריאל מדריד משתעשעים באימון

אל כריסטיאן אריקסן, פול פוגבה ודוני ואן דה בייק הצטרף לאחרונה מועמד נוסף לחזק את הקישור של ריאל מדריד: פביאן רואיס בן ה-23, שנמצא במעקב מתמיד של ראשי הבלאנקוס. במדריד מבינים שלשחקן שזומן לאחרונה לנבחרת ספרד אין סעיף יציאה מנאפולי, שמעוניינת להאריך את חוזהו ולהצמיד לו סעיף שכזה על סך 100 מיליון יורו. בשחקן שהגיע תמורת 30 מיליון יורו מריאל בטיס מעוניינת גם ברצלונה.

ובינתיים, הדאגה העיקרית בריאל היא סביב השחקנים שכבר נמצאים בקבוצה - בפרט גארת' בייל ולוקה מודריץ', שנפצעו אמש (ראשון) במסגרת מוקדמות יורו 2020, במפגש אחד מול השני. הוולשי אמנם הצליח לסיים את 90 הדקות, אבל זה רק בגלל שלריאן גיגס נגמרו החילופים. "הוא סבל מהתכווצות שרירים ובכלל לא רצה לרדת", אמר מנג'ר ויילס, שנותר בחיים בזכות כוכבו שקבע 1:1 מול הקרואטים.

מודריץ', לעומת זאת, נתקל בהארי ווילסון בדקות הסיום ודידה אל מחוץ לקווים. "הוא נפגע בשריר וזה היה כואב, אני מקווה שיהיה בסדר", אמר מאמן סגנית אלופת העולם זלאטקו דאליץ'.על פי הערכות במדריד, השניים צפויים להיות כשירים לקאלסיקו בהמשך החודש.

שחקן נבחרת קרואטיה לוקה מודריץ'. רויטרס
סיבה לדאגה. מודריץ'/רויטרס

שחקן העבר מיצ'ל סלגאדו מבקש קצת סבלנות אחרי פתיחת העונה הבינונית. "לזידאן מגיע כל הכבוד שלנו, הוא זכה שלוש פעמים בליגת האלופות", אמר. "העונה רק התחילה, אני יודע איך ריאל מדריד עובדת אבל חשוב שכולם יהיו רגועים כרגע. זיזו ראוי לביטחון מאיתנו, האוהדים. לוקה יוביץ' עדיין צריך ללמוד, הוא צעיר, ריאל זו קבוצה עם הרבה לחץ, אבל הוא חלוץ מצוין".

עוד בוואלה!

מוקדמות היורו: רוסיה חגגה עלייה, גרמניה והולנד התקרבו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully