וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בנבחרת ישראל: "התחושה היא שהרימו ידיים ועוד פעם יבנו הכל מחדש עם מאמן אחר"

14.10.2019 / 8:32

תחושות קשות לקראת המשחק מול לטביה: השחקנים מרגישים "אווירה של סוף" ו"בטוחים שזה לא ייעשה יותר טוב", הרצוג מתוסכל וממשיך להעיר על השגיאות החוזרות. אלחמיד צפוי להיעדר, וייסמן עשוי לפתוח לצד זהבי ודאבור בחוד, גם גלזר בתמונת ההרכב

צילום: שלומי גבאי, עריכה: תומר לוי

"אווירה של סוף", כך הגדירו שחקנים בנבחרת את ישראל את התחושות לקראת המשחק נגד לטביה מחר (שלישי) במסגרת מוקדמות יורו 2020. אחרי תקופה ארוכה בה נהנו מאוד והרגישו שבנבחרת הזו יש משהו מיוחד, הגיעו התוצאות האחרונות וכעת התחושות הן שהולכים לפרק את הכל ולבנות שוב משהו חדש. "באמת יש רצון גדול של שחקנים שהרצוג ימשיך ונתקן דברים, אבל התחושה היא שהרימו ידיים ועוד פעם יבנו הכל מחדש עם מאמן אחר. השחקנים מדברים על זה ובטוחים שזה לא ייעשה יותר טוב", היטיב לתאר זאת אחד משחקני הנבחרת.

אנדי הרצוג עצמו נראה מאוד מתוסכל בימים האחרונים. הוא מפגין אדישות יחסית אבל אנשי הנבחרת מספרים כי האוסטרי מלא תסכול ואכזבה אחרי הההפסד במולדתו לא פחות מלאחר ההפסד בסלובניה. לאנשי הנבחרת אמר המאמן: "זה לא מה שציפיתי, באמת שהיינו טובים יותר מנבחרות אחרות ואנחנו צריכים להיות במקום שעולים, אני לא מצליח להבין את זה".

שחקני נבחרת ישראל עם אנדי הרצוג. שלומי גבאי
כולם מתוסכלים. הרצוג והשחקנים, אמש/שלומי גבאי

גם באסיפות בימים האחרונים, הרצג מדבר מקצועית אך גם זורק הערות כלליות של "אמרתי לכם כמה פעמים, עם טעויות כאלה אי אפשר להצליח", ו"מקצוענים לא חוזרים על טעויות". אמש עבר המאמן עם השחקנים על וידאו מהמשחק מול אוסטריה והעיר לשלישיית הבלמים על העמידה מספר פעמים: "כשאנחנו עם שלושה בלמים, מרכז ההגנה אמור להיות מקום שאי אפשר לעבור דרכו".

לקראת לטביה מחר המאמן ייאלץ להסתדר ללא חאתם עבד אלחמיד שחש ברע. על פי התרגול, יעבור הרצוג לשחק עם ארבעה שחקנים בהגנה כשטאלב טואטחה ואלי דסה ישמרו על מקומם כמגינים. דן גלזר תורגל בקישור האחורי ובחוד עשוי שון וייסמן לפתוח יחד עם מונס דאבור וערן זהבי, אך החלטות סופיות יתקבלו רק לאחר האימון המסכם. בנבחרת מקווים כי שלא לראות קרחות בטרנר חרף אכזבת הקהל, ומנסים בכל דרך להביא אוהדים לאיצטדיון.

עוד בוואלה!

כמה מסובך, ככה פשוט: הסיכוי של נבחרת ישראל להגיע ליורו דרך הפלייאוף

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully